Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat voor speed is er tegenwoordig op de markt?

Wat voor speed is er tegenwoordig op de markt?

43 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#1
Roze Olifant zei:
Nu je het zegt. 😂 Hahahahahahahaha. My bad. Oh, wat beschamend. Waarom doet hij me op dit plaatje dan zo aan de standaard ‘God’ zoals vaak afgebeeld in (kinder)boeken denken?

* Edit: Toch best overenkomsten hoor. 😂 En er zijn betere voorbeelden in comic-vorm, maar heb even te weinig batterij, en ben te lui, om die op te gaan zoeken. :’)

Bekijk bijlage 61122
Klik om te vergroten...
stap-in-loser.jpg
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#2
Soulassasins zei:
Ik heb het gezien en vind het niet erg om anoniem door te gaan ,ik vind het wel jammer dat er geen batch is voor clean gebruiker ipv gevorderd extra,heb het vaak over drugs en de ervaringen ermee maar ben zo schoon als maar zijn kan.
Klik om te vergroten...

Dat is wat het forum automatisch toekent op basis van je aantal posts. Ik vergeet altijd opnieuw na hoeveel posts hij weer een rang ‘omhoog’ (of omlaag’, is inderdaad maar hoe je het ziet, want het zijn zeker lichtelijk dubieuze rangen 😅) gaat, dat is een geintje dat ooit ingebouwd is door de admins waar wij als mods niets aan kunnen veranderen.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#3
Oliviameng zei:
NU crystal, anyone heard it?
Klik om te vergroten...

Die had je vroeger ook al.
Pijnlijk voor de neus was dat
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#4
Roze Olifant zei:
Even totaal off-topic maar iedere keer als ik jouw profielfoto zie moet ik aan God denken, dus ik ben eigenlijk van mening dat jij hier God zou moeten heten.

(Oh, we hadden al een God zie ik, in 2004, maar die was saai en heeft maar drie berichten geschreven, dat ken beter.)
Klik om te vergroten...
Hoe gingen die 3 berichten dan?

1. Ik kom
2. Ik kijk
3. En ik zie dat het goed is

?

Iets in die trant? Misschien was dat alles dat gezegd moest worden.
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#5
Snuffelaar zei:
Doet me denken aan dit 😁

Bekijk bijlage 61082
Klik om te vergroten...

Goeie nerveuze meuk moet dit geweest zijn. 😂😂😂
z
zennekenLid
01-01-2024, 00:00
#6
Stratora zei:
Een maat van me wil eens wat speed proberen voor een leuke avond met vriendin en vroeg wat info aan me.
Nu is het al heel lang geleden dat ik mijn neus aan een lijntje speed blootstelde, 1977 was de laatste snuif, en toen was pervitin wel het goedje.
Ik vraag me dus af wat er tegenwoordig aan amfetamine op de markt rondhangt en in hoeverre het spul versneden is met andere stofjes.
Vroeger, jawel ik al oud aan het worden, vroeger werd er met oa lidocaine versneden maar hoe zit nu?
Klik om te vergroten...
In België al bij 3 vendors geweest en alle 3 uit verschillende steden shit kwaliteit vol caffeine ik schat het amfetamine gehalte 10-30% max en te hoge prijzen.
z
zennekenLid
01-01-2024, 00:00
#7
zenneken zei:
In België al bij 3 vendors geweest en alle 3 uit verschillende steden shit kwaliteit vol caffeine ik schat het amfetamine gehalte 10-30% max en te hoge prijzen.
Klik om te vergroten...
Nu 1 deal is wel beter zit amper caffeine in maar ook amper amfetamine moet ontiegelijk veel doen.
Van die caffeine krijg ik nasty hartkloppingen.
G
Guapo TemudginLid
01-01-2024, 00:00
#8
zenneken zei:
Nu 1 deal is wel beter zit amper caffeine in maar ook amper amfetamine moet ontiegelijk veel doen.
Van die caffeine krijg ik nasty hartkloppingen.
Klik om te vergroten...

