Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHet "Post je joint" topic

Het "Post je joint" topic

139 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#1
G.Amer zei:
@XMR grotendeels ervaring denk ik. Ik heb mezelf jaren terug geforceerd om alleen maar inside out te draaien. Ook draai ik altijd met brede vloei.
Als je direct na het likken afscheurt heb je ook meer kans dat je hem open scheurt. Ik tik / stamp joint altijd eerst ff aan en wacht tot hij bijna maar niet helemaal droog is.
En dan scheur ik voorzichtig in kleine stapjes omhoog. Dus niet in een keer, dat gaat bijna altijd mis.

Vrienden van branden de vloei er ook vaak af, sneller maar vind ik niet zo chil.
Klik om te vergroten...
Je hoeft niet te scheuren ,je kan afbranden en je joint vliegt dan niet in de fik
G
G.AmerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Voor de creatieve blowers onder ons is dit ook een leuk boekje. @Soulassasins misschien ken je hem wel, ik heb hem ooit voor me verjaardag gekregen:

20241003_133957.jpg
20241003_134037.jpg
20241003_134113.jpg
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#3
G.Amer zei:
Voor de creatieve blowers onder ons is dit ook een leuk boekje. @Soulassasins misschien ken je hem wel, ik heb hem ooit voor me verjaardag gekregen:

Bekijk bijlage 61995
Bekijk bijlage 61996
Bekijk bijlage 61997
Klik om te vergroten...
Dat boekje is nu geld waard!
G
Gelato43Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Screenshot_20241004_232321_Gallery.jpg
Na een tijd weggeweest is topicstarter weer terug!
Moonflower gedraaid met rolvloei
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#5
Gelato43 zei:
Bekijk bijlage 62053
Na een tijd weggeweest is topicstarter weer terug!
Moonflower gedraaid met rolvloei
Klik om te vergroten...
Welcome back!
D
DopesterLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik blow al een paar jaar niet meer, maar wel altijd binnenstebuiten. Ligt het aan mij of is die techniek een beetje aan het verdwijnen? 🤔
X
XMRLid
01-01-2024, 00:00
#7
1000025557.jpg
🌌Toverjoint (2 soorten wiet, moonrock, hasj, blauwe lotus en een beetje tabak)
X
XMRLid
01-01-2024, 00:00
#8
1000026261.jpg
Speciaal voor de fanaten hier weer eens inside out gedraaid. Gek genoeg ging het in 1x goed, terwijl de laatste keer meer dan een jaar geleden is.
X
XMRLid
01-01-2024, 00:00
#9
De Philosopher's Stone Wand staat in de hens 😱​

VideoCapture_20241012-022037.jpg
1000025711.jpg

Lekkere compacte rook, elke teug is een smaaksensatie😛😶‍🌫️​
G
Gelato43Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Dopester zei:
Ik blow al een paar jaar niet meer, maar wel altijd binnenstebuiten. Ligt het aan mij of is die techniek een beetje aan het verdwijnen? 🤔
Klik om te vergroten...
Nee. en de mensen die binnenstebuiten draaien, nouja de meeste dan, laten dit ook altijd weten door te zeggen dat hun joint 100x beter is/smaakt dan iemand die volledige vloei gebruikt. Ik vind het altijd dom opscheppen voor iets wat weinig verschil maakt. Zeggen dat minder papier roken goed voor je is, maar ze roken wel sigaretten of shag met die hele dikke vloei...

Begrijp me niet verkeerd, zelf draai ik ook binnenstebuiten als ik er zin in heb, alleen omdat mijn joint dan langer meegaat tijdens het roken, niet omdat ik het smaakverschil zo denderend vind.
D
DopesterLid
01-01-2024, 00:00
#11
Gelato43 zei:
Nee. en de mensen die binnenstebuiten draaien, nouja de meeste dan, laten dit ook altijd weten door te zeggen dat hun joint 100x beter is/smaakt dan iemand die volledige vloei gebruikt. Ik vind het altijd dom opscheppen voor iets wat weinig verschil maakt. Zeggen dat minder papier roken goed voor je is, maar ze roken wel sigaretten of shag met die hele dikke vloei...

