Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPure coke is nog te koop?

Pure coke is nog te koop?

144 antwoorden
28 weergaven
18-5-2026
V
Vincent ALid
01-01-2024, 00:00
#1
Lemmy zei:
Zonder gekheid: dat kan haast niet anders...
Klik om te vergroten...
Dat is reden nr1 waarom leveranciers verdwijnen
V
Vincent ALid
01-01-2024, 00:00
#2
PsyTekz zei:
Jackpot als er 3 Marokkanen uit 1 van je containers komen.
Klik om te vergroten...
Als er sporttassen tussen de pallets staan dan pas kan je juichen
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#3
FredKroket zei:
Goeie tip. Ik heb meteen 3 containers besteld.
Klik om te vergroten...

Jackpot als er 3 Marokkanen uit 1 van je containers komen.
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hierboven riep ik dat cocaïne nooit zuiver is, maar I was wrong. In 2022 was 64,0% procent van de cocaïne ingeleverd bij het DIMS 100% zuiver. Zuivere cocaïne is dus helemaal niet zeldzaam.
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Snuffelaar zei:
Zeker nog verkrijgbaar bij de juiste dealer maar het is zeldzaam. Op 4 jaar tijd nog maar 2x pure cocaïne tegengekomen. Het verschil is echt wel groot, zelfs in vergelijking met gewone goede coke.

Anders moet je eens een doos Colombiaanse bananen kopen en zoeken voor restjes.
Klik om te vergroten...

Maar dat deed ik al en er zat zo'n agressieve spin in. :thinking:
k
knikkebollerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Kweek zelf coke, coke is nooit echt zuiver...
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#7
knikkeboller zei:
Kweek zelf coke, coke is nooit echt zuiver...
Klik om te vergroten...

Dan woon je toch niet in Europa? :grimacing:
c
caninusLid
01-01-2024, 00:00
#8
Lemmy zei:
Dan woon je toch niet in Europa? :grimacing:
Klik om te vergroten...
dat kan wel. maar bleek achteraf totaal niet rendabel te zijn. maar coca planten zijn hier wel te verkrijgen. alleen is de aanschafwaarde vrij hoog en de opbrengst van een paar planten is te verwaarlozen. maar ik weet ook niet hoe het zit met de wetgeving, want het verwerken van de planten is sowieso een illegale handeling, maar of het bezit van de planten ook verboden is weet ik niet.
V
Vincent ALid
01-01-2024, 00:00
#9
Je moet heel veel coca bladeren oogsten voordat je coke kunt gaan maken
zoek dus gewoon een goede contact die je goede coke levert
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ja wel dat dacht ik toch ook dat je dat met een paar plantjes niet kan "maken"...

Volgens mij is de plant hier wel vrij gemakkelijk te vinden net daardoor... :thinking:
J
Jelle666Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Colekkr zei:
heb het 5x gelezen. Ben ik de enige die de helft niet snapt of ligt het aan m’n huidige status? 😅😂
Klik om te vergroten...
Ik denk dat we sowieso met twee zijn! Ik ben in een status die behoorlijk afwijkt van de sociaal wenselijke status en ik ben het spoor ook een beetje bijster...
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Vincent A zei:
Je moet heel veel coca bladeren oogsten voordat je coke kunt gaan maken
zoek dus gewoon een goede contact die je goede coke levert
Klik om te vergroten...
Volgens mij bevatten de bladeren rond de 1% alkaloids. Dus voor een kg coke heb je iets van 100 kg bladeren nodig. Ben je wel ff zoet met plukken hoor :)
V
Vincent ALid
01-01-2024, 00:00
#13
dupont zei:
Volgens mij bevatten de bladeren rond de 1% alkaloids. Dus voor een kg coke heb je iets van 100 kg bladeren nodig. Ben je wel ff zoet met plukken hoor :)
Klik om te vergroten...
Precies maar je kunt ook op de bladeren zelf kauwen
bespaart een heel bewerkingsproces
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Pietlul zei:
Dat is in het begin altijd zo, zoek iemand die normaal is en normaal praat en niet in trainingspak ofso die zijn mini
Klik om te vergroten...

Cooper, Countryman,...?
V
Vincent ALid
01-01-2024, 00:00
#15
Lemmy zei:
Cooper, Countryman,...?
Klik om te vergroten...
Minima
P
ProximaLid
01-01-2024, 00:00
#16
caninus zei:
maar ik weet ook niet hoe het zit met de wetgeving, want het verwerken van de planten is sowieso een illegale handeling, maar of het bezit van de planten ook verboden is weet ik niet.
Klik om te vergroten...
Opiumwet lijst 1

cocablad

"cocablad: het blad van de plant van een der soorten van het geslacht Erythroxylon met uitzondering van een blad waaruit alle ecgonine, cocaïne en alle andere ecgonine alkaloïden zijn verwijderd"

Je mag wellicht de plant hebben zolang het maar geen bladeren heeft met actieve stoffen, dus eigenlijk kan je zeggen dat hierdoor een levensvatbare plant als geheel de facto verboden is.
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Proxima zei:
Opiumwet lijst 1

cocablad

"cocablad: het blad van de plant van een der soorten van het geslacht Erythroxylon met uitzondering van een blad waaruit alle ecgonine, cocaïne en alle andere ecgonine alkaloïden zijn verwijderd"

Je mag wellicht de plant hebben zolang het maar geen bladeren heeft met actieve stoffen, dus eigenlijk kan je zeggen dat hierdoor een levensvatbare plant als geheel de facto verboden is.
Klik om te vergroten...

En toch meen ik sites te hebben gezien waar je zaadjes kunt kopen. :thinking:
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Lemmy zei:
En toch meen ik sites te hebben gezien waar je zaadjes kunt kopen. :thinking:
Klik om te vergroten...
zaad is dan ook geen blad 🤗
P
ProximaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Lemmy zei:
En toch meen ik sites te hebben gezien waar je zaadjes kunt kopen. :thinking:
Klik om te vergroten...
Zaadjes zijn legaal, je mag daar dan ook een plant mee laten groeien, alleen zodra er blaadjes aan die plant komen die actieve ingrediënten bevatten dan is het voor de Nederlandse wet per direct illegaal.

En welke agent weet nou hoe een coca plant eruit ziet, laat staan dat deze agent het ziet als een strafbaar feit en de moeite gaat nemen om hier werk van te gaan maken?

Deze wet is bedoelt om het op grote schaal verbouwen en verwerken van cocabladeren tegen te gaan, niet voor individuele gebruikers die niemand ermee lastig vallen.

Wellicht handig om te gebruiken tegen die ene aso-lul die de buurt verziekt maar niet voor de gemiddelde thuis groeiers die af en toe een theetje van de bladeren maken, zie je hoe deze manier van regulatie in Nederland eigenlijk best wel goed werkt?
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#20
dupont zei:
zaad is dan ook geen blad 🤗
Klik om te vergroten...

:sunglasses: Dat is ook waar natuurlijk.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...345678
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."