Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeed, pep puur; zelf versnijden

Speed, pep puur; zelf versnijden

36 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ei-Salade zei:
Dit deel ik niet. De een vind (dex)amfetamine fijner dan methylfenidaat, niet elk persoon met ADHD heeft dezelfde effecten bij beide middelen.
Het is vooral een balans vinden in de hoeveelheden en de frequentie wat belangrijk is naar mijn ervaring.
Klik om te vergroten...
Ja True maar het is allebei beter dan nasaal amfetamine nemen. Dat werkt toch echt anders in je lijf.
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ben ik de enige die dit topic eigenlijk vooral vind lijken op een dealer advertentie?

*ik heb pure shit voor weinig geld, kan het naar wens versnijden*

🤔
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#3
Jules2020 zei:
Ik krijg geen adhd medicatie van de psychiater, evengoed als slaaptabletten dus koop nu norflurazepam. […] Maar op zich ben ik een bekende gebruiker
Klik om te vergroten...
Dat zal dan voor een reden zo zijn toch…? Klinkt of je al een verleden hebt met verslaving. Als dat niet zo is is het trouwens een even slecht idee om zelf aan de slag te gaan met “medicatie”. Adhd medicatie is erop getest zo min mogelijk schade aan te richten en zo min mogelijk verslavingsgevaarlijk te zijn… Pep is dat niet. En waar sommige mensen hun pep 80 keer wassen om de schade van hun verslaving te beperken, wil jij het bewust vervuilen. Dat maakt toch al gevaarlijke pep nog gevaarlijker en schadelijker voor je lichaam.

Kan me voorstellen dat dit nu als een snelle makkelijke oplossing voelt, en je het idee hebt er baat bij te hebben. Maar binnen de kortste keren ben je veel verder van huis en ben je naast depressief en een adhder ook nog eens vet verslaafd met de fysieke reactie van je lichaam daarbovenop.

Ei-Salade zei:
Dit deel ik niet. De een vind (dex)amfetamine fijner dan methylfenidaat, niet elk persoon met ADHD heeft dezelfde effecten bij beide middelen.
Het is vooral een balans vinden in de hoeveelheden en de frequentie wat belangrijk is naar mijn ervaring.
Klik om te vergroten...
Ik vind dexamfetamine ook fijner maar dat is echt wel ffkes wat anders dan dagelijks pep gebruiken bij wijze van zelfmedicatie. Het is ten eerste al niet exact dezelfde werkende stof… En nasaal heeft ook nog eens een heel ander effect én is veel verslavender.

Nathaniel zei:
Ben ik de enige die dit topic eigenlijk vooral vind lijken op een dealer advertentie?

*ik heb pure shit voor weinig geld, kan het naar wens versnijden*

🤔
Klik om te vergroten...
Lol nee dat dacht ik ook tbh. I feel like we’re getting trolled!
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#4
Topic is trouwens naar subforum ‘Speed’ verplaatst.
D
DamiusLid
01-01-2024, 00:00
#5
Jules2020 zei:
Ik heb deze pep nu met 40% cafeine versneden
Klik om te vergroten...
Pep versneden met 40% cafeïne? Wat een troep joh, dat wens je toch niemand toe?
D
DonkeyGonzLid
01-01-2024, 00:00
#6
Begrijp de situatie enigzins, maar om daarom dagelijks te gebruiken is onverantwoord.
Begrijp gerust dat je wilt ontsnappen maar probeer het af te bouwen naar het weekend. Of zelfs nog meer minderen mocht dit lukken.

Zou langs je HA/Psychiater gaan om je verhaal te doen w.b.t gebruik en gaan vragen hoe de gevolgen zullen zijn als je je "zelf medicatie" op lange termijn nasaal blijft nemen.

Verder zou je kunnen gaan hameren op medicatie voor je adhd en depressie bij de huisarts.

Snelste kortste klap

Kan erover mee praten dagelijks slik ik omstreeks 10a 15mg Mirtazapine en 54mg Concerta (Langwerkende methylfenidaad).
Dit maakt voor mij een wereld van verschil, ik hoop binnenkort voor jouw ook!

Heb je wel de officiele diagnoses hiervoor gekregen?
Zoja moet je vrij eenvoudig medicijnen voorgeschreven moeten krijgen.
J
JeetjeMineetjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Versnijden is zo onzinnig.
Nemen mensen hier de moeite om hun pep zo puur mogelijk te krijgen en lekker te wassen, gaat iemand het juist versnijden. 😅
Je kan ook een kleine dosis nemen. 10-15 mg of zo.
Heb je ook een precisieweegschaal? Want dat is bij dit soort lage doseringen erg handig. 👌
J
Jules2020Lid
01-01-2024, 00:00
#8
DonkeyGonz zei:
Begrijp de situatie enigzins, maar om daarom dagelijks te gebruiken is onverantwoord.
Begrijp gerust dat je wilt ontsnappen maar probeer het af te bouwen naar het weekend. Of zelfs nog meer minderen mocht dit lukken.

