#1
Je hoeft niet te scheuren ,je kan afbranden en je joint vliegt dan niet in de fik@XMR grotendeels ervaring denk ik. Ik heb mezelf jaren terug geforceerd om alleen maar inside out te draaien. Ook draai ik altijd met brede vloei.
Als je direct na het likken afscheurt heb je ook meer kans dat je hem open scheurt. Ik tik / stamp joint altijd eerst ff aan en wacht tot hij bijna maar niet helemaal droog is.
En dan scheur ik voorzichtig in kleine stapjes omhoog. Dus niet in een keer, dat gaat bijna altijd mis.
Vrienden van branden de vloei er ook vaak af, sneller maar vind ik niet zo chil.










