#1
Dat is reden nr1 waarom leveranciers verdwijnenZonder gekheid: dat kan haast niet anders...
Dat is reden nr1 waarom leveranciers verdwijnenZonder gekheid: dat kan haast niet anders...
Als er sporttassen tussen de pallets staan dan pas kan je juichenJackpot als er 3 Marokkanen uit 1 van je containers komen.
Goeie tip. Ik heb meteen 3 containers besteld.
Zeker nog verkrijgbaar bij de juiste dealer maar het is zeldzaam. Op 4 jaar tijd nog maar 2x pure cocaïne tegengekomen. Het verschil is echt wel groot, zelfs in vergelijking met gewone goede coke.
Anders moet je eens een doos Colombiaanse bananen kopen en zoeken voor restjes.
Kweek zelf coke, coke is nooit echt zuiver...
dat kan wel. maar bleek achteraf totaal niet rendabel te zijn. maar coca planten zijn hier wel te verkrijgen. alleen is de aanschafwaarde vrij hoog en de opbrengst van een paar planten is te verwaarlozen. maar ik weet ook niet hoe het zit met de wetgeving, want het verwerken van de planten is sowieso een illegale handeling, maar of het bezit van de planten ook verboden is weet ik niet.Dan woon je toch niet in Europa?![]()
Ik denk dat we sowieso met twee zijn! Ik ben in een status die behoorlijk afwijkt van de sociaal wenselijke status en ik ben het spoor ook een beetje bijster...heb het 5x gelezen. Ben ik de enige die de helft niet snapt of ligt het aan m’n huidige status? 😅😂
Volgens mij bevatten de bladeren rond de 1% alkaloids. Dus voor een kg coke heb je iets van 100 kg bladeren nodig. Ben je wel ff zoet met plukken hoorJe moet heel veel coca bladeren oogsten voordat je coke kunt gaan maken
zoek dus gewoon een goede contact die je goede coke levert
Precies maar je kunt ook op de bladeren zelf kauwenVolgens mij bevatten de bladeren rond de 1% alkaloids. Dus voor een kg coke heb je iets van 100 kg bladeren nodig. Ben je wel ff zoet met plukken hoor![]()
Dat is in het begin altijd zo, zoek iemand die normaal is en normaal praat en niet in trainingspak ofso die zijn mini
MinimaCooper, Countryman,...?
Opiumwet lijst 1maar ik weet ook niet hoe het zit met de wetgeving, want het verwerken van de planten is sowieso een illegale handeling, maar of het bezit van de planten ook verboden is weet ik niet.
Opiumwet lijst 1
cocablad
"cocablad: het blad van de plant van een der soorten van het geslacht Erythroxylon met uitzondering van een blad waaruit alle ecgonine, cocaïne en alle andere ecgonine alkaloïden zijn verwijderd"
Je mag wellicht de plant hebben zolang het maar geen bladeren heeft met actieve stoffen, dus eigenlijk kan je zeggen dat hierdoor een levensvatbare plant als geheel de facto verboden is.
zaad is dan ook geen blad 🤗En toch meen ik sites te hebben gezien waar je zaadjes kunt kopen.![]()
Zaadjes zijn legaal, je mag daar dan ook een plant mee laten groeien, alleen zodra er blaadjes aan die plant komen die actieve ingrediënten bevatten dan is het voor de Nederlandse wet per direct illegaal.En toch meen ik sites te hebben gezien waar je zaadjes kunt kopen.![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."