Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ben beetje zoals hydra. Ik deed een tijd 100g p maand. De hele dag. Thans zit ik op 7-10 joints per dag. Dus 5 gram: 1-2 dagen. Dat is niet abnormaal na een tijdje is je tolernatie gwn ziek hoog. En de nicotine geeft je een rookneiging, en waarom zou je een sigaret roken als je ook een joint kan roken ? :P Bij mij help weed ook best wel met me focus dus dat bonus. GRoet SG Wil overstapen naar de vaporizer heb zo een duur kreng van storz en bickel. Dan schaadt het je longen tenminste niet en ben je af van de tabak. Plus je haalt veel meer thc uit je weed. Maar goed... das toekomsttmuziek. Vooralsnog beetje verrookt na 13 jaar nonstop dagelijks. Dus wordt tijd.... om de longen te laten helen. Eignelijk is bij drugs less meestal more. Het bijzondere is er inmiddels wel af ig. Het is gwn normaal om high te zijn. Mild humoristisch: kwam een keer nuchter op werk en toen zei iedereen van oh -insert name-, wat zie je er slaperig uit, gaat het wel of ben je beetje ziek ? Ik was gwn zwaar toe aan me joint haha en hadden me nog nooit nuchter gezien. Zou het ook nooit aan me zien. Geeft gwn een lekker filtertje voor alle prikkels. Maar ja, het less is more principe hier wel beetje uit de deur. Dus misschien doelen maar in cocnrete plannen maken. Ben wel aan het afbouwen met benzos nu ook. Toegeeflijk pas 2 dagen. Dus dat niet heel veel waard. Maar het is iets. xD."
"reDStone zei: Ik heb de Plenty van Storz en Bickel. De standaard vulruimte is veel te groot voor onze wiet, dat komt zo hard aan. Je kan ook een kleinere vulruimte kopen, die moet je echt hebben. Want volgens mij is dat ding meer gemaakt voor wat minder sterke kruiden. Het werkt, het werkt echt. Maar het is zo anders, dan met tabak roken. Ik gebruik hem toch niet zo vaak, want ik ben een beetje bang hoe hard wiet kan aankomen met die Plenty. Klik om te vergroten... Ja! die heb ik ook, en zo een Mighty. Het werkt echt bestr wel goed.Maar tis anders. Een sessie ipv chill af en toe een pof fff neerleggen etc. . Maar he, als het gezonder is. Ben zeker van plan om over te stappen en anders stop ik gewoon. Zoals vermeld: het bijzondere wel een beetje weg na 13 jaar. Groet, SG"
"Hey man, Ik wilde je even bedanken voor je schrift. Beetje laat. Maar beter laat dan nooit. Topboek die gewoon de waarheid verteld, objectief, in de mate dat dat kan op onderdelen. Enorme bijdrage aan de gebruikersgemeenschap. Zoveel vervuilde troep pep. Het hoeft niet zoo slecht te zijn als je het juist doseert. Maar heb tegenwoordig haatliefde relatie met pep. Maar een 30mg schone pep puur die kan me weleens door de dag helpen. Maar probeer minder te gebruiken, maar is lastig soms. Anyway: bij deze even een shoutout."
"Pep nog steeds 1van de meest vervuilde drugs geloof ik. Boven de 70 kom ik zelden tegen behalve bij mijn vaste dealer maar ook daar is het wel eens 66."
"caninus zei: 71% zegt ook niet zoveel over de kwaliteit. Want met de de nieuwe a olie, kunnen ook gewoon percentages van boven de 70% behaald worden, weliswaar dient er dan wat nauwkeuriger gewerkt te worden, maar dan komt de kwaliteit nog steeds niet in de buurt van eindproduct wat je zou krijgen uit de olie van voor 2006. Zelfs niet wanneer deze enigszins versneden zou zijn en een lager percentage zou hebben. Maar tegenwoordig is pure speed eerder de regel dan de uitzondering. Anders zul je echt een andere dealer moeten zoeken, als je nu speed krijgt die onder de 70% of waar caf bij zit. Klik om te vergroten... Oh hoezo niet dan ? Ik let enkel op aanwezigheid van andere stoffen en de puriteit. Ik zou niet weten waar ik nog meer op moet letten los van kleur dan. 71 procent is bijna maximum puriteit. Wat minder goede olie zal vooral werking hebben op het eindproduct zoals dat het wat vettiger is en meer huidproblemen veroorzaakt is e.d. . Maar 71 procent blijft een topper toch, of niet ?"
