#1
Ben geweest, maar mijn nieuwe bril is nog niet klaar.Als je het mij vraagt zou een bezoekje aan de opticien niet verkeerd zijn.
Maar nou gaat het niet meer over speed.
Dacht overigens dat ik mijn zicht vernaggeld had met NEP. Bleek mijn linker glas gewoon gekrast.
Maar Speed is van de... (Zuivel-Op-Zuivel)...

