Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Β© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat voor speed is er tegenwoordig op de markt?

Wat voor speed is er tegenwoordig op de markt?

43 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#1
Relmuis zei:
Als je het mij vraagt zou een bezoekje aan de opticien niet verkeerd zijn. :thinking:
Maar nou gaat het niet meer over speed.
Klik om te vergroten...
Ben geweest, maar mijn nieuwe bril is nog niet klaar.

Dacht overigens dat ik mijn zicht vernaggeld had met NEP. Bleek mijn linker glas gewoon gekrast.

Maar Speed is van de... (Zuivel-Op-Zuivel)...
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#2
Vroeger toen ik een jaar of 16 was nu 51 had ik zeer goede speed ,1 mespuntje was al voldoende om de hele avond en nacht strak te staan met een lekker gevoel wat niet te omschrijven valt ,maar de crash duurde ook dik 8 uur.
Ik weet nog goed onze stamkroeg coffeeshop jamaica zat vrijdag vol met pratende makkers ,allemaal met ausies aan geweldig!
De dag erna zaten we er weer maar dan stil een joint roken en rond 8 uur savonds kropen we naar huis met z'n alle haha geweldig
S
StraffeNeelLid
01-01-2024, 00:00
#3
Soulassasins zei:
Vroeger toen ik een jaar of 16 was nu 51 had ik zeer goede speed ,1 mespuntje was al voldoende om de hele avond en nacht strak te staan met een lekker gevoel wat niet te omschrijven valt ,maar de crash duurde ook dik 8 uur.
Ik weet nog goed onze stamkroeg coffeeshop jamaica zat vrijdag vol met pratende makkers ,allemaal met ausies aan geweldig!
De dag erna zaten we er weer maar dan stil een joint roken en rond 8 uur savonds kropen we naar huis met z'n alle haha geweldig
Klik om te vergroten...
Dat echt rete strak staan bereik ik nooit meer met de pep, streef ik ook niet meer na ook. Vroegah niet kunnen pissen en toch erg nodig moeten. Bijna geen sleutel kunnen bijpakken omdat m'n spieren te strak stonden. Kaakschaatsen van alles door elkaar. Eind van de tweede nacht instorten omdat de pillen en pep aan het eind van zo'n weekend je er niet meer bovenop konden helpen.
Blij dat ik rustig geworden ben πŸ˜€πŸ’ͺ
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#4
StraffeNeel zei:
Dat echt rete strak staan bereik ik nooit meer met de pep, streef ik ook niet meer na ook. Vroegah niet kunnen pissen en toch erg nodig moeten. Bijna geen sleutel kunnen bijpakken omdat m'n spieren te strak stonden. Kaakschaatsen van alles door elkaar. Eind van de tweede nacht instorten omdat de pillen en pep aan het eind van zo'n weekend je er niet meer bovenop konden helpen.
Blij dat ik rustig geworden ben πŸ˜€πŸ’ͺ
Klik om te vergroten...
Ik moet die boere coke niet meer hoe goed hij ook is ,ik koester wel de fijne herinneringen eraan :)
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#5
Relmuis zei:
En dan wil niemand het meer; goeie speed is nat want dan is ie niet versneden, stinkt en brandt.
Dat is wat ik om me heen zie. :worried:
Klik om te vergroten...
Herken dit van een aantal jaren geleden ja. Alsof nat gelijk stond aan vers dus puur...

Zal vast ooit waar zijn geweest maar nu gewoon een marketing trucje.
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#6
Vroeger hadden we poederspeed wit en roze,de roze was wat potenter maar had zelf altijd de witte,zodra ik het al rook ging ik al over me nek haha en dat rook ik op 2 meter afstand al ,na bolletje of puntje in me fristie ging ik keihard en snachts lekker spelen met me piel haha 16 jaar oud was ik toen
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#7
Soulassasins zei:
Vroeger hadden we poederspeed wit en roze,de roze was wat potenter maar had zelf altijd de witte,zodra ik het al rook ging ik al over me nek haha en dat rook ik op 2 meter afstand al ,na bolletje of puntje in me fristie ging ik keihard en snachts lekker spelen met me piel haha 16 jaar oud was ik toen
Klik om te vergroten...

Hey. Ik heb jouw profielfoto verwijderd. Het is niet verstandig om een foto van jezelf als avatar te gebruiken op een publiek forum van deze aard. Het kan natuurlijk zijn dat het jou niet perse iets kan schelen dat iedereen jou en je drugs- en sekspraatjes op internet kan vinden en dit rechtstreeks kan linken aan jouw identiteit, maar voor ons als moderators is dit een standaard procedure om mensen tegen bovenstaande (en daarmee zichzelf) te beschermen. Ik hoop dat je deze beslissing begrijpt.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#8
Neo-Shulginist zei:
Huh, dat is toch een afbeelding van Karl Marx? xD

Ja, hij heeft een begin van de sociologie geschapen. Maar om hem dan meteen tot God te bestempelen vind ik wel wat ver gaan.
Klik om te vergroten...

Nu je het zegt. πŸ˜‚ Hahahahahahahaha. My bad. Oh, wat beschamend. Waarom doet hij me op dit plaatje dan zo aan de standaard β€˜God’ zoals vaak afgebeeld in (kinder)boeken denken?

* Edit: Toch best overenkomsten hoor. πŸ˜‚ En er zijn betere voorbeelden in comic-vorm, maar heb even te weinig batterij, en ben te lui, om die op te gaan zoeken. :’)

IMG_1669.jpeg
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#9
StraffeNeel zei:
Dat echt rete strak staan bereik ik nooit meer met de pep, streef ik ook niet meer na ook. Vroegah niet kunnen pissen en toch erg nodig moeten. Bijna geen sleutel kunnen bijpakken omdat m'n spieren te strak stonden. Kaakschaatsen van alles door elkaar. Eind van de tweede nacht instorten omdat de pillen en pep aan het eind van zo'n weekend je er niet meer bovenop konden helpen.
Blij dat ik rustig geworden ben πŸ˜€πŸ’ͺ
Klik om te vergroten...