"Hey allen, 30 jaar. Lees vaak op het forum. Nu maar even een account na jaren gemaakt. Ik ben zelf fan van speed, psychedelics en weed. Haat researchchemicals en impuriteiten. Laatst beetje op de sos ook gegaan. Functioneer op een relatief hoge functie met veel verantwoordelijkheden, maar geef eerlijk toe dat het drugsgebruik een klein beetje een impact heeft op het functioneren. Vergeet te vermelden (lol) dat ik ook benzos neem. Naja hierbij een kleine introductie. Gebruik thans semi regelmatig speed en elke dag benzos. Heb laatst een topbatch weten te strikken, met pep is dat lastig! 0 caf en 66% sterk. Ben er blij mee. Groet SG"
"Leuk zo een warm welkom! @NewDawn: ik hou er niet van omdat ze niet lang genoeg zijn onderzocht en ik dus niet zeker weet wat de eventuele bijwerkingen kunnen zijn. 1 keertje heb ik bijv wel 3mmc genomen en heel wat researchbenzo's toen de etizolam verbannen werd (etizolam en gidazepam staan op de medisch goedgekeurde lijsten in respectievelijk Canada en Rusland). Ik vertrouw Canada hun healthservice wel. Ik ben best wel wetenschappelijk ingesteld dus het feit dat het nieuwe drugs zijn vind ik al een beetje eng want ze zijn simpelweg nog niet onderzocht voldoende. En wat dit betreft ben ik tamelijk kritisch want de hersenen zijn complex en you are what you eat. Niet dat ik een goed dieet heb hoor haha. En als aanvulling op mijn korte intro: Ik heb chronisch last van een heftige depressie al 5 jaar. Deed niks daarvoor behalve nachtwerk e.d. . Nu opeens een flinke functie, megabedrijf, als ik een fout maak of adviezen schrijf die fout zijn dan zijn daar heel veel euro's mee gemoeid en dat brengt veel stress. Ik wist niet dat mensen zo een hekel hadden ook aan mijn vakgebied. Snap het wel enigszins: vertel min of meer wat mensen moeten doen, maar daar kan ik ook niks aan doen haha, daar ben ik voor aangenomen. Echt door dom geluk en, toegeeflijk, omdat ik redelijk goed ben in sollicitaties had ik de functie 'opeens',. 9-17. Eerst 9:00- 17 ritme. Maar ben beetje bad gegaan dit jaar ook om heel veel andere dingen (echt zo gek je het kan bedenken: het is me overkomen dit jaar). Kreeg toen een vast contract maar sliep maar 2 uur per dag maanden lang omdat ik zoveel mee te dealen had. Had geen huis (nog steeds niet) dus continu van plek naar plek couchsurfen. De schijn omhoog houden op het werk. Zit denk ik eigenlijk op het breekpunt. Ben preventief naar de ARBO gegaan voor het geval dat ik het niet meer aankan. Maar lang verhaal kort: zit nu op de antidepressiva (leuke seks dan: echt een aanrader (sarcastisch), kan uren doorgaan maar.... naja). Om dat niet teveel te verstoren wil ik zo min mogelijk gebruiken nu eigenlijk. @Manu76 : Ik was gewaarschuwd, maar besefte het niet in die mate. Benzos zijn even erg als heroine praktisch. Komt er heel lastig vanaf. Probeer nu af te bouwen. Maar het tast het geheugen ook zo aan. En ben al van de hak op de tak en wat chaotisch/neurotisch van aard. Dat maakt me ook goed in sommige dingen maar heeft ook andere minder functionele eigenschappen. Maar ook in combinatie met de weed. Moet van de benzos af. Btw: Con fucking gratulations !!!!!! Wat mooi dat het je is gelukt. Top! Geeft mij een klein gevoel van hoopdus dankjewel. @Tijdloos: Haha thanks. Ik zei toch dat ik goed in sollicitaties was ! Geld is altijd een dingetje inderdaad. Maar heb de luxe dat het pure product me niet veel kost want heb een vrij groot netwerk, jaren in de nachtclub he. Daarnaast ben ik eigenlijk alleen drugs gaan gebruiken tegen depressie. Het domste wat je kan doen. Dat is neit werkelijk 'feesten; . Dat is verdoven. Dat kon nu niet meer door mijn kantoorbaan ( gelukkig thuis werken wnr ik wil (heb me jointje nodig haha) ). Maar ik ben ook een beetje een rare vogel (lees: idioot). Ben trouwens wel altijd openminded voor 1 x. Dat vind ik niet zo erg. Maar heb een tijdje in het diepste van mijn deptressie (tot nu dan) veeeeeeel teveel MDMA gebruikt. Het werkt niet meer voor me. Zelfs al wacht ik 4 jaar, zoals vorige keer, heeft het een licht vaag effect en werkt het ook helemaal niet lang. Denk dat ik dus wat hersenschade heb. Drugs die serotonine teveel beinvloedfen probeer ik te vermijden. Vandaar dat ik eigenlijk alleen de 'veilige' drugs doe nu. Pure sos, benzos, weed en hasj. Soms lsd. Wil DMT echt een keer doen. Maar ik kan het niet roken, het is te vies. Dus moet het maar consumeren via een edible o.d. . Naja veel te lang bericht maar wilde iederee neven bedanken voor het warme welkom!"