Dan is het beter om je speed met aceton te wassen.

Info - Speed wassen met Aceton *UPDATE: Categorie III - DRUGS PRECURSOR: ACETON

Grote update. Aceton word vanaf nu aangemerkt als Categorie III - DRUGS PRECURSOR Dat betekend dat het niet meer vrij verkrijgbaar is en je een verklaring moet opgeven voor gebruik. Ik ben nu met een liter (Online besteld) aan het testen wat ze precies willen weten en of ik de bestelling ga...
drugsforum.nl drugsforum.nl
S
StratoraLid
01-01-2024, 00:00
#9
Roze Olifant zei:
Even totaal off-topic maar iedere keer als ik jouw profielfoto zie moet ik aan God denken, dus ik ben eigenlijk van mening dat jij hier God zou moeten heten.
Klik om te vergroten...
Woeahh, ik lees je reactie nu pas en inderdaad behoorlijk off-topic
Dank dat je me zo hoog hebt zitten en me als opperwezen weg wilt zetten maar het lijkt me zeer verstandig om dat niet te doen.
Gezien mijn leeftijd kom ik langzaam dichterbij het opperwezen dus laten we het daar maar op houden.
Wat de avatar betreft…..ik vond deze wel van toepassing gezien het feit dat ik toch de 65 gepasseerd ben……
S
SneeuwStormLid
01-01-2024, 00:00
#10
Stratora zei:
Woeahh, ik lees je reactie nu pas en inderdaad behoorlijk off-topic
Dank dat je me zo hoog hebt zitten en me als opperwezen weg wilt zetten maar het lijkt me zeer verstandig om dat niet te doen.
Gezien mijn leeftijd kom ik langzaam dichterbij het opperwezen dus laten we het daar maar op houden.
Wat de avatar betreft…..ik vond deze wel van toepassing gezien het feit dat ik toch de 65 gepasseerd ben……
Klik om te vergroten...
Dacht zelf eerder aan een kerstman...zonder muts.
P
PanLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik heb het maar eens gevraagd aan een medewerker van de teststraat. Volgens hem bevat de in Nederland aangeboden speed vrijwel altijd caffeîne. Maar de hoeveelheid caffeîne is meestal lager dan in een blkije energiedrank. Verder wordt de speed vaak nat (van het productieproces) verkocht; dat moet je wel even laten opdrogen voor je het inlevert.

Ook al is de kwaliteit over het algemeen goed, ik was het; bevalt mij prima. En ik laat het altijd testen, geen uitzonderingen.
g
guapLid
01-01-2024, 00:00
#12
Neo-Shulginist zei:
Natte speed moet je altijd eerst drogen voordat je het gebruikt!
Klik om te vergroten...
Heb ik helaas op de harde manier geleerd...
Had half vochtige speed gekregen en had het gewoon gebruikt, ben dr wel even goed misselijk van geweest. (dan mag ik nog blij zijn dat het niet heel nat was)
S
StratoraLid
01-01-2024, 00:00
#13
Een maat van me wil eens wat speed proberen voor een leuke avond met vriendin en vroeg wat info aan me.
Nu is het al heel lang geleden dat ik mijn neus aan een lijntje speed blootstelde, 1977 was de laatste snuif, en toen was pervitin wel het goedje.
Ik vraag me dus af wat er tegenwoordig aan amfetamine op de markt rondhangt en in hoeverre het spul versneden is met andere stofjes.
Vroeger, jawel ik al oud aan het worden, vroeger werd er met oa lidocaine versneden maar hoe zit nu?
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik dacht dat het vooral cocaïne was dat met lidocaine versneden werd.
Ik denk dat speed vooral versneden word/werd met caffeïne.
De amfetamine die ik af en toe krijg/gebruik voelt telkens wel zuiver spul, denkt niet dat er veel verontreinigde speed rondgaat, hier toch niet.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#15
Speed wordt vaak nat verkocht, wat eigenlijk niet goed is. In plaats van een wit poeder krijg je dan een soort scheerschuim.
Natte speed moet je altijd eerst drogen voordat je het gebruikt! De speed is nat omdat de makers niet de moeite hebben genomen het oplosmiddel methanol te verdampen, en methanol is een giftige stof waar je bijvoorbeeld blind kan raken en wat de neus of maag kan irriteren.

