Klopt mijn contact zegt het zelf ook dat het lijkt hoe puurder hij het verkoopt hoe meer klachten er komen dus versnijd het nu zoals de meeste het willen
Klopt, omdat mensen met puurdere shit, gewoon dezelfde hoeveelheden pakken als dat ze met versneden rotzooi zouden doen.
Slecht plan.
Je merkt het vooral aan je neus, geen rotzooi dag erna, geen pijn, ook niet voordat je gaat slapen. Qua inslaap vallen hetzelfde gewoon, niet te veel doen dus.. wat soms dus het probleem is, met die hoeveelheden wat ik zei. Menig versnijdingsmiddel is geen stimulant, dus houd je niet minder of meer extra wakker.
Als je pure coke heb, een lijntje van 40-60mg, per 2 uur is meer dan genoeg!
Rustig aan de lijntjes opbouwen, ik maak ook vaak de fout, gewoon 5 gram op nachtje op te doen.. gewoon overbodig.
een lijn van 40-60mg, of eentje van 150-250mg, geeft dezelfde high, alleen lichamelijk meer neven effecten.
Gewoon weinig pakken dus