#1
Dank voor alle adviezen. Ik ga er rustig over nadenken. Ik neem eerst een langere pauze.
Dit herken ik in een XTC pil van de jaren 90 ,de bekende Salmiak ofwel sammie die deels MDMA is maar ook speedy.De muziek en de sfeer word meer immersive, je word volledig opgenomen in de ervaring, de muziek, de mensen, de verbondenheid, de éénheid.
Speed past prima bij wat snellere muziek, dan heb je meer energie voor het dansen. Misschien kun je ook een keer nuchter gaan om te voelen wat de muziek echt met je doet.Goedemiddag ik was benieuwd naar jullie inzichten en ervaring.
Ik ga zon 4-5x per jaar met mijn partner naar festivals. Wij zoeken dan doorgaans de feesten met wat meer 40+ers. Die muziek is vaak wat rustiger, categorie Eelke Kleijn, Olivier Weiter. Soms doen we wat techhouse of oldschool house zoals Michel de Hey, Dimitri. In principe doen we hier altijd nexus flip en dit bevalt goed. Vooral omdat we niet te vaak gaan natuurlijk.
Anyway, gisteren waren we op HRFST festival en hadden bij de tent met iets hardere muziek gestaan. Joyhauser, Dion. Ook luisteren we wel eens naar Amelie Lens of Charlotte de Witte. We vinden dit leuk maar moeten er wat meer moeite voor doen als in zo’n tent staan. Zo voelt het tenminste met dansen. We zijn z
Ik besprak vandaag om de volgende keer pep (oraal) te nemen en dan alsnog te proberen. Hoe denken jullie hierover? Ik heb t vroeger eens gesnoven maar dat was in de kroeg.
Verder was t volgens mij sterk af te raden te combineren toch? Bijvoorbeeld met een 2cb’tje ofzo.
Coke blijf ik liever bij weg. Heb vroeger teveel bijgepakt.Is coke (al dan niet met alcohol) een idee?
Je gaf namelijk aan dat je niet vaak uitgaat, dus als je alleen dan drugs neemt is dit nog te overzien.
Verstandig. Wees dan dubbel gewaarschuwd voor speed: dit werkt nog sterker dan coke (duur en intensiteit) op de dopamine huishouding in. Slim om bommetjes te nemen en in ieder geval het snuiven te voorkomen.Coke blijf ik liever bij weg. Heb vroeger teveel bijgepakt.
Ja dat had ik idd al gelezen. Thanks voor de tip.Verstandig. Wees dan dubbel gewaarschuwd voor speed: dit werkt nog sterker dan coke (duur en intensiteit) op de dopamine huishouding in. Slim om bommetjes te nemen en in ieder geval het snuiven te voorkomen.
Wat is nou precies het probleem, waar zit die moeite hem in?Anyway, gisteren waren we op HRFST festival en hadden bij de tent met iets hardere muziek gestaan. Joyhauser, Dion. Ook luisteren we wel eens naar Amelie Lens of Charlotte de Witte. We vinden dit leuk maar moeten er wat meer moeite voor doen als in zo’n tent staan. Zo voelt het tenminste met dansen. We zijn z
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."