Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHet Handboek Speed

Het Handboek Speed

71 antwoorden
66 weergaven
18-5-2026
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#1
peprick zei:
als er cafeine of ritalin in me pep zit is dit op zich niet zo erg. had een keer 20 gram, in 1 zak, waarvan meer dan de helft poedersuiker was (heb het er wel uit kunnen filteren :sunglasses: ik ben kok en beschik over wat trucjes P) ) en had een keer een paar grammetjes versneden met tl buis gruis poeder, waarom mensen dit doen is onbegrijpelijk! je krijgt er een bloedneus van, niet normaal. dat was achteraf ook de intentie van deze persoon. maar waarom?????
en allebei deze verkeerde aankopen was bij straatdealers, niet op straat kopen dus vind een betrouwbaar adresje!

en pep is ook lekker in je (koolzuurhoudende) drankje, niet te veel natuurlijk, dan heb die vieze smaak, maar op deze manier werkt het bijna meteen en is ook een heel andere ervaring/werking.
Klik om te vergroten...

heb jij betrouwbare testuitslagen van speed vervuilt met 'tl-buis poeder'? volgens mij is dat een dikke mythe.

pep lekker in je drankje? ben jij wel helemaal goed in je hoofd dat je dit soort dingen post?
p
peprickLid
01-01-2024, 00:00
#2
nee... deze persoon heeft dat mij gewoon verkocht omdat hij dat wilde ofzo... het was alleen mijn zakje, hij had het zelf toegegeven. hij was er nog bij ook, maar de bloedneus was dus zo erg dat ik naar het ziekenhuis moest, en toen speelde blijkbaar zijn geweten op en vertelde hij het.
p
peprickLid
01-01-2024, 00:00
#3
en hoezo geen pep in drankje? is toch hetzelfde concept als een bommetje!
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ja daar kunnen jullie nog een puntje aan zuigen
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik weet ook niet zo goed wat ik met zon verhaal moet. Ik had die gast dan sowieso laten oppakken zelfs met het risico dat ik ook fout zit maar dat soort praktijken zijn idioot.

peprick zei:
nee... deze persoon heeft dat mij gewoon verkocht omdat hij dat wilde ofzo... het was alleen mijn zakje, hij had het zelf toegegeven. hij was er nog bij ook, maar de bloedneus was dus zo erg dat ik naar het ziekenhuis moest, en toen speelde blijkbaar zijn geweten op en vertelde hij het.
Klik om te vergroten...
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Heb je een punt.

peprick zei:
zoals ik al zei, ik was toen dakloos, je wilt niet weten wat er in dat wereldje allemaal gebeurd! het is een "onzichtbaar" wereldje voor de maatschappij, daarom zijn van dit soort dingen ook mogelijk, en aangifte doen voor dit is dubbel op GEEN optie.
Klik om te vergroten...
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#7
Bobsacamano zei:
Heb je een punt.

peprick zei:
zoals ik al zei, ik was toen dakloos, je wilt niet weten wat er in dat wereldje allemaal gebeurd! het is een "onzichtbaar" wereldje voor de maatschappij, daarom zijn van dit soort dingen ook mogelijk, en aangifte doen voor dit is dubbel op GEEN optie.
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
Ja, mag ik ook een puntje?
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#8
Heb de uitleg met video van @SanneBanne erbij gezet hoe speed te wassen. Scheelt weer wat onnodige troep in je lijf!
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Het handboek .. ik krijg er toch nog natte oogjes van zoveel emotie als ik in mijn verhalen heb verwerkt, vele zullen het niet weten maar veel typewerk komt direkt uit mijn hart.
B
BeadyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Een uitgebreid verslag over alles rond amfetamine :

dossier | speed - VAD​

https://www.vad.be › assets › dossier-speed

Leest als een sneltrein.



Heb je 'm?
s
speedygonzalaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hey man,

Ik wilde je even bedanken voor je schrift. Beetje laat. Maar beter laat dan nooit. Topboek die gewoon de waarheid verteld, objectief, in de mate dat dat kan op onderdelen.

Enorme bijdrage aan de gebruikersgemeenschap. Zoveel vervuilde troep pep. Het hoeft niet zoo slecht te zijn als je het juist doseert. Maar heb tegenwoordig haatliefde relatie met pep. Maar een 30mg schone pep puur die kan me weleens door de dag helpen. Maar probeer minder te gebruiken, maar is lastig soms.

Anyway: bij deze even een shoutout.
j
je moederLid
01-01-2024, 00:00
#12
bruuk83 zei:
Over die flips: Bij afters ed vaker gebruikt als een redmiddel. Mensen die ontiegelijk hard gingen op hallucinerende spullen, flink vingerkootje pep op de tong gelegd van diegene. Paar minuutjes voor de slijmvliezen het verwerken en ze zijn er helemaal bij. Ziet er soms bizar uit dat na een paar tellen iemand ineens compleet nuchter zegt, thanks man, was ik ff aan toe na 2 uur niet meer op deze planeet geweest te zijn. Zelf op die manier een keer ook uit een onaangename khole gehaald. Dit soort tips wel met de nodige zorg benaderen, ik ben geen dokter, t zijn alleen ervaringen die voor iedereen anders zijn. En alleen bij mensen die dat ooit gebruikt hebben.
Klik om te vergroten...

Wow, hier had ik geen idee van.
Interessant....

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."