Gele en stinkende speed komt ook vaak voor. Dat gebeurt als de speed met cafeïne wordt versneden en een tijdje ligt. Ook dat is niet zo lekker. Soms wordt daarom een acetonwash voorgesteld. Speed lost niet in aceton op, maar cafeïne wel. Zo kun je de twee stoffen dus makkelijk van elkaar scheiden. Maar omdat aceton vaak niet pharmaceutical grade is kan je ook juist verontreinigingen toevoegen aan de speed.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#16
Een paar jaar geleden snoof ik regelmatig op "vrienden weekenden" en toen was het vaak hoog in percentage speed volgens het testcentrum, en vaak versneden met wat caffeine. Ik kom uit de tijd van de zgn appeltjes speed, die was altijd goed :)

Ben geen tegenstander van speed, als hij fatsoenlijk van kwaliteit is.
Maar ik heb nu een ander leven. Dus weet niet wat precies wat anno 2024 is.

Diepvries bewaren was tot een paar jaar terug. Was de natte speed.
Weet niet of dat nu nog is? Anders mogelijk wel een belangrijke voor je kameraad om door te geven
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#17
Kordie zei:
Diepvries bewaren was tot een paar jaar terug. Was de natte speed.
Weet niet of dat nu nog is? Anders mogelijk wel een belangrijke voor je kameraad om door te geven
Klik om te vergroten...
Speed kun je beter drogen aangezien het in oplossing juist sneller degradeert. Aan de oplosmiddelen heb je als consument niks. Dus zo snel mogelijk je speed drogen. Als die zuiver is dan is het een wit en geurloos poeder. Dat kun je decennia bewaren op een droge en donkere plek.
G
Guapo TemudginLid
01-01-2024, 00:00
#18

Handboek - Het Handboek Speed

Speed (amfetamine) a.k.a pep, snelle is een stimulerend middel. De gebruiker voelt zich actief, helder, opgewekt en zelfverzekerd. Effecten op korte termijn: Concentratie neemt toe, vermoeidheid en slaap worden onderdrukt, eetlust verdwijnt, zelfoverschatting neemt toe. Risico's: Rusteloosheid...
drugsforum.nl drugsforum.nl
R
RelmuisLid
01-01-2024, 00:00
#19
Neo-Shulginist zei:
wit en geurloos poeder
Klik om te vergroten...
En dan wil niemand het meer; goeie speed is nat want dan is ie niet versneden, stinkt en brandt.
Dat is wat ik om me heen zie. :worried:
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#20
Stratora zei:
Een maat van me wil eens wat speed proberen voor een leuke avond met vriendin en vroeg wat info aan me.
Nu is het al heel lang geleden dat ik mijn neus aan een lijntje speed blootstelde, 1977 was de laatste snuif, en toen was pervitin wel het goedje.
Ik vraag me dus af wat er tegenwoordig aan amfetamine op de markt rondhangt en in hoeverre het spul versneden is met andere stofjes.
Vroeger, jawel ik al oud aan het worden, vroeger werd er met oa lidocaine versneden maar hoe zit nu?
Klik om te vergroten...

Even totaal off-topic maar iedere keer als ik jouw profielfoto zie moet ik aan God denken, dus ik ben eigenlijk van mening dat jij hier God zou moeten heten.

(Oh, we hadden al een God zie ik, in 2004, maar die was saai en heeft maar drie berichten geschreven, dat ken beter.)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."