#1
Ja True maar het is allebei beter dan nasaal amfetamine nemen. Dat werkt toch echt anders in je lijf.Dit deel ik niet. De een vind (dex)amfetamine fijner dan methylfenidaat, niet elk persoon met ADHD heeft dezelfde effecten bij beide middelen.
Het is vooral een balans vinden in de hoeveelheden en de frequentie wat belangrijk is naar mijn ervaring.