Wat een herkenbaar verhaal.
Was een top tijd. Studententijd.
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#10
Roze Olifant zei:
Hey. Ik heb jouw profielfoto verwijderd. Het is niet verstandig om een foto van jezelf als avatar te gebruiken op een publiek forum van deze aard. Het kan natuurlijk zijn dat het jou niet perse iets kan schelen dat iedereen jou en je drugs- en sekspraatjes op internet kan vinden en dit rechtstreeks kan linken aan jouw identiteit, maar voor ons als moderators is dit een standaard procedure om mensen tegen bovenstaande (en daarmee zichzelf) te beschermen. Ik hoop dat je deze beslissing begrijpt.
Klik om te vergroten...
Ik heb het gezien en vind het niet erg om anoniem door te gaan ,ik vind het wel jammer dat er geen batch is voor clean gebruiker ipv gevorderd extra,heb het vaak over drugs en de ervaringen ermee maar ben zo schoon als maar zijn kan.
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#11
Kordie zei:
Oh ik dacht dat jij het over een benefietswedstrijd had > sex
Klik om te vergroten...
Oohh ja dat lukt meestal prima totdat se blaas opspeelt 🀣
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#12
StraffeNeel zei:
Dat echt rete strak staan bereik ik nooit meer met de pep, streef ik ook niet meer na ook. Vroegah niet kunnen pissen en toch erg nodig moeten. Bijna geen sleutel kunnen bijpakken omdat m'n spieren te strak stonden. Kaakschaatsen van alles door elkaar. Eind van de tweede nacht instorten omdat de pillen en pep aan het eind van zo'n weekend je er niet meer bovenop konden helpen.
Blij dat ik rustig geworden ben πŸ˜€πŸ’ͺ
Klik om te vergroten...
Verschrikkelijk is dat. Heeft regelmatig mijn chill avonden verpest.

Nog erger is als het met dames was. Dan was ik alleen maar bezig met het feit dat ik niet kon hahaha gelukkig is dat in dat geval maar 2 keer gebeurd.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#13
Brakka Mang zei:
Nog erger is als het met dames was.
Klik om te vergroten...

Was het dan de speed of de gedachten "het lukt me niet" ?
Toen ik nl pas begon met de benefietwedstrijden is me dat ook wel eens overkomen.
Toen was ik broodnuchter maar gierde bovenstaande gedachte onzeker door mijn hoofd: "Kom steiger, stuur dat bloed naar die top"
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#14
Kordie zei:
Was het dan de speed of de gedachten "het lukt me niet" ?
Toen ik nl pas begon met de benefietwedstrijden is me dat ook wel eens overkomen.
Toen was ik broodnuchter maar gierde bovenstaande gedachte onzeker door mijn hoofd: "Kom steiger, stuur dat bloed naar die top"
Klik om te vergroten...
Ik volg je niet helemaal haha dat het plassen niet lukte bedoel ik doordat ik dan strak stond van de drugs
O
OliviamengLid
01-01-2024, 00:00
#15
NU crystal, anyone heard it?
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#16
Brakka Mang zei:
Ik volg je niet helemaal haha dat het plassen niet lukte bedoel ik doordat ik dan strak stond van de drugs
Klik om te vergroten...

Oh ik dacht dat jij het over een benefietswedstrijd had > sex
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#17
Roze Olifant zei:
Nu je het zegt. πŸ˜‚ Hahahahahahahaha. My bad. Oh, wat beschamend. Waarom doet hij me op dit plaatje dan zo aan de standaard β€˜God’ zoals vaak afgebeeld in (kinder)boeken denken?

* Edit: Toch best overenkomsten hoor. πŸ˜‚ En er zijn betere voorbeelden in comic-vorm, maar heb even te weinig batterij, en ben te lui, om die op te gaan zoeken. :’)

Bekijk bijlage 61122
Klik om te vergroten...
stap-in-loser.jpg
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#18
Soulassasins zei:
Ik heb het gezien en vind het niet erg om anoniem door te gaan ,ik vind het wel jammer dat er geen batch is voor clean gebruiker ipv gevorderd extra,heb het vaak over drugs en de ervaringen ermee maar ben zo schoon als maar zijn kan.
Klik om te vergroten...

Dat is wat het forum automatisch toekent op basis van je aantal posts. Ik vergeet altijd opnieuw na hoeveel posts hij weer een rang β€˜omhoog’ (of omlaag’, is inderdaad maar hoe je het ziet, want het zijn zeker lichtelijk dubieuze rangen πŸ˜…) gaat, dat is een geintje dat ooit ingebouwd is door de admins waar wij als mods niets aan kunnen veranderen.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#19
Oliviameng zei:
NU crystal, anyone heard it?
Klik om te vergroten...

Die had je vroeger ook al.
Pijnlijk voor de neus was dat
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#20
Roze Olifant zei:
Even totaal off-topic maar iedere keer als ik jouw profielfoto zie moet ik aan God denken, dus ik ben eigenlijk van mening dat jij hier God zou moeten heten.

(Oh, we hadden al een God zie ik, in 2004, maar die was saai en heeft maar drie berichten geschreven, dat ken beter.)
Klik om te vergroten...
Hoe gingen die 3 berichten dan?

1. Ik kom
2. Ik kijk
3. En ik zie dat het goed is

?

Iets in die trant? Misschien was dat alles dat gezegd moest worden.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."