Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
ยฉ 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHet "Post je joint" topic

Het "Post je joint" topic

139 antwoorden
18 weergaven
18-5-2026
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#1
Manu76 zei:
Ad1: Ja, mijn wiet maak ik zelf, maar die vloeitjes gewoon in een winkel :) of online neem ik aan. Zijn niet echt moeilijk om te vinden als je ze zoekt. Ga je wel tegenkomen :)
Klik om te vergroten...
Thanks, lijkt me een keer leuk!
G
Gelato43Lid
01-01-2024, 00:00
#2
De Dunne zei:
Puur als joint vind ik lastig draaien (heb een kut fijne-motoriek) en is vaker scherp in mijn keel.
Klik om te vergroten...
Pure wiet vormt toch juist beter dan gemixt met tabak? Ik vindt puur tenminste makkelijker draaien haha. Wel is het veel scherper in de keel met uitandemen.
De Dunne zei:
1) Kun je die vloei ergens kopen? Nog nooit gezien!
Klik om te vergroten...
Zoek glass vloei op google. Ik heb er ook nog een pakje van liggen maar ik vind het totaal niet lekker roken. Hij ligt er ook al 2 jaar ondertussen.
G
Gelato43Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Splif met dutchflower haze en amnesia hasj20240428_221130.jpg
K
KwakLid
01-01-2024, 00:00
#4
Afgelopen weekeind heb ik mijn eerste voorgedraaide joint gekocht.Whoehoe. Ik vroeg in de winkel niet een hele sterke en waar ik stoned van werd en niet high. De verkoper keek mij wazig aan. Er zit toch een verschil tussen high en stoned zijn? Hij stelde mij de White Widow voor. Nu lees ik dat White Widow wel sterk is. Klopt dit?
Ik vond het roken best intens. Het doorroken lukte niet. Zere keel. Veel hoesten. Na een teug werd ik lekker vaag in mijn hoofd maar dat verdween snel. De trek om nog een hijs te nemen was er niet. Halverwege heb ik per ongeluk de joint in de fik gezet :). Zonde. Ook het doven lukte niet echt.
Nu wachten op de vaporizer.
s
slayqueenLid
01-01-2024, 00:00
#5
Zo is ff lekker deze zonnige dag afsluiten met me serie en goede nacht slaap. IMG_1151.jpeg
K
KwakLid
01-01-2024, 00:00
#6
Kwak zei:
Afgelopen weekeind heb ik mijn eerste voorgedraaide joint gekocht.Whoehoe. Ik vroeg in de winkel niet een hele sterke en waar ik stoned van werd en niet high. De verkoper keek mij wazig aan. Er zit toch een verschil tussen high en stoned zijn? Hij stelde mij de White Widow voor. Nu lees ik dat White Widow wel sterk is. Klopt dit?
Ik vond het roken best intens. Het doorroken lukte niet. Zere keel. Veel hoesten. Na een teug werd ik lekker vaag in mijn hoofd maar dat verdween snel. De trek om nog een hijs te nemen was er niet. Halverwege heb ik per ongeluk de joint in de fik gezet :). Zonde. Ook het doven lukte niet echt.
Nu wachten op de vaporizer.
Klik om te vergroten...
Iemand vertelde mij dat White Widow helemaal niet zo sterk was.
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Kwak zei:
Iemand vertelde mij dat White Widow helemaal niet zo sterk was.
Klik om te vergroten...
White widow is niet de meest rake, als je THC klapper wenst (dus niet om puur high te worden). Het is wel een hele goede met mooie CBD/THC verhoudingen (dus je kunt er ook wel stoned bij worden) en ze kunnen veel grammen opleveren als je per/mยฒ opbrengst gaat bekijken.
F
Fisherman's friendLid
01-01-2024, 00:00
#8
Kwak zei:
Iemand vertelde mij dat White Widow helemaal niet zo sterk was.
Klik om te vergroten...
White widow is een soort dat door elke zaadbank wordt aangeboden , in verschillende thc gehaltes.
Het komt in varianten van 15% tot boven de 20% thc.
Dit zijn richtlijnen, elke plant uit zaad is anders en kan verschillen als het gaat om thc.

Wat hier gespeeld kan hebben is bijvoorbeeld dat die iemand gewend was om sterkere soorten dan ww te gebruiken.
Dan waren de effecten van ww minder heftig en zo iemand kan dan zeggen dat White widow geen sterk soort is.

Van de andere kant kan White widow juist veel heftiger vallen bij iemand die gewend is om minder sterke soorten te gebruiken.

Ik kweek elke jaar wel een ronde White widow en van alle ww strains gemiddeld genomen is het effect iets boven gemiddeld van alle wietsoorten.
En dat is gewoon heel netjes want tegenwoordig heb je soorten met een erg hoog thc gehalte.
G
Gelato43Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Baby amnesia om te slapen.20240512_021327.jpg
P
Powder RangerLid
01-01-2024, 00:00
#10
Bubbles
h
henkdebatsLid
01-01-2024, 00:00
#11
Altijd andre erbij. Slaap snaak gedraait wil je hem opsteken zie je dat je er nog een had mooi dat het kan
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#12
Citalopram 20mg , 5mg Diazepam.
P
Powder RangerLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik denk dat je in het verkeerde draadje hebt gepost Raver. Deze lijkt me te horen in "welke drugs gebruik je nu" ๐Ÿ˜‚
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#14
Kapexx zei:
Ik denk dat je in het verkeerde draadje hebt gepost Raver. Deze lijkt me te horen in "welke drugs gebruik je nu" ๐Ÿ˜‚
Klik om te vergroten...

Haha oja ik zie t. Beetje slaperig nog. ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#15
Raver zei:
Haha oja ik zie t. Beetje slaperig nog. ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Klik om te vergroten...
En erg gefascineerd door joints....
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#16
Hippie Langwaus zei:
En erg gefascineerd door joints....
Klik om te vergroten...

Vind je t gek.. ๐Ÿ˜‚
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#17
Raver zei:
Vind je t gek.. ๐Ÿ˜‚
Klik om te vergroten...
Nee, ik vind het knap van je. ๐Ÿ‘
P
Powder RangerLid
01-01-2024, 00:00
#18
Goede baap en Defqon1 op de achtergrond ๐Ÿ˜
X
XMRLid
01-01-2024, 00:00
#19
Zheetos wiet en muffinz hasj
20240819_041728.jpg
Flink aan het trippen door deze jonko
X
XMRLid
01-01-2024, 00:00
#20
VideoCapture_20240819-211740.jpg
Lelijke stoomboot๐Ÿ˜ฎโ€๐Ÿ’จ

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."