#1
Oei 😅 Mijne staan al een hele tijd binnen. Ik hoop dat je wortelrot buiten de deur kan houden..
Mwah de meeste Pedro's kunnen wel wat hebben. En deze had ook heel erg lang geen water gehad na de winter.
Hij is inmiddels wel ècht zo hard als steen. Dus voorlopig heeft ie water zat volgens mij haha
Maargoed, ik heb ook geen zin om uit te testen wanneer ie wèl wortelrot gaat krijgen. Dus voorlopig staat ie even prima binnen.



