#1
Kan de beste overkomenTopic verkeerd geïnterpreteerd met mijn autisme. Joint gepost, brievenbus afgefikt, gearresteerd, verhoor, proces verbaal etc.
Kan de beste overkomenTopic verkeerd geïnterpreteerd met mijn autisme. Joint gepost, brievenbus afgefikt, gearresteerd, verhoor, proces verbaal etc.
Netjes! Heb jij toevallig een tip om te voorkomen dat er een gat in de zijkant komt tijdens het afscheuren van het overige papier?
Yes maar bij afbranden heb je alsnog kans op kleine gaatjes. En ik zelf vind de verbrande rand die overblijft er niet mooi uit zienJe hoeft niet te scheuren ,je kan afbranden en je joint vliegt dan niet in de fik
Maar mooi dat je de techniek onder de knie heb old skool blowert hahaYes maar bij afbranden heb je alsnog kans op kleine gaatjes. En ik zelf vind de verbrande rand die overblijft er niet mooi uit zien![]()
Je hoeft niet te scheuren ,je kan afbranden en je joint vliegt dan niet in de fik@XMR grotendeels ervaring denk ik. Ik heb mezelf jaren terug geforceerd om alleen maar inside out te draaien. Ook draai ik altijd met brede vloei.
Als je direct na het likken afscheurt heb je ook meer kans dat je hem open scheurt. Ik tik / stamp joint altijd eerst ff aan en wacht tot hij bijna maar niet helemaal droog is.
En dan scheur ik voorzichtig in kleine stapjes omhoog. Dus niet in een keer, dat gaat bijna altijd mis.
Vrienden van branden de vloei er ook vaak af, sneller maar vind ik niet zo chil.



Dat boekje is nu geld waard!Voor de creatieve blowers onder ons is dit ook een leuk boekje. @Soulassasins misschien ken je hem wel, ik heb hem ooit voor me verjaardag gekregen:
Bekijk bijlage 61995
Bekijk bijlage 61996
Bekijk bijlage 61997
Welcome back!Bekijk bijlage 62053
Na een tijd weggeweest is topicstarter weer terug!
Moonflower gedraaid met rolvloei
Nee. en de mensen die binnenstebuiten draaien, nouja de meeste dan, laten dit ook altijd weten door te zeggen dat hun joint 100x beter is/smaakt dan iemand die volledige vloei gebruikt. Ik vind het altijd dom opscheppen voor iets wat weinig verschil maakt. Zeggen dat minder papier roken goed voor je is, maar ze roken wel sigaretten of shag met die hele dikke vloei...Ik blow al een paar jaar niet meer, maar wel altijd binnenstebuiten. Ligt het aan mij of is die techniek een beetje aan het verdwijnen? 🤔
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."