Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Ā© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeed, pep puur; zelf versnijden

Speed, pep puur; zelf versnijden

36 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
J
Jules2020Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ei-Salade zei:
Amfetamine heeft naar mijn inziens meer nadelen voor depressiviteit dan voordelen.
Klik om te vergroten...
Voor mij niet, dan heb je de verkeerde šŸ˜‚
J
Jules2020Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Beste medegebruikers,

Sinds de ban op 4-MPD ben ik weer overgegaan op speed voor mijn ADHD en depressieve vermoeide kant. Nu koop ik de amfetamine geheel puur (getest), maar omdat het geld kost (valt wel mee met mijn plug) en omdat ik vaak ga liggen / hangen na een lijn zelf besloten cafeine aan mijn speed toe te voegen.

Hoe denken jullie hier over? Links de amfetamine, rechts de cafeine.

MetE0F8F8B8-24D1-4627-9021-2DE5123DBAA3.jpeg vriendelijke groet,
Jules
J
Jules2020Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Dit is nu het eindproduct. Ik ben verder een dagelijkse gebruiker, verspreid over de dag. Dit is een zelfgemaakte keuze; ik voel me er goed bij.

De RCs zijn helaas weg.
П
ŠŸŃƒŃŃ‚Š¾Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik zou je afraden om je speed zelf te versnijden met cafeĆÆne. Je weet niet meer precies hoeveel amfetamine je per lijn binnenkrijgt en de extra cafeĆÆne kan je hart en zenuwstelsel nog meer belasten.

Ook staat je kaartnummer in beeld, ik weet niet of iemand daar iets mee kan, maar een waarschuwing voor persoonlijke gegevens kan geen kwaad.
J
Jules2020Lid
01-01-2024, 00:00
#5
ŠŸŃƒŃŃ‚Š¾ zei:
Ik zou je afraden om je speed zelf te versnijden met cafeĆÆne. Je weet niet meer precies hoeveel amfetamine je per lijn binnenkrijgt en de extra cafeĆÆne kan je hart en zenuwstelsel nog meer belasten.

Ook staat je kaartnummer in beeld, ik weet niet of iemand daar iets mee kan, maar een waarschuwing voor persoonlijke gegevens kan geen kwaad.
Klik om te vergroten...
Oke begrepen, ik probeer het een tijdje.
Thanks over die kaart gegevens, het is een OV kaart dus niemand kan er wat mee.
X
XMRLid
01-01-2024, 00:00
#6
Jules2020 zei:
Oke begrepen, ik probeer het een tijdje.
Thanks over die kaart gegevens, het is een OV kaart dus niemand kan er wat mee.
Klik om te vergroten...
Wellicht kunnen ze je naam en achternaam vinden
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#7
XMR zei:
Wellicht kunnen ze je naam en achternaam vinden
Klik om te vergroten...
Het is een anonieme OV chipkaart. Maar die kan je wel koppelen aan een account volgens mij en dat is dan weer herleidbaar naar persoonsgegevens. Niet voor de gewone mens misschien.

Maar nooit verkeerd om voorzichtig te zijn.
J
Jules2020Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Roze Olifant zei:
Waarom niet gewoon medicatie voor ADHD en/of depressie, als je daarvoor gebruikt?

Het klinkt voor mij meer alsof je een verslaving hebt.

Maar goed. Los daarvan. Beter geen pep met cafeĆÆne versnijden. Extra belasting voor het hart.
Klik om te vergroten...
Ik krijg geen adhd medicatie van de psychiater, evengoed als slaaptabletten dus koop nu norflurazepam. Over dat nummer, dat ga ik even opzoeken. Maar op zich ben ik een bekende gebruiker en interesseert het me niet zo. 😁🤭
J
Jules2020Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Jules2020 zei:
Oke begrepen, ik probeer het een tijdje.
Thanks over die kaart gegevens, het is een OV kaart dus niemand kan er wat mee.
Klik om te vergroten...
Ik heb deze pep nu met 40% cafeine versneden en ben bij een vriend, hij voelt zich goed.

Hij vind het goede pep, even later vertelde ik over mijn eigen mix-kunsten.

Ik ben nogal op de euro en mijn lijnen blijven zo even groot.
B
BrieMetDeBrilLid
01-01-2024, 00:00
#10
Amfetamine heeft naar mijn inziens meer nadelen voor depressiviteit dan voordelen.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#11
Je hebt zelf niet door hoe verslaafd je bent. Als je echt adhd hebt dan heb je veel meer baat bij methylfenidaat oraal dan amfetamine nasaal.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#12
Jules2020 zei:
Beste medegebruikers,

Sinds de ban op 4-MPD ben ik weer overgegaan op speed voor mijn ADHD en depressieve vermoeide kant. Nu koop ik de amfetamine geheel puur (getest), maar omdat het geld kost (valt wel mee met mijn plug) en omdat ik vaak ga liggen / hangen na een lijn zelf besloten cafeine aan mijn speed toe te voegen.

Hoe denken jullie hier over? Links de amfetamine, rechts de cafeine.

