#1
top post, zelf jonge gebruiken en herken me er zeker in![:wink:]()
Herkenbaar ik heb gisteravond voor het eerst deze guide grotendeels gevolgd en verrek ik heb voor het eerst geen kater door dat ik 400 a 500 mg heb verspreid over 24 uur. Dit was ongeveer 30 a 40%. Ik ben juist op zoek naar de gemiddelde pep omdat hoger dan 40 te sterk voor mij word. Ik ben nou gewoon slaperig en moet al bijna vechten mezelf wakker te houden. Toch zou ik wel een fatsoenlijk gesprek met iemand aan kunnen zonder versprekingen. Ook voor de eerste keer geen para gedachten waarvan ik altijd dacht dat het erbij hoorden omdat ik ook grammen er door heen jaagden. Nu dus gewoon zuinig gedaan en wat ik over had weggegeven. Ik ben alleen oververmoeid maar kan nog gewoon vrolijk zijnRavenStylez zei:Oh had ik deze baas guide maar eerder gelezen![]()
Gaat nu goed, maar ging meer dan een gram in op 'n avond en veel insomnia problemen...
Alles door 't beschadigde neusje...
Achja, van fouten kun je leren. Doe dat dan ook kinders!
klopt helemaal, het was mijn aller eerste aankoopFool zei:Het is dan ook niet zo'n slim idee om 20 gram te kopen bij een shady straatdealer. :')
Allereerste aankoop en gelijk 20 gram?peprick zei:klopt helemaal, het was mijn aller eerste aankoopFool zei:Het is dan ook niet zo'n slim idee om 20 gram te kopen bij een shady straatdealer. :')*Modknip: geen prijzen* euro ZO GOEDkOOP dacht ik, hij had er natuurlijk een mooi verhaaltje bij waarom zoveel voor zo weinig, en ik trapte erin
Had je vast al plannen om gelijk dagelijks te gaan gebruiken of niet hahaha
Echt het topic voor jou dan!peprick zei:als er cafeine of ritalin in me pep zit is dit op zich niet zo erg. had een keer 20 gram, in 1 zak, waarvan meer dan de helft poedersuiker was (heb het er wel uit kunnen filterenik ben kok en beschik over wat trucjes P) ) en had een keer een paar grammetjes versneden met tl buis gruis poeder, waarom mensen dit doen is onbegrijpelijk! je krijgt er een bloedneus van, niet normaal. dat was achteraf ook de intentie van deze persoon. maar waarom?????
en allebei deze verkeerde aankopen was bij straatdealers, niet op straat kopen dus vind een betrouwbaar adresje!
en pep is ook lekker in je (koolzuurhoudende) drankje, niet te veel natuurlijk, dan heb die vieze smaak, maar op deze manier werkt het bijna meteen en is ook een heel andere ervaring/werking.
peprick zei:nee... deze persoon heeft dat mij gewoon verkocht omdat hij dat wilde ofzo... het was alleen mijn zakje, hij had het zelf toegegeven. hij was er nog bij ook, maar de bloedneus was dus zo erg dat ik naar het ziekenhuis moest, en toen speelde blijkbaar zijn geweten op en vertelde hij het.
peprick zei:zoals ik al zei, ik was toen dakloos, je wilt niet weten wat er in dat wereldje allemaal gebeurd! het is een "onzichtbaar" wereldje voor de maatschappij, daarom zijn van dit soort dingen ook mogelijk, en aangifte doen voor dit is dubbel op GEEN optie.
Ja, mag ik ook een puntje?Bobsacamano zei:Heb je een punt.
peprick zei:zoals ik al zei, ik was toen dakloos, je wilt niet weten wat er in dat wereldje allemaal gebeurd! het is een "onzichtbaar" wereldje voor de maatschappij, daarom zijn van dit soort dingen ook mogelijk, en aangifte doen voor dit is dubbel op GEEN optie.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."