Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPure coke is nog te koop?

Pure coke is nog te koop?

144 antwoorden
33 weergaven
18-5-2026
V
Vincent ALid
01-01-2024, 00:00
#1
OtherShore zei:
Het DIMS geeft de resultaten weer in base, maar snuifcocaïne is een zout (base cocaïne verbonden met HCL). Het hoogst haalbare percentage cocaïne is daarom 89%. Dan heb je eigenlijk 100% zuivere cocaïne-HCL. 87% is dus zeker niet slecht. Bijna helemaal zuiver 🙂
Klik om te vergroten...
Klopt, wij hebben diverse soorten coke getest (collo, boli, en Peru )
bij collo waren de resultaten vaker lager dan de andere twee
S
Sniffle88Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Heb wel hele slechte gehad maar ook hele goede dus is zeker nog wel verkrijgbaar. Maar merk wel dat als je nog niet vaak wat gekocht heb ze snel proberen je de mindere te verkopen.
Waar ik nu koop die heeft ook echt 2 sets bij zich 1 super goede en 1 die een procent of 10 minder is.

Snap het alleen vaak niet zo want als ik ergens voor 1e keer haal en hij is slecht haal ik er nooit meer dus tja keuzes maar goed ze zullen het vast wel weten en er nog steeds goed op verdienen.

Bij sommige krijg je in het begin juist weer wat extra om je te paaien ofwel goed verslaafd te krijgen zodat je er blijft bestellen.

Zo doen ze het allemaal weer een beetje anders.

Mn slechtste was echt maar net in de 40% behoorlijk zonde van het geld.
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#3
None zei:
Helloww Ik ken een verkoper en hij heeft me ook vertelld dat bijna alle leveranciers rotzooi geven en dat was vrij snell duidelijk.

Bij zijn thuis belde een Bron Waar hij altijd van haalde en hij zij tege hem, ik heb nieuwe sos 70% Niemand merkt dat er zitten stofjes in die het effect nog versterken dus veel winst en mensen gaan snell opnieuw kopen.

Puure coke is eigenlijk niet Meer te krijgen of toch all niet in belgië hoe ver ik weet in Nederland ook vrijwel niet.
Hoeveel % ze er aff kunnen Halen maakt een Groot verschill voor hun winst ze maken vaak all een 15 euro extra per gram door je eigenlijk inpv 1 gram coke te geven geven ze je mss 0.7 coke en 0.3 troep .
Klik om te vergroten...

0,3 troep lijkt me weinig, eerder 0,5.
D
Delange1990Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Zeker is er nog pure coke ik heb altijd dezelfde zit op 89% zonder toevoegingen
Pak een korreltje tussen mn vingers & het smelt als olie
C
CokekoningLid
01-01-2024, 00:00
#5
*modknip* op Snapchat beste coke ben ik niet ik promoot me zelf niet maar gewoon iemand die kwaliteit shit geeft
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#6
Cokekoning zei:
******* op Snapchat beste coke ben ik niet ik promoot me zelf niet maar gewoon iemand die kwaliteit shit geeft
Klik om te vergroten...

🥴.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#7
Cokekoning zei:
*modknip* op Snapchat beste coke ben ik niet ik promoot me zelf niet maar gewoon iemand die kwaliteit shit geeft
Klik om te vergroten...
Of jij het nou zelf bent of niet, verkooppunten mogen niet worden genoemd. Permanente ban voor jou!
S
SneeuwvegerLid
01-01-2024, 00:00
#8
LiveFastDieYoung zei:
Coke is puurder dan ooit.. mensen beseffen niet.
Klik om te vergroten...
Klopt mijn contact zegt het zelf ook dat het lijkt hoe puurder hij het verkoopt hoe meer klachten er komen dus versnijd het nu zoals de meeste het willen
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Sneeuwveger zei:
Klopt mijn contact zegt het zelf ook dat het lijkt hoe puurder hij het verkoopt hoe meer klachten er komen dus versnijd het nu zoals de meeste het willen
Klik om te vergroten...
Daar ben je weer in een nieuw pakje?
L
LiveFastDieYoungLid
01-01-2024, 00:00
#10
Sneeuwveger zei:
Klopt mijn contact zegt het zelf ook dat het lijkt hoe puurder hij het verkoopt hoe meer klachten er komen dus versnijd het nu zoals de meeste het willen
Klik om te vergroten...
Klopt, omdat mensen met puurdere shit, gewoon dezelfde hoeveelheden pakken als dat ze met versneden rotzooi zouden doen.
Slecht plan.