Begrijp me niet verkeerd, zelf draai ik ook binnenstebuiten als ik er zin in heb, alleen omdat mijn joint dan langer meegaat tijdens het roken, niet omdat ik het smaakverschil zo denderend vind.
Klik om te vergroten...
Hmmz nou dan verschilden we toch echt van mening 🤔, En ja tuurlijk is het een beetje opscheppen maar dat doet toch iedereen als je ergens beter in bent 😅. En je kan een goed gevulde joint niet vergelijken met het roken van alleen tabak toch. Daarbuiten heb je natuurlijk ook nog je verschillende soorten vloei (ik draaide standaard met goud), maar als je dan sporadisch een gewone joint met Rizla rookt ga je echt wel verschil proeven en inbranders krijgen. Of als je met blauwe vloei gewoon draait dan overlap al heel veel vloei.

maarrr begrijp mij ook niet verkeerd, ik ben hier niet om te veroordelen. Over smaak valt niet te twisten ☝🏻 en de een vindt draaien met shag beter en de ander niet 😊. Iedereen moet vooral lekker blijven draaien hoe ze willen, ik vroeg het me alleen af omdat ik al jaren geen binnenstebuiten joint heb gezien 😄
G
G.AmerLid
01-01-2024, 00:00
#12
Gelato43 zei:
Ik vind het altijd dom opscheppen voor iets wat weinig verschil maakt.
Klik om te vergroten...
Ik draai nu al heel lang binnenstebuiten. Als je dagelijks rookt rook je toch echt een stuk minder papier over een lange tijd.
Daarnaast smaakt hij ook echt beter, moet je hem natuurlijk niet met 70% tabak vullen. Als ik een normale joint van iemand rook proef ik ook echt het extra papier.
P
Powder RangerLid
01-01-2024, 00:00
#13
Laten inspireren door XMR en ook maar weer eens 1 binnenstebuiten gedraaid. Laatste keer was pre Covid maar nog niet verleerd

17292986564796780472306664513249.jpg
X
XMRLid
01-01-2024, 00:00
#14
UptempoIsTheTempo zei:
Laten inspireren door XMR en ook maar weer eens 1 binnenstebuiten gedraaid. Laatste keer was pre Covid maar nog niet verleerd

Bekijk bijlage 62358
Klik om te vergroten...
Nice!

Ik weet niet of het placebo was (vanwege het steeds lezen over mensen die zeggen dat inside out beter smaakt), maar de joint leek oprecht beter te smaken.

Enigste nadeel (vooral bij dikke joints) is dat ik de joint met minder papier nogal slap en zompig voelde aanvoelen qua doorhangen en dergelijke. Het voelde alsof die joint elk moment zou gaan buigen door het brede gewicht aan het uiteinde.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#15
XMR zei:
Enigste nadeel (vooral bij dikke joints) is dat ik de joint met minder papier nogal slap en zompig voelde aanvoelen qua doorhangen en dergelijke. Het voelde alsof die joint elk moment zou gaan buigen door het brede gewicht aan het uiteinde.
Klik om te vergroten...

Precies laatste keer dat ik draaide, wel niet ervaren, was die joint zo slap dat je het geen joint kom noemen.

Hoe kan dat? Te dik?
Ben jaloers op deze strakke jonko's.

Alhoewel via het pijpje, zoals @Hippie Langwaus volgens mij vaak / altijd doet destijds ook chil was. Gewoon die top ongekruimeld erin en go
C
C. UbensisLid
01-01-2024, 00:00
#16
G.Amer zei:
@XMR grotendeels ervaring denk ik. Ik heb mezelf jaren terug geforceerd om alleen maar inside out te draaien. Ook draai ik altijd met brede vloei.
Als je direct na het likken afscheurt heb je ook meer kans dat je hem open scheurt. Ik tik / stamp joint altijd eerst ff aan en wacht tot hij bijna maar niet helemaal droog is.
En dan scheur ik voorzichtig in kleine stapjes omhoog. Dus niet in een keer, dat gaat bijna altijd mis.

Vrienden van branden de vloei er ook vaak af, sneller maar vind ik niet zo chil.
Klik om te vergroten...
Interessante uitleg, G.Amer.

Als ik dit zo lees, zou het mij in elk geval ook moeten lukken met circa 20 jaar rol ervaring; zij het dan op de conventionele manier. Ik gebruik wel altijd smalle vloei, maar mijn eenmans brouwsels zijn altijd smal, bijna recht en met 80 procent wiet en 20 procent shag verhouding.

Dan vraag ik me alleen nog af of het gebruik van smalle vloei op zichzelf al niet aanzienlijk compenseert voor de hoeveelheid papier..:thinking:

Anyway, ik ga het zeker proberen. Voor nu wordt het even een "conventioneel" slaapmutsje.😉
C
Cath-R-EllaLid
01-01-2024, 00:00
#17
IMG_4606.jpegLekkor
G
G.AmerLid
01-01-2024, 00:00
#18
20241022_215256.jpg
140mg haze & 300mg khalifa mints
C
Cath-R-EllaLid
01-01-2024, 00:00
#19
G.Amer zei:
Bekijk bijlage 62480
Klik om te vergroten...
4 handen nodig om die rechter dicht te draaien
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Raver zei:
Er ging een wereld voor me open sinds ik puur ben gaan roken. Het pure effect van wiet word negatief beïnvloed door de tabak is mijn ervaring.
Klik om te vergroten...
Precies

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."