Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHet "Post je joint" topic

Het "Post je joint" topic

139 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
G
Gelato43Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Raver zei:
Er ging een wereld voor me open sinds ik puur ben gaan roken. Het pure effect van wiet word negatief beïnvloed door de tabak is mijn ervaring.
Klik om te vergroten...
Dit klopt 100%, de high van pure wiet is helderder en minder vaag, ik heb vanavond nog een laatste joint met tabak en dan ga ik het ook weer proberen op te pakken. veel beter.
Manu76 zei:
Ik begon mijn leven terug te krijgen toen ik weer wist te winnen van mijn tabaksverslaving.
Maar pure joints vind ik ook zeker beter nu, maar wiet via de Vaporizer is nog eens 10x beter als je smaken wilt proeven. De high daarintegen is iets minder, zeker als je in dezelfde periode en vaper gebruikt en rookt.
Klik om te vergroten...
Ah dus het is normaal dat je minder high word van vapen? Ik vond de effecten altijd al meevallen in tegenstelling tot vrienden die er naar eigen zeggen meer stoned van worden, dit heb ik zelf nog nooit meegemaakt.
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Gelato43 zei:
Ah dus het is normaal dat je minder high word van vapen? Ik vond de effecten altijd al meevallen in tegenstelling tot vrienden die er naar eigen zeggen meer stoned van worden, dit heb ik zelf nog nooit meegemaakt.
Klik om te vergroten...
Ja, als je blowt, dan lijkt vapen minder krachtig. Als je af en toe alleen vaper pakt, zal het niet veel schelen. Misschien moet je snel de temperatuur op 200⁰c zetten voor maximale high en toch kan het zijn dat bij verbranding je net iets meer van een high kunt voelen.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Manu76 zei:
Bekijk bijlage 59345

Mijn laatste joint met tabak. Nog een foto van gemaakt ook :) 19 augustus 2021. Waren ook mijn laatste trekjes nicotine.
Klik om te vergroten...
Wauw wat is dat voor vloei? Doorzichtig? Vet man, wil ik ook! 😍


Raver zei:
Er ging een wereld voor me open sinds ik puur ben gaan roken. Het pure effect van wiet word negatief beïnvloed door de tabak is mijn ervaring.
Klik om te vergroten...
Als ik puur rook gebruik ik een pijpje. Heb er meerdere: een klein metalen, een mooie bewerkte/gegraveerde “vintage” pijp van hout en een glazen met spiraal vormpjes. (Die laatste rookt niet fijn!)
Puur als joint vind ik lastig draaien (heb een kut fijne-motoriek) en is vaker scherp in mijn keel.

Tabak een negatief effect is niet mijn ervaring. Anders dan puur qua effect maar bij mij nog steeds mijn voorkeur.


Gelato43 zei:
Dit klopt 100%, de high van pure wiet is helderder en minder vaag, ik heb vanavond nog een laatste joint met tabak en dan ga ik het ook weer proberen op te pakken. veel beter.

Ah dus het is normaal dat je minder high word van vapen? Ik vond de effecten altijd al meevallen in tegenstelling tot vrienden die er naar eigen zeggen meer stoned van worden, dit heb ik zelf nog nooit meegemaakt.
Klik om te vergroten...

Ik heb 1 vape deze:

Magic-Flight Launch Box

IMG_1654.jpeg

IMG_1655.jpeg

Maar die bevalt niet. Temp kun je niet regelen en de batt oververhit snel. Kan ook maar heel weinig wiet in.
Ik merkte zelfs na 4 volle vapes roken 0,0 van de wiet. Ooit met een bong geprobeerd en idem: hele gram gebongd en voelde nada, noppes niks… Of ik doe wat fout of ik ben er ongevoelig voor. Jammer hoor.
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#4
De Dunne zei:
Wauw wat is dat voor vloei? Doorzichtig? Vet man, wil ik ook! 😍



Als ik puur rook gebruik ik een pijpje. Heb er meerdere: een klein metalen, een mooie bewerkte/gegraveerde “vintage” pijp van hout en een glazen met spiraal vormpjes. (Die laatste rookt niet fijn!)
Puur als joint vind ik lastig draaien (heb een kut fijne-motoriek) en is vaker scherp in mijn keel.

Tabak een negatief effect is niet mijn ervaring. Anders dan puur qua effect maar bij mij nog steeds mijn voorkeur.




Ik heb 1 vape deze:

Magic-Flight Launch Box

Bekijk bijlage 59348

Bekijk bijlage 59349

Maar die bevalt niet. Temp kun je niet regelen en de batt oververhit snel. Kan ook maar heel weinig wiet in.
Ik merkte zelfs na 4 volle vapes roken 0,0 van de wiet. Ooit met een bong geprobeerd en idem: hele gram gebongd en voelde nada, noppes niks… Of ik doe wat fout of ik ben er ongevoelig voor. Jammer hoor.
Klik om te vergroten...

Ja, leuke doorzichtige vloeitjes. Super cool! 😎

Aangaande je "ongevoeligheid" voor vaper en bong, vrees ik dat je gewoon teveel "geniet" van de nicotine, maar kan dat ik het mis heb.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Manu76 zei:
1) Ja, leuke doorzichtige vloeitjes. Super cool! 😎

2) Aangaande je "ongevoeligheid" voor vaper en bong, vrees ik dat je gewoon teveel "geniet" van de nicotine, maar kan dat ik het mis heb.
Klik om te vergroten...
1) Kun je die vloei ergens kopen? Nog nooit gezien!