Je merkt het vooral aan je neus, geen rotzooi dag erna, geen pijn, ook niet voordat je gaat slapen. Qua inslaap vallen hetzelfde gewoon, niet te veel doen dus.. wat soms dus het probleem is, met die hoeveelheden wat ik zei. Menig versnijdingsmiddel is geen stimulant, dus houd je niet minder of meer extra wakker.

Als je pure coke heb, een lijntje van 40-60mg, per 2 uur is meer dan genoeg!
Rustig aan de lijntjes opbouwen, ik maak ook vaak de fout, gewoon 5 gram op nachtje op te doen.. gewoon overbodig.
een lijn van 40-60mg, of eentje van 150-250mg, geeft dezelfde high, alleen lichamelijk meer neven effecten.
Gewoon weinig pakken dus
L
LiveFastDieYoungLid
01-01-2024, 00:00
#11
caninus zei:
De politie gebruikt deze prijzen toch ook als maatstaf voor hoe effectief hun beleid is?
Klik om te vergroten...
Nou nou, als ik die bedragen soms hoor denk ik in mijn eigen, van waar haren jullie dit?
Vaak 3 tot 5 keer het dubbele van de effectieve marktwaarde.
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Sneeuwveger zei:
???
Klik om te vergroten...
Je lijkt sprekend op een account dat geband wordt, alleen lijk je een colbert aangetrokken te hebben.
Maar voor hetzelfde geld ben je natuurlijk een andere coke-fanaat met de juiste contacten en heb jij geen intenties anderen te helpen bij het vinden van het betere spul :sunglasses:.
c
caninusLid
01-01-2024, 00:00
#13
LiveFastDieYoung zei:
Nou nou, als ik die bedragen soms hoor denk ik in mijn eigen, van waar haren jullie dit?
Vaak 3 tot 5 keer het dubbele van de effectieve mamarktwaarde.
Klik om te vergroten...
ik heb het ook niet over de verkoopprijzen, maar over de inkoopprijzen
L
LiveFastDieYoungLid
01-01-2024, 00:00
#14
caninus zei:
ik heb het ook niet over de verkoopprijzen, maar over de inkoopprijzen
Klik om te vergroten...
Same hier hoor.
S
SneeuwvegerLid
01-01-2024, 00:00
#15
Manu76 zei:
Je lijkt sprekend op een account dat geband wordt, alleen lijk je een colbert aangetrokken te hebben.
Maar voor hetzelfde geld ben je natuurlijk een andere coke-fanaat met de juiste contacten en heb jij geen intenties anderen te helpen bij het vinden van het betere spul :sunglasses:.
Klik om te vergroten...
Is goed held ik snap je punt niet.
N
NoneLid
01-01-2024, 00:00
#16
FredKroket zei:
Je lult uit je nek
Klik om te vergroten...
Je bent te verslaafd 😉
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#17
Sneeuwveger zei:
Is goed held ik snap je punt niet.
Klik om te vergroten...

Die ingeburgerde coke arrogantie is natuurlijk wel meteen weer aanwezig.
c
caninusLid
01-01-2024, 00:00
#18
PsyTekz zei:
Die ingeburgerde coke arrogantie is natuurlijk wel meteen weer aanwezig.
Klik om te vergroten...
precies dat. Daarom zijn het ook zo'n vervelende mensen in de omgang ( niet iedereen, maar met name dit typetje)
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#19
None zei:
Je bent te verslaafd 😉
Klik om te vergroten...
Liever verslaafd dan minderbedeeld
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#20
caninus zei:
precies dat. Daarom zijn het ook zo'n vervelende mensen in de omgang ( niet iedereen, maar met name dit typetje)
Klik om te vergroten...

Die arrogantie ken ik voor mezelf niet maar met coke (of 3-mmc) kwam er altijd zo'n bepaalde droge slappe humor die op dat moment ongeloofelijk hilarisch leek.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...45678
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."