#1
Waarom niet gewoon medicatie voor ADHD en/of depressie, als je daarvoor gebruikt?
Het klinkt voor mij meer alsof je een verslaving hebt.
Maar goed. Los daarvan. Beter geen pep met cafeĆÆne versnijden. Extra belasting voor het hart.
Het klinkt voor mij meer alsof je een verslaving hebt.
Maar goed. Los daarvan. Beter geen pep met cafeĆÆne versnijden. Extra belasting voor het hart.