MetBekijk bijlage 67471 vriendelijke groet,
Jules
Klik om te vergroten...
Snap nooit waarom versnijden.. ik ga mijn rc's ook nooit vervuilende troep in doen.. neem dan gewoon minder en je hebt een veel beter idee en zoals @Roze Olifant is de combinatie extra zwaar op je lichaam een 'aanslag op het hart'
B
BrieMetDeBrilLid
01-01-2024, 00:00
#13
FerdFatoehaus zei:
Als je echt adhd hebt dan heb je veel meer baat bij methylfenidaat oraal dan amfetamine nasaal.
Klik om te vergroten...
Dit deel ik niet. De een vind (dex)amfetamine fijner dan methylfenidaat, niet elk persoon met ADHD heeft dezelfde effecten bij beide middelen.
Het is vooral een balans vinden in de hoeveelheden en de frequentie wat belangrijk is naar mijn ervaring.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ei-Salade zei:
Dit deel ik niet. De een vind (dex)amfetamine fijner dan methylfenidaat, niet elk persoon met ADHD heeft dezelfde effecten bij beide middelen.
Het is vooral een balans vinden in de hoeveelheden en de frequentie wat belangrijk is naar mijn ervaring.
Klik om te vergroten...
Ja True maar het is allebei beter dan nasaal amfetamine nemen. Dat werkt toch echt anders in je lijf.
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ben ik de enige die dit topic eigenlijk vooral vind lijken op een dealer advertentie?

*ik heb pure shit voor weinig geld, kan het naar wens versnijden*

šŸ¤”
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#16
Jules2020 zei:
Ik krijg geen adhd medicatie van de psychiater, evengoed als slaaptabletten dus koop nu norflurazepam. […] Maar op zich ben ik een bekende gebruiker
Klik om te vergroten...
Dat zal dan voor een reden zo zijn toch…? Klinkt of je al een verleden hebt met verslaving. Als dat niet zo is is het trouwens een even slecht idee om zelf aan de slag te gaan met ā€œmedicatieā€. Adhd medicatie is erop getest zo min mogelijk schade aan te richten en zo min mogelijk verslavingsgevaarlijk te zijn… Pep is dat niet. En waar sommige mensen hun pep 80 keer wassen om de schade van hun verslaving te beperken, wil jij het bewust vervuilen. Dat maakt toch al gevaarlijke pep nog gevaarlijker en schadelijker voor je lichaam.

Kan me voorstellen dat dit nu als een snelle makkelijke oplossing voelt, en je het idee hebt er baat bij te hebben. Maar binnen de kortste keren ben je veel verder van huis en ben je naast depressief en een adhder ook nog eens vet verslaafd met de fysieke reactie van je lichaam daarbovenop.

Ei-Salade zei:
Dit deel ik niet. De een vind (dex)amfetamine fijner dan methylfenidaat, niet elk persoon met ADHD heeft dezelfde effecten bij beide middelen.
Het is vooral een balans vinden in de hoeveelheden en de frequentie wat belangrijk is naar mijn ervaring.
Klik om te vergroten...
Ik vind dexamfetamine ook fijner maar dat is echt wel ffkes wat anders dan dagelijks pep gebruiken bij wijze van zelfmedicatie. Het is ten eerste al niet exact dezelfde werkende stof… En nasaal heeft ook nog eens een heel ander effect Ć©n is veel verslavender.

Nathaniel zei:
Ben ik de enige die dit topic eigenlijk vooral vind lijken op een dealer advertentie?

*ik heb pure shit voor weinig geld, kan het naar wens versnijden*

šŸ¤”
Klik om te vergroten...
Lol nee dat dacht ik ook tbh. I feel like we’re getting trolled!
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#17
Topic is trouwens naar subforum ā€˜Speed’ verplaatst.
D
DamiusLid
01-01-2024, 00:00
#18
Jules2020 zei:
Ik heb deze pep nu met 40% cafeine versneden
Klik om te vergroten...
Pep versneden met 40% cafeĆÆne? Wat een troep joh, dat wens je toch niemand toe?
D
DonkeyGonzLid
01-01-2024, 00:00
#19
Begrijp de situatie enigzins, maar om daarom dagelijks te gebruiken is onverantwoord.
Begrijp gerust dat je wilt ontsnappen maar probeer het af te bouwen naar het weekend. Of zelfs nog meer minderen mocht dit lukken.

Zou langs je HA/Psychiater gaan om je verhaal te doen w.b.t gebruik en gaan vragen hoe de gevolgen zullen zijn als je je "zelf medicatie" op lange termijn nasaal blijft nemen.

Verder zou je kunnen gaan hameren op medicatie voor je adhd en depressie bij de huisarts.

Snelste kortste klap

Kan erover mee praten dagelijks slik ik omstreeks 10a 15mg Mirtazapine en 54mg Concerta (Langwerkende methylfenidaad).
Dit maakt voor mij een wereld van verschil, ik hoop binnenkort voor jouw ook!

Heb je wel de officiele diagnoses hiervoor gekregen?
Zoja moet je vrij eenvoudig medicijnen voorgeschreven moeten krijgen.
J
JeetjeMineetjeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Versnijden is zo onzinnig.
Nemen mensen hier de moeite om hun pep zo puur mogelijk te krijgen en lekker te wassen, gaat iemand het juist versnijden. šŸ˜…
Je kan ook een kleine dosis nemen. 10-15 mg of zo.
Heb je ook een precisieweegschaal? Want dat is bij dit soort lage doseringen erg handig. šŸ‘Œ

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."