#1
peprick zei:als er cafeine of ritalin in me pep zit is dit op zich niet zo erg. had een keer 20 gram, in 1 zak, waarvan meer dan de helft poedersuiker was (heb het er wel uit kunnen filterenik ben kok en beschik over wat trucjes P) ) en had een keer een paar grammetjes versneden met tl buis gruis poeder, waarom mensen dit doen is onbegrijpelijk! je krijgt er een bloedneus van, niet normaal. dat was achteraf ook de intentie van deze persoon. maar waarom?????
en allebei deze verkeerde aankopen was bij straatdealers, niet op straat kopen dus vind een betrouwbaar adresje!
en pep is ook lekker in je (koolzuurhoudende) drankje, niet te veel natuurlijk, dan heb die vieze smaak, maar op deze manier werkt het bijna meteen en is ook een heel andere ervaring/werking.
heb jij betrouwbare testuitslagen van speed vervuilt met 'tl-buis poeder'? volgens mij is dat een dikke mythe.
pep lekker in je drankje? ben jij wel helemaal goed in je hoofd dat je dit soort dingen post?