#1
Voor de creatieve blowers onder ons is dit ook een leuk boekje. @Soulassasins misschien ken je hem wel, ik heb hem ooit voor me verjaardag gekregen:









Dat boekje is nu geld waard!Voor de creatieve blowers onder ons is dit ook een leuk boekje. @Soulassasins misschien ken je hem wel, ik heb hem ooit voor me verjaardag gekregen:
Bekijk bijlage 61995
Bekijk bijlage 61996
Bekijk bijlage 61997
Welcome back!Bekijk bijlage 62053
Na een tijd weggeweest is topicstarter weer terug!
Moonflower gedraaid met rolvloei
Nee. en de mensen die binnenstebuiten draaien, nouja de meeste dan, laten dit ook altijd weten door te zeggen dat hun joint 100x beter is/smaakt dan iemand die volledige vloei gebruikt. Ik vind het altijd dom opscheppen voor iets wat weinig verschil maakt. Zeggen dat minder papier roken goed voor je is, maar ze roken wel sigaretten of shag met die hele dikke vloei...Ik blow al een paar jaar niet meer, maar wel altijd binnenstebuiten. Ligt het aan mij of is die techniek een beetje aan het verdwijnen? 🤔
Hmmz nou dan verschilden we toch echt van mening 🤔, En ja tuurlijk is het een beetje opscheppen maar dat doet toch iedereen als je ergens beter in bent 😅. En je kan een goed gevulde joint niet vergelijken met het roken van alleen tabak toch. Daarbuiten heb je natuurlijk ook nog je verschillende soorten vloei (ik draaide standaard met goud), maar als je dan sporadisch een gewone joint met Rizla rookt ga je echt wel verschil proeven en inbranders krijgen. Of als je met blauwe vloei gewoon draait dan overlap al heel veel vloei.Nee. en de mensen die binnenstebuiten draaien, nouja de meeste dan, laten dit ook altijd weten door te zeggen dat hun joint 100x beter is/smaakt dan iemand die volledige vloei gebruikt. Ik vind het altijd dom opscheppen voor iets wat weinig verschil maakt. Zeggen dat minder papier roken goed voor je is, maar ze roken wel sigaretten of shag met die hele dikke vloei...
Begrijp me niet verkeerd, zelf draai ik ook binnenstebuiten als ik er zin in heb, alleen omdat mijn joint dan langer meegaat tijdens het roken, niet omdat ik het smaakverschil zo denderend vind.
Ik draai nu al heel lang binnenstebuiten. Als je dagelijks rookt rook je toch echt een stuk minder papier over een lange tijd.Ik vind het altijd dom opscheppen voor iets wat weinig verschil maakt.
Nice!Laten inspireren door XMR en ook maar weer eens 1 binnenstebuiten gedraaid. Laatste keer was pre Covid maar nog niet verleerd
Bekijk bijlage 62358
Enigste nadeel (vooral bij dikke joints) is dat ik de joint met minder papier nogal slap en zompig voelde aanvoelen qua doorhangen en dergelijke. Het voelde alsof die joint elk moment zou gaan buigen door het brede gewicht aan het uiteinde.
Interessante uitleg, G.Amer.@XMR grotendeels ervaring denk ik. Ik heb mezelf jaren terug geforceerd om alleen maar inside out te draaien. Ook draai ik altijd met brede vloei.
Als je direct na het likken afscheurt heb je ook meer kans dat je hem open scheurt. Ik tik / stamp joint altijd eerst ff aan en wacht tot hij bijna maar niet helemaal droog is.
En dan scheur ik voorzichtig in kleine stapjes omhoog. Dus niet in een keer, dat gaat bijna altijd mis.
Vrienden van branden de vloei er ook vaak af, sneller maar vind ik niet zo chil.
4 handen nodig om die rechter dicht te draaien
PreciesEr ging een wereld voor me open sinds ik puur ben gaan roken. Het pure effect van wiet word negatief beïnvloed door de tabak is mijn ervaring.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."