Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Angramar Temenos zei: Nou ben ik zelf erg onervaren met het goedje (5 keer gedaan als het goed is, waarvan 1x niks gemerkt), en de laatste keer was alweer een poos terug. Een van de redenen dat ik speed weinig aan vind is dat ik er extreem neurotisch/OCD gedrag van krijg tijdens de werking, is anderen dat ook bekend? Denk heel dwangmatig nagels bijten, bewegingen maken met je hand, licht 3 keer aan en uit doen voor het "goed" voelt, elke 5 minuten handen wassen.. Let op he, ik heb hier nuchter/met andere drugs op NOOIT last van. Is dit iets wat vaker voorkomt? Kan er verder weinig over vinden, en er zijn vast genoeg doorgewinterde peppies die me een antwoord kunnen geven hierop. Thanks . Klik om te vergroten... Heyy ik gebruik zelf dex amfetamine, normale dagen maximaal 30mg en als ik echt strak wil staan dan kan er namelijk 150mg in een nacht op gaan nu moet ik er bij zeggen dat ik ook aardig wat nicotine en caffeine dan naar binnen gaat maar wat mij opgevallen is dat opgeven moment ik mijn tong de hele tijd tegen mijn mond beweeg tot het echt helemaal opgezwollen is wat tijdens de high best goed voelt maar als het is uit gewerkt dan is het toch aardig klote"
"hallo, ik heb dus wat truffels gekocht (dutch dragons of iets dergelijks) heb 1 keertje eerder getript (atlantis truffel) ik had toen eeen redelijke lage dosis gedaan alleen weet niet hoeveel gram ik van die dutch dragons moet doen gewoon de volle 15 gram of wat lager want ik wil wel een goeie trip hebben you know, en had vernomen dat als je wiet gaat roken dat dat de trip versterkt geen idee of dat ook klopt kan iemand mij dat vertellen? alvast dankje je wel"
"Roze Olifant zei: Gaat het allemaal wel een beetje? Klik om te vergroten... Jawel maar had gwn n beetje veel gebruikt"
"FredKroket zei: Ritalin is ook mega boring. Kan je beter speed gebruiken Klik om te vergroten... Ik gebruik nu 3 Fea (2 lijnen van 130mg) en was aardig intens maar leuk"
"yoo weet iemand op welke receptoren 4 mpd werkt, dus is t hoog in serotonine of veel dopamine? edit als het hoog in serotonine is kan ik de lul zijn want heb zojuist ook nog wat o dsmt mee gesnoept edit 2: zo te horen, hoort misselijkheid er bij en ligt het dus niet aan mij"
"hallo,vaak als ik iets te hard snuif van 3m en het mijn keel inkomt moet ik altijd heel erg kok halzen met misselijkheid iemand een idee hoe dat komt? heb daar met andere middelen geen last van."
"XMR zei: Omdat het mega bagger is😉 Klik om te vergroten... miss moet ik kleinere lijnen leggen want neem 130mg ofz per lijn"
"LucidLucy zei: Ik gok dat je huig geïrriteerd raakt van de 3mmc. Waarom wel bij 3mmc en niet bij andere middelen? Geen idee. Misschien is de 3mmc niet fijn genoeg vermalen? Klik om te vergroten... komt idd door niet fijn genoeg"
"onderzoeksjournalistiek zei: Wat ik vaak heb is dat het komt omdat ik het niet fijn genoeg heb gemaakt. Als er echt nog kleine kristalletjes mijn keel in schieten, begin ik nog nét niet over te geven. Klik om te vergroten... heb net nog ff n lijn gedaan en je hebt gelijk"
"Amber.cherry zei: Even een grinder kopen op bol.com bijvoorbeeld, maalt het tot gruis Klik om te vergroten... dus gwn wiet grinder ofz of moet ik speciale hebben"