Zou langs je HA/Psychiater gaan om je verhaal te doen w.b.t gebruik en gaan vragen hoe de gevolgen zullen zijn als je je "zelf medicatie" op lange termijn nasaal blijft nemen.

Verder zou je kunnen gaan hameren op medicatie voor je adhd en depressie bij de huisarts.

Snelste kortste klap

Kan erover mee praten dagelijks slik ik omstreeks 10a 15mg Mirtazapine en 54mg Concerta (Langwerkende methylfenidaad).
Dit maakt voor mij een wereld van verschil, ik hoop binnenkort voor jouw ook!

Heb je wel de officiele diagnoses hiervoor gekregen?
Zoja moet je vrij eenvoudig medicijnen voorgeschreven moeten krijgen.
Klik om te vergroten...
Doe het al langer dan tien jaar.
J
Jules2020Lid
01-01-2024, 00:00
#9
DonkeyGonz zei:
Begrijp de situatie enigzins, maar om daarom dagelijks te gebruiken is onverantwoord.
Begrijp gerust dat je wilt ontsnappen maar probeer het af te bouwen naar het weekend. Of zelfs nog meer minderen mocht dit lukken.

Zou langs je HA/Psychiater gaan om je verhaal te doen w.b.t gebruik en gaan vragen hoe de gevolgen zullen zijn als je je "zelf medicatie" op lange termijn nasaal blijft nemen.

Verder zou je kunnen gaan hameren op medicatie voor je adhd en depressie bij de huisarts.

Snelste kortste klap

Kan erover mee praten dagelijks slik ik omstreeks 10a 15mg Mirtazapine en 54mg Concerta (Langwerkende methylfenidaad).
Dit maakt voor mij een wereld van verschil, ik hoop binnenkort voor jouw ook!

Heb je wel de officiele diagnoses hiervoor gekregen?
Zoja moet je vrij eenvoudig medicijnen voorgeschreven moeten krijgen.
Klik om te vergroten...
Doe het al langer dan tien jaar in
Damius zei:
Pep versneden met 40% cafeïne? Wat een troep joh, dat wens je toch niemand toe?
Klik om te vergroten...
dat is nederlands gemiddelde bij aankoop.
J
Jules2020Lid
01-01-2024, 00:00
#10
FerdFatoehaus zei:
Je hebt zelf niet door hoe verslaafd je bent. Als je echt adhd hebt dan heb je veel meer baat bij methylfenidaat oraal dan amfetamine nasaal.
Klik om te vergroten...
Onjuist.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#11
Jules2020 zei:
Onjuist.
Klik om te vergroten...
Zeker wel. Als ik Ritalin of speed snuif heeft dat een heel ander effect dan alleen Ritalin oraal. Je hebt geen adhd, of je lult puur uit je nek.
B
BrieMetDeBrilLid
01-01-2024, 00:00
#12
FerdFatoehaus zei:
Zeker wel. Als ik Ritalin of speed snuif heeft dat een heel ander effect dan alleen Ritalin oraal. Je hebt geen adhd, of je lult puur uit je nek.
Klik om te vergroten...
Ach, laat de ontkenning gewoon z'n werk doen.
Aan alle reacties is te lezen dat het deze persoon nooit gaat overkomen, wij allemaal slechte kwaliteit drugs hebben en dit al 10 jaar lang kan doen zonder negatieve gevolgen.
Helaas wel al die tijd nog niet verlost van de depressiviteit, maar de amfetamine is niet de boosdoener hoor!
M
MK-ULTRALid
01-01-2024, 00:00
#13
Depressief en vermoeid door speed? Neeeeee dat kan nieeeet!!!!!!!
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#14
MK-ULTRA zei:
Depressief en vermoeid door speed? Neeeeee dat kan nieeeet!!!!!!!
Klik om te vergroten...

Dan gebruik je te weinig 🤣
M
MK-ULTRALid
01-01-2024, 00:00
#15
Kilo’s hè, meestal 3 maar soms als de vriezer te vol zit maar 2… Iemand nog een mooie boxspring kopen? Zo goed als nieuw!
J
Jules2020Lid
01-01-2024, 00:00
#16
FerdFatoehaus zei:
Zeker wel. Als ik Ritalin of speed snuif heeft dat een heel ander effect dan alleen Ritalin oraal. Je hebt geen adhd, of je lult puur uit je nek.
Klik om te vergroten...

FerdFatoehaus zei:
Zeker wel. Als ik Ritalin of speed snuif heeft dat een heel ander effect dan alleen Ritalin oraal. Je hebt geen adhd, of je lult puur uit je nek.
Klik om te vergroten...
Nu ben ik er klaar mee. Vertrouwen mag er best zijn. Ik neem meestal mijn amfetamine gewoon oraal.
J
Jules2020Lid
01-01-2024, 00:00
#17
LucidLucy zei:
Dan gebruik je te weinig 🤣
Klik om te vergroten...
Ik ben niet depressief, maar geen energie om schoon te maken. Met mijn zelfgemixte 30% caffeine blijkt het toch een ander verhaal, ik ben tevreden.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."