"Je hebt helemaal gelijk @newdawn . Geen hersenschade betekent inderdaad niet dat het allemaal rozengeur is. En benzos weed check, niet slapen check, werk stress check. Wordt een rumoerige tijd idd. Ben inmiddels wel wat gewend. Maar op zijn minst is mijn insteek nu wat meer, ja, echt gericht op verbetering ipv tijdelijk goed voelen. Idioot ben ik zeker. Dus voel je vooral vrij om me te PM'n . Maar echt sommige dingen zijn te gek om op zelfs dit forum te omschrijven haha. Maar thx voor de sterkte, die zal ik zeker nodig hebben. We gaan zien waar het schip strand. Maak er een kunst van om dingen op het nippertje helemaal go ed te doen en vervolgens alles weer kapot te maken. Een soort van eeuwigdurende cyclus xd. Naja op zijn minst kan ik wel reflecteren op mijzelf , maar laatste tijd moeilijker beetje vertroebeld allemaal, maar 1 ding is zeker ik werk of probeer nu actief aan mezelf te werken. Hoop dat het lukt. Beetje moe van allemaal. Maar haha thx dude mocht het nou fucking vet middel zijn kan ik hem altijd op me bucket list zetten! <3 SG"
"71% wow ! Serieus, dat is bijna niet te krijgen. Dan zou je wel verwachten dat je iets voelt. Maar ik zou alleen maar in herhaling treden het meeste is al gezegd: ff kalm aandoen. Misschien zou dexamfetaminefosfaat voor je nog beter werken nu. Daar zit de (geloof ik) linker isomer van pep in. Die werkt dus op andere receptoren, alhoewel vergelijkbaar. Ik vind dex erg prettig. Fosfaat heeft ook fijnere structuur dan sulfaat. Amfetaminesulfaat op de markt is echter 99.9% sulfaat en dus racemisch (5050 links en rechts). Maar bijvoorbeeld de apotheek dexamfetamine zou mogelijk wat meer effect kunnen hebben op dit moment. Rustig aandoen wel het beste advies. Groet, SG"
"Moet het laten testen. Anders speculatie punt. We kunnen een tal redenen bedenken. Ik zou al je spul laten testen voordat je het consumeert. Ik weet dat dat irritant misschien is en wil niet paternalistisch zijn, maar dat is toch wel verstandig. Klinkt als een groentje een beetje, geef je ook toe geloof ik. En dat helemaal niet erg. Maar pas je wel op! Zoveel mensen bad zien gaan. Laat drugs speciaal blijven. Persoonlijk: Pure pep is praktisch evengoed als meth. Meth geeft wel extra dat gelukgevoel maar heeft veel meer bijwerkingen. Alle natuurlijk dosisafhankelijk. Maar heeeeeeel veel verschil is er nou ook weer niet, is een molecuultje extra. Zit m meer in de wijze van consumptie en dosering die het anders zouden kunnen maken. Maar wil je 48 u wkkr bliven ? Hehe, misschien neem ik nu ook aannames. Maar ik persoonlijk ben heel gevoelig voor amfetamines. 30 mg voel ik me de hele dag opgewekt. Naja, my two cents, humbly. SG"