2) Dat zou zeker kunnen. Ik ben ook een gewone roker.
F
Fisherman's friendLid
01-01-2024, 00:00
#6
Het zijn cellulose vloeitjes en het merk is glass.
De Dunne zei:
Thanks, lijkt me een keer leuk!
Klik om te vergroten...
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#7
De Dunne zei:
1) Kun je die vloei ergens kopen? Nog nooit gezien!


2) Dat zou zeker kunnen. Ik ben ook een gewone roker.
Klik om te vergroten...

Ad1: Ja, mijn wiet maak ik zelf, maar die vloeitjes gewoon in een winkel :) of online neem ik aan. Zijn niet echt moeilijk om te vinden als je ze zoekt. Ga je wel tegenkomen :)
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#8
Manu76 zei:
Ad1: Ja, mijn wiet maak ik zelf, maar die vloeitjes gewoon in een winkel :) of online neem ik aan. Zijn niet echt moeilijk om te vinden als je ze zoekt. Ga je wel tegenkomen :)
Klik om te vergroten...
Thanks, lijkt me een keer leuk!
G
Gelato43Lid
01-01-2024, 00:00
#9
De Dunne zei:
Puur als joint vind ik lastig draaien (heb een kut fijne-motoriek) en is vaker scherp in mijn keel.
Klik om te vergroten...
Pure wiet vormt toch juist beter dan gemixt met tabak? Ik vindt puur tenminste makkelijker draaien haha. Wel is het veel scherper in de keel met uitandemen.
De Dunne zei:
1) Kun je die vloei ergens kopen? Nog nooit gezien!
Klik om te vergroten...
Zoek glass vloei op google. Ik heb er ook nog een pakje van liggen maar ik vind het totaal niet lekker roken. Hij ligt er ook al 2 jaar ondertussen.
G
Gelato43Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Splif met dutchflower haze en amnesia hasj20240428_221130.jpg
K
KwakLid
01-01-2024, 00:00
#11
Afgelopen weekeind heb ik mijn eerste voorgedraaide joint gekocht.Whoehoe. Ik vroeg in de winkel niet een hele sterke en waar ik stoned van werd en niet high. De verkoper keek mij wazig aan. Er zit toch een verschil tussen high en stoned zijn? Hij stelde mij de White Widow voor. Nu lees ik dat White Widow wel sterk is. Klopt dit?
Ik vond het roken best intens. Het doorroken lukte niet. Zere keel. Veel hoesten. Na een teug werd ik lekker vaag in mijn hoofd maar dat verdween snel. De trek om nog een hijs te nemen was er niet. Halverwege heb ik per ongeluk de joint in de fik gezet :). Zonde. Ook het doven lukte niet echt.
Nu wachten op de vaporizer.
s
slayqueenLid
01-01-2024, 00:00
#12
Zo is ff lekker deze zonnige dag afsluiten met me serie en goede nacht slaap. IMG_1151.jpeg
K
KwakLid
01-01-2024, 00:00
#13
Kwak zei:
Afgelopen weekeind heb ik mijn eerste voorgedraaide joint gekocht.Whoehoe. Ik vroeg in de winkel niet een hele sterke en waar ik stoned van werd en niet high. De verkoper keek mij wazig aan. Er zit toch een verschil tussen high en stoned zijn? Hij stelde mij de White Widow voor. Nu lees ik dat White Widow wel sterk is. Klopt dit?
Ik vond het roken best intens. Het doorroken lukte niet. Zere keel. Veel hoesten. Na een teug werd ik lekker vaag in mijn hoofd maar dat verdween snel. De trek om nog een hijs te nemen was er niet. Halverwege heb ik per ongeluk de joint in de fik gezet :). Zonde. Ook het doven lukte niet echt.
Nu wachten op de vaporizer.
Klik om te vergroten...
Iemand vertelde mij dat White Widow helemaal niet zo sterk was.
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Kwak zei:
Iemand vertelde mij dat White Widow helemaal niet zo sterk was.
Klik om te vergroten...
White widow is niet de meest rake, als je THC klapper wenst (dus niet om puur high te worden). Het is wel een hele goede met mooie CBD/THC verhoudingen (dus je kunt er ook wel stoned bij worden) en ze kunnen veel grammen opleveren als je per/m² opbrengst gaat bekijken.
F
Fisherman's friendLid
01-01-2024, 00:00
#15
Kwak zei:
Iemand vertelde mij dat White Widow helemaal niet zo sterk was.
Klik om te vergroten...
White widow is een soort dat door elke zaadbank wordt aangeboden , in verschillende thc gehaltes.
Het komt in varianten van 15% tot boven de 20% thc.
Dit zijn richtlijnen, elke plant uit zaad is anders en kan verschillen als het gaat om thc.

Wat hier gespeeld kan hebben is bijvoorbeeld dat die iemand gewend was om sterkere soorten dan ww te gebruiken.
Dan waren de effecten van ww minder heftig en zo iemand kan dan zeggen dat White widow geen sterk soort is.

Van de andere kant kan White widow juist veel heftiger vallen bij iemand die gewend is om minder sterke soorten te gebruiken.

Ik kweek elke jaar wel een ronde White widow en van alle ww strains gemiddeld genomen is het effect iets boven gemiddeld van alle wietsoorten.
En dat is gewoon heel netjes want tegenwoordig heb je soorten met een erg hoog thc gehalte.
G
Gelato43Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Baby amnesia om te slapen.20240512_021327.jpg
P
Powder RangerLid
01-01-2024, 00:00
#17
Bubbles
h
henkdebatsLid
01-01-2024, 00:00
#18
Altijd andre erbij. Slaap snaak gedraait wil je hem opsteken zie je dat je er nog een had mooi dat het kan
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#19
Citalopram 20mg , 5mg Diazepam.
G
G.AmerLid
01-01-2024, 00:00
#20
20240801_194756.jpg

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...7
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."