#1
Voor mij niet, dan heb je de verkeerde šAmfetamine heeft naar mijn inziens meer nadelen voor depressiviteit dan voordelen.
Voor mij niet, dan heb je de verkeerde šAmfetamine heeft naar mijn inziens meer nadelen voor depressiviteit dan voordelen.
vriendelijke groet,Oke begrepen, ik probeer het een tijdje.Ik zou je afraden om je speed zelf te versnijden met cafeĆÆne. Je weet niet meer precies hoeveel amfetamine je per lijn binnenkrijgt en de extra cafeĆÆne kan je hart en zenuwstelsel nog meer belasten.
Ook staat je kaartnummer in beeld, ik weet niet of iemand daar iets mee kan, maar een waarschuwing voor persoonlijke gegevens kan geen kwaad.
Wellicht kunnen ze je naam en achternaam vindenOke begrepen, ik probeer het een tijdje.
Thanks over die kaart gegevens, het is een OV kaart dus niemand kan er wat mee.
Het is een anonieme OV chipkaart. Maar die kan je wel koppelen aan een account volgens mij en dat is dan weer herleidbaar naar persoonsgegevens. Niet voor de gewone mens misschien.Wellicht kunnen ze je naam en achternaam vinden
Ik krijg geen adhd medicatie van de psychiater, evengoed als slaaptabletten dus koop nu norflurazepam. Over dat nummer, dat ga ik even opzoeken. Maar op zich ben ik een bekende gebruiker en interesseert het me niet zo. šš¤Waarom niet gewoon medicatie voor ADHD en/of depressie, als je daarvoor gebruikt?
Het klinkt voor mij meer alsof je een verslaving hebt.
Maar goed. Los daarvan. Beter geen pep met cafeĆÆne versnijden. Extra belasting voor het hart.
Ik heb deze pep nu met 40% cafeine versneden en ben bij een vriend, hij voelt zich goed.Oke begrepen, ik probeer het een tijdje.
Thanks over die kaart gegevens, het is een OV kaart dus niemand kan er wat mee.
Snap nooit waarom versnijden.. ik ga mijn rc's ook nooit vervuilende troep in doen.. neem dan gewoon minder en je hebt een veel beter idee en zoals @Roze Olifant is de combinatie extra zwaar op je lichaam een 'aanslag op het hart'Beste medegebruikers,
Sinds de ban op 4-MPD ben ik weer overgegaan op speed voor mijn ADHD en depressieve vermoeide kant. Nu koop ik de amfetamine geheel puur (getest), maar omdat het geld kost (valt wel mee met mijn plug) en omdat ik vaak ga liggen / hangen na een lijn zelf besloten cafeine aan mijn speed toe te voegen.
Hoe denken jullie hier over? Links de amfetamine, rechts de cafeine.
MetBekijk bijlage 67471 vriendelijke groet,
Jules
Dit deel ik niet. De een vind (dex)amfetamine fijner dan methylfenidaat, niet elk persoon met ADHD heeft dezelfde effecten bij beide middelen.Als je echt adhd hebt dan heb je veel meer baat bij methylfenidaat oraal dan amfetamine nasaal.
Ja True maar het is allebei beter dan nasaal amfetamine nemen. Dat werkt toch echt anders in je lijf.Dit deel ik niet. De een vind (dex)amfetamine fijner dan methylfenidaat, niet elk persoon met ADHD heeft dezelfde effecten bij beide middelen.
Het is vooral een balans vinden in de hoeveelheden en de frequentie wat belangrijk is naar mijn ervaring.
Dat zal dan voor een reden zo zijn tochā¦? Klinkt of je al een verleden hebt met verslaving. Als dat niet zo is is het trouwens een even slecht idee om zelf aan de slag te gaan met āmedicatieā. Adhd medicatie is erop getest zo min mogelijk schade aan te richten en zo min mogelijk verslavingsgevaarlijk te zijn⦠Pep is dat niet. En waar sommige mensen hun pep 80 keer wassen om de schade van hun verslaving te beperken, wil jij het bewust vervuilen. Dat maakt toch al gevaarlijke pep nog gevaarlijker en schadelijker voor je lichaam.Ik krijg geen adhd medicatie van de psychiater, evengoed als slaaptabletten dus koop nu norflurazepam. [ā¦] Maar op zich ben ik een bekende gebruiker
Ik vind dexamfetamine ook fijner maar dat is echt wel ffkes wat anders dan dagelijks pep gebruiken bij wijze van zelfmedicatie. Het is ten eerste al niet exact dezelfde werkende stof⦠En nasaal heeft ook nog eens een heel ander effect én is veel verslavender.Dit deel ik niet. De een vind (dex)amfetamine fijner dan methylfenidaat, niet elk persoon met ADHD heeft dezelfde effecten bij beide middelen.
Het is vooral een balans vinden in de hoeveelheden en de frequentie wat belangrijk is naar mijn ervaring.
Lol nee dat dacht ik ook tbh. I feel like weāre getting trolled!Ben ik de enige die dit topic eigenlijk vooral vind lijken op een dealer advertentie?
*ik heb pure shit voor weinig geld, kan het naar wens versnijden*
š¤
Pep versneden met 40% cafeĆÆne? Wat een troep joh, dat wens je toch niemand toe?Ik heb deze pep nu met 40% cafeine versneden
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."