#1
Thanks, lijkt me een keer leuk!Ad1: Ja, mijn wiet maak ik zelf, maar die vloeitjes gewoon in een winkelof online neem ik aan. Zijn niet echt moeilijk om te vinden als je ze zoekt. Ga je wel tegenkomen
![]()
Thanks, lijkt me een keer leuk!Ad1: Ja, mijn wiet maak ik zelf, maar die vloeitjes gewoon in een winkelof online neem ik aan. Zijn niet echt moeilijk om te vinden als je ze zoekt. Ga je wel tegenkomen
![]()
Pure wiet vormt toch juist beter dan gemixt met tabak? Ik vindt puur tenminste makkelijker draaien haha. Wel is het veel scherper in de keel met uitandemen.Puur als joint vind ik lastig draaien (heb een kut fijne-motoriek) en is vaker scherp in mijn keel.
Zoek glass vloei op google. Ik heb er ook nog een pakje van liggen maar ik vind het totaal niet lekker roken. Hij ligt er ook al 2 jaar ondertussen.1) Kun je die vloei ergens kopen? Nog nooit gezien!
Iemand vertelde mij dat White Widow helemaal niet zo sterk was.Afgelopen weekeind heb ik mijn eerste voorgedraaide joint gekocht.Whoehoe. Ik vroeg in de winkel niet een hele sterke en waar ik stoned van werd en niet high. De verkoper keek mij wazig aan. Er zit toch een verschil tussen high en stoned zijn? Hij stelde mij de White Widow voor. Nu lees ik dat White Widow wel sterk is. Klopt dit?
Ik vond het roken best intens. Het doorroken lukte niet. Zere keel. Veel hoesten. Na een teug werd ik lekker vaag in mijn hoofd maar dat verdween snel. De trek om nog een hijs te nemen was er niet. Halverwege heb ik per ongeluk de joint in de fik gezet. Zonde. Ook het doven lukte niet echt.
Nu wachten op de vaporizer.
White widow is niet de meest rake, als je THC klapper wenst (dus niet om puur high te worden). Het is wel een hele goede met mooie CBD/THC verhoudingen (dus je kunt er ook wel stoned bij worden) en ze kunnen veel grammen opleveren als je per/mยฒ opbrengst gaat bekijken.Iemand vertelde mij dat White Widow helemaal niet zo sterk was.
White widow is een soort dat door elke zaadbank wordt aangeboden , in verschillende thc gehaltes.Iemand vertelde mij dat White Widow helemaal niet zo sterk was.
Ik denk dat je in het verkeerde draadje hebt gepost Raver. Deze lijkt me te horen in "welke drugs gebruik je nu" ๐
En erg gefascineerd door joints....Haha oja ik zie t. Beetje slaperig nog. ๐๐๐
En erg gefascineerd door joints....
Nee, ik vind het knap van je. ๐Vind je t gek.. ๐
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."