Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPsychoactieve cactus show-off

Psychoactieve cactus show-off

227 antwoorden
35 weergaven
18-5-2026
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Geneesmiddel zei:
Oei 😅 Mijne staan al een hele tijd binnen. Ik hoop dat je wortelrot buiten de deur kan houden..
Klik om te vergroten...

Mwah de meeste Pedro's kunnen wel wat hebben. En deze had ook heel erg lang geen water gehad na de winter.

Hij is inmiddels wel ècht zo hard als steen. Dus voorlopig heeft ie water zat volgens mij haha

Maargoed, ik heb ook geen zin om uit te testen wanneer ie wèl wortelrot gaat krijgen. Dus voorlopig staat ie even prima binnen.
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#2
SanPedro.jpg
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#3
SanPedr0.jpg
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#4
Fml
F4064F90-D7AC-4762-861C-8573988A203E.jpeg
H
Hugo909Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Durf niet met zekerheid te zeggen of deze psycho-actief is, maar heb 'm al een hele tijd en heb er ook weleens kindjes vanaf gehaald.

1000075653.jpg
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#6
ljuv zei:
Fml
Bekijk bijlage 55166
Klik om te vergroten...

O, ik moet meteen denken aan mijn aanvaring met een San Pedro in maart dit jaar. Wat een ongelovelijk pijnlijke hand had ik en ik kon hem een week amper bewegen. Ik kon niet slapen van de pijn. Achteraf denk ik dat ik een flinke infectie heb gehad.

Ik heb destijds blijkbaar niet alles uit mijn hand gekregen, want er zijn 2 fragmenten van stekels duidelijk zichtbaar ingekapseld in mijn hand. Deze zitten er nu dus nog steeds in en bewegen mee met de pezen als ik mijn vingers beweeg.

Probeer dus goed alle stekels in zijn geheel te verwijderen, want je kunt dit beter proberen te voorkomen. De wonden ook goed ontsmetten met bijvoorbeeld alcohol. Goed in de gaten houden of het niet vreselijk gaat ontsteken en dan niet zo eigenwaus zijn als ik, maar wel ermee naar de huisarts gaan. Het kan namelijk tetanus zijn.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hippie Langwaus zei:
O, ik moet meteen denken aan mijn aanvaring met een San Pedro in maart dit jaar. Wat een ongelovelijk pijnlijke hand had ik en ik kon hem een week amper bewegen. Ik kon niet slapen van de pijn. Achteraf denk ik dat ik een flinke infectie heb gehad.

Ik heb destijds blijkbaar niet alles uit mijn hand gekregen, want er zijn 2 fragmenten van stekels duidelijk zichtbaar ingekapseld in mijn hand. Deze zitten er nu dus nog steeds in en bewegen mee met de pezen als ik mijn vingers beweeg.

Probeer dus goed alle stekels in zijn geheel te verwijderen, want je kunt dit beter proberen te voorkomen. De wonden ook goed ontsmetten met bijvoorbeeld alcohol. Goed in de gaten houden of het niet vreselijk gaat ontsteken en dan niet zo eigenwaus zijn als ik, maar wel ermee naar de huisarts gaan. Het kan namelijk tetanus zijn.
Klik om te vergroten...
Wow, klinkt heftig! Dit is gelukkig zo’n zachte (niet psychoactieve) cactus dus ik vermoed dat t meevalt. Vgm is alles er uit, maar dus slecht te zien. Nu jeukt m’n hand gewoon ongelofelijk haha.
But I will hold it in the gates thank you sir.
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#8
ljuv zei:
Wow, klinkt heftig! Dit is gelukkig zo’n zachte (niet psychoactieve) cactus dus ik vermoed dat t meevalt. Vgm is alles er uit, maar dus slecht te zien. Nu jeukt m’n hand gewoon ongelofelijk haha.
But I will hold it in the gates thank you sir.
Klik om te vergroten...

Oh my god, is dat van een opuntia?

Dan zijn het geen stekels, maar glochiden. Nasty, nasty motherfuckers. Dat is in principe net als glaswol. Het jeukt als de ziekte en is bijna onmogelijk te verwijderen. Kan echt vervelend lang aanhouden ook. Ik weet eigenlijk niet of en hoe je dat kan behandelen. Houd het maar in de gaten in elk geval.

Ik kan het van de foto erg slecht zien, maar ik dacht eraan omdat de naaldjes zo dun zijn.

Persoonlijk zou ik liever een aanvaring met gewone cactusnaalden hebben dan glochiden.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...89101112
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."