Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHet "Post je joint" topic

Het "Post je joint" topic

139 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
P
Powder RangerLid
01-01-2024, 00:00
#1
MDMAutist zei:
Topic verkeerd geïnterpreteerd met mijn autisme. Joint gepost, brievenbus afgefikt, gearresteerd, verhoor, proces verbaal etc.
Klik om te vergroten...
Kan de beste overkomen
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#2
20240928_223622.jpg
P
Powder RangerLid
01-01-2024, 00:00
#3
1727617385905873080170222354987.jpg
P
Powder RangerLid
01-01-2024, 00:00
#4
20240930_233115.jpg20240930_233322.jpg
P
Powder RangerLid
01-01-2024, 00:00
#5
1727777146173995675292104137059.jpg
P
Powder RangerLid
01-01-2024, 00:00
#6
17277891891927238447973916842779.jpg
X
XMRLid
01-01-2024, 00:00
#7
G.Amer zei:
Bekijk bijlage 61989
Klik om te vergroten...
Netjes! Heb jij toevallig een tip om te voorkomen dat er een gat in de zijkant komt tijdens het afscheuren van het overige papier?

Ik ben altijd zo blij als ik netjes inside out heb gedraaid, alleen als ik dan die overige vloei eraf scheur is het ineens een kreukelig jointje met een or meerdere gaten/scheuren erin.

Bij voorbaat dank
G
G.AmerLid
01-01-2024, 00:00
#8
@XMR grotendeels ervaring denk ik. Ik heb mezelf jaren terug geforceerd om alleen maar inside out te draaien. Ook draai ik altijd met brede vloei.
Als je direct na het likken afscheurt heb je ook meer kans dat je hem open scheurt. Ik tik / stamp joint altijd eerst ff aan en wacht tot hij bijna maar niet helemaal droog is.
En dan scheur ik voorzichtig in kleine stapjes omhoog. Dus niet in een keer, dat gaat bijna altijd mis.

Vrienden van branden de vloei er ook vaak af, sneller maar vind ik niet zo chil.
G
G.AmerLid
01-01-2024, 00:00
#9
Soulassasins zei:
Je hoeft niet te scheuren ,je kan afbranden en je joint vliegt dan niet in de fik
Klik om te vergroten...
Yes maar bij afbranden heb je alsnog kans op kleine gaatjes. En ik zelf vind de verbrande rand die overblijft er niet mooi uit zien :tilttearlaugh:
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#10
G.Amer zei:
Yes maar bij afbranden heb je alsnog kans op kleine gaatjes. En ik zelf vind de verbrande rand die overblijft er niet mooi uit zien :tilttearlaugh:
Klik om te vergroten...
Maar mooi dat je de techniek onder de knie heb old skool blowert haha
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#11
G.Amer zei:
@XMR grotendeels ervaring denk ik. Ik heb mezelf jaren terug geforceerd om alleen maar inside out te draaien. Ook draai ik altijd met brede vloei.
Als je direct na het likken afscheurt heb je ook meer kans dat je hem open scheurt. Ik tik / stamp joint altijd eerst ff aan en wacht tot hij bijna maar niet helemaal droog is.
En dan scheur ik voorzichtig in kleine stapjes omhoog. Dus niet in een keer, dat gaat bijna altijd mis.

Vrienden van branden de vloei er ook vaak af, sneller maar vind ik niet zo chil.
Klik om te vergroten...
Je hoeft niet te scheuren ,je kan afbranden en je joint vliegt dan niet in de fik
G
G.AmerLid
01-01-2024, 00:00
#12
Voor de creatieve blowers onder ons is dit ook een leuk boekje. @Soulassasins misschien ken je hem wel, ik heb hem ooit voor me verjaardag gekregen:

20241003_133957.jpg
20241003_134037.jpg
20241003_134113.jpg
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#13
G.Amer zei:
Voor de creatieve blowers onder ons is dit ook een leuk boekje. @Soulassasins misschien ken je hem wel, ik heb hem ooit voor me verjaardag gekregen:

Bekijk bijlage 61995
Bekijk bijlage 61996
Bekijk bijlage 61997
Klik om te vergroten...
Dat boekje is nu geld waard!
G
Gelato43Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Screenshot_20241004_232321_Gallery.jpg
Na een tijd weggeweest is topicstarter weer terug!
Moonflower gedraaid met rolvloei
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#15
Gelato43 zei:
Bekijk bijlage 62053
Na een tijd weggeweest is topicstarter weer terug!
Moonflower gedraaid met rolvloei
Klik om te vergroten...
Welcome back!
D
DopesterLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik blow al een paar jaar niet meer, maar wel altijd binnenstebuiten. Ligt het aan mij of is die techniek een beetje aan het verdwijnen? 🤔
X
XMRLid
01-01-2024, 00:00
#17
1000025557.jpg
🌌Toverjoint (2 soorten wiet, moonrock, hasj, blauwe lotus en een beetje tabak)
X
XMRLid
01-01-2024, 00:00
#18
1000026261.jpg
Speciaal voor de fanaten hier weer eens inside out gedraaid. Gek genoeg ging het in 1x goed, terwijl de laatste keer meer dan een jaar geleden is.
X
XMRLid
01-01-2024, 00:00
#19
De Philosopher's Stone Wand staat in de hens 😱​

VideoCapture_20241012-022037.jpg
1000025711.jpg

Lekkere compacte rook, elke teug is een smaaksensatie😛😶‍🌫️​
G
Gelato43Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Dopester zei:
Ik blow al een paar jaar niet meer, maar wel altijd binnenstebuiten. Ligt het aan mij of is die techniek een beetje aan het verdwijnen? 🤔
Klik om te vergroten...
Nee. en de mensen die binnenstebuiten draaien, nouja de meeste dan, laten dit ook altijd weten door te zeggen dat hun joint 100x beter is/smaakt dan iemand die volledige vloei gebruikt. Ik vind het altijd dom opscheppen voor iets wat weinig verschil maakt. Zeggen dat minder papier roken goed voor je is, maar ze roken wel sigaretten of shag met die hele dikke vloei...

Begrijp me niet verkeerd, zelf draai ik ook binnenstebuiten als ik er zin in heb, alleen omdat mijn joint dan langer meegaat tijdens het roken, niet omdat ik het smaakverschil zo denderend vind.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."