#1
De mensen die ik kende die het geprobeerd hadden, die deden het in een voormalig wiethok, met het idee dat deze planten net zo hard zouden groeien onder groeilampen, maar dat was schijnbaar niet het geval
Je kan hier wel planten alleen door de klimaatomstandigheden is het spul van veeeeellllll lagere kwaliteit en heb je honderdduizendmjlnoenmiljard keer meer nodig!Dan woon je toch niet in Europa?![]()
Je kan hier wel planten alleen door de klimaatomstandigheden is het spul van veeeeellllll lagere kwaliteit en heb je honderdduizendmjlnoenmiljard keer meer nodig!
Gaat ook om luchtvochtigheid etc. Als je dat klimaat wat je nodig hebt wil nabootsen hier dan moet echt diep in de buidel tasten. Met alleen lampen kom je er niet.Maar wat @caninus schrijft is dan niet zo'n gek probeersel denk ik.
Bljkbaar werkt het echter niet
Op zich wel, alleen is het dan een heel klein beetje. Met een ons bladeren zou je in theorie op een grammetje coke uit kunnen komen. Dat loont denk ik de moeite niet maar zou mogelijk moeten zijnJe kan van één plantje toch geen coke maken?
Ja maar is zo bro, als je bij een twintiger een halfje gaat halen, ja heb je em besneden.Ze snoem'n gewoon te veul.
Ze snoem'n gewoon te veul.Coke is puurder dan ooit.. mensen beseffen niet.
Dat is inderdaad zinloosJe kan van één plantje toch geen coke maken?
Luchtvochtigheid is juist 1 van de makkelijkste dingen om kunstmatig te regelen. Maar dan blijft het nog steeds niet rendabel.Gaat ook om luchtvochtigheid etc. Als je dat klimaat wat je nodig hebt wil nabootsen hier dan moet echt diep in de buidel tasten. Met alleen lampen kom je er niet.
Dat sowieso, prijs is helemaal kapot, boli voorbij zien komen van 87% voor * modknip: prijzen noemen is niet toegestaan *, originele blokken. (Vragen om handel is permanente ban! Ik zal het nu vast zeggen)Dat ter zijde, ongeveer 5kg aan coca bladeren ,leveren je 5 gram aan coke. Niet gedroogde bladeren, ze bestaan 80% uit water, dus veel minder nodig indien droog. Hier voor is 80m2 aan coca planten nodig..
80 vierkante meter is al een redelijk stuk tuin, voor 5 gram coke.. nahja.. en dan de nodige toebehoren voor het klimaat.. ben je duurder uit als je gewoon zo besteld.
Tjonge dacht net dat ik een nieuw doel gevonden had coca plantjes laten groeien maar helaas weer geen jackpot gevonden.Dat ter zijde, ongeveer 5kg aan coca bladeren ,leveren je 5 gram aan coke. Niet gedroogde bladeren, ze bestaan 80% uit water, dus veel minder nodig indien droog. Hier voor is 80m2 aan coca planten nodig..
80 vierkante meter is al een redelijk stuk tuin, voor 5 gram coke.. nahja.. en dan de nodige toebehoren voor het klimaat.. ben je duurder uit als je gewoon zo besteld.
Dat sowieso, prijs is helemaal kapot, boli voorbij zien komen van 87% voor * modknip: prijzen noemen is niet toegestaan *, originele blokken. (Vragen om handel is permanente ban! Ik zal het nu vast zeggen)
drugsforum.nl
Besneden coke? Nee dankje 😂Ja maar is zo bro, als je bij een twintiger een halfje gaat halen, ja heb je em besneden.
Maar als je gewoon een normale hoeveelheid inhaalt in antwerp of rotterdam, in blok.. (5-10gr) heb je minstens 80%
Worden de regels dan wel juist geïnterpreteerd? Want is de prijs niet 1 van de belangrijkste aandachtspunten als het om informatie over drugs gaat? Als ik naar een informatiesite over drugs ga worden toch ook de gangbare prijzen genoemd. Bedoelen ze niet gewoon met de forumregels dat je geen producten mag aanbieden met de bijbehorende prijzen? Op het internationale drugsforum mag toch ook een prijs genoemd worden. Eventuele prijsschommelingen hebben toch juist een zeer groot effect op de populariteit en de bijbehorende gevolgen van het middel en het middelengebruik?Vragen om handel is inderdaad een permanente ban, maar prijzen noemen is ook niet toegestaan en valt onder dezelfde forumregel (#1). Let daar dus op.
Voorwaarden en regels
Je dient akkoord te gaan met deze voorwaarden en regels voordat je de site gebruikt.drugsforum.nl
Worden de regels dan wel juist geïnterpreteerd? Want is de prijs niet 1 van de belangrijkste aandachtspunten als het om informatie over drugs gaat? Als ik naar een informatiesite over drugs ga worden toch ook de gangbare prijzen genoemd. Bedoelen ze niet gewoon met de forumregels dat je geen producten mag aanbieden met de bijbehorende prijzen? Op het internationale drugsforum mag toch ook een prijs genoemd worden. Eventuele prijsschommelingen hebben toch juist een zeer groot effect op de populariteit en de bijbehorende gevolgen van het middel en het middelengebruik?
Toevoegingen?! Nee ik denk het niet. Volgens mij heb je het uitgebreid en helder uitgelegd. Dit is precies zoals het zit.Als @Mevrouw Pløp, @Mezelf of @Eik nog toevoegingen hebben die ik vergeet, wees vrij om te reageren of corrigeren
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."