Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik kijk even terug op dit account nu een Lange tijd later en ik Zie dat er Sirieus iets niet goed zat bij mij. Ik leg even een stukje uit. Ik zat in een slechte relatie met iemand die me constant bedriegde maar ik was compleet Aleen zonder haar. Ik heb een tijd later nadat ze me weer bedroog haar verlaten na Lang samen te wonen na all het geld dat ik in haar gestoken en de kansen die ik had gegeven. Nu bijna een half jaar later zit ze nogsteeds in Mijn hoofd Elke nacht maar we geraken er door. Ik had Nooit gedacht dat ik dat Zou zeggen! maar na all de Keren dat ik op het randje de dood ontsnapte door het laatste beetle geluk moet ik hier well zijn met een reden. mijn gebruik is hard geminderd na lsd te gebruiken en doe nu 1x in de paar maanden psychedelica en dat heeft een soort nieuwe wereld open gemaakt en heeft mij laten zien dat er veel meer is Dan wat je Kan zien. Ik will bij deze ook mij excuseren voor de domme vragen die ik hier heb gesteld. ik was in het diepste punt van mijn leven maar naturlijk weet niemand hier Mijn situatie dus ik snap dat mensen me vervelend vonden en dat het te ver ging. voor de mensen die het niet begrijpen check oude berichten. Ik gebruik na een Lange tijd volledig te stoppen well soms Nog 3mmc of Andere drugs maar met maten. ik Ben meer Dan 15kg in spier massa aangekomen in die tijd (geen flex) en dat is nu voor mij veel belangrijker dan drugs dus maak jullie geen zorgen het komt niet terug. Bedankt voor het begrip en stell me gerust vragen over Alles ik Beatwoord ze vanacht Nog. Mensen die hulp nodig hebben met Hun verslaving Stuur me meteen ik vind het helpen van mensen geweldig Zelfs Al's je iemand wilt Om gewoon even te spreken cc me. Hoop dat degenen die zich zorge maakten over me dit oplucht en me kunnen vergeven. (En ja ik Kan nogsteeds niet typen ("
"Inderdaad ik zit daar wat fout het is ook water gewicht door creatine. ik Zie gewoon +15kg en nogsteeds heel laag vet % maar had er niet zo over na gedacht weet niet zo extreem veel daar van."
"Altb zei: Hoi, ik was paar jaren altijd bij een goede friend/leverancier coke kopen. Kwaliteit was altijd perfect, columbians, bolivians etc. Sinds paar manden is mijn collega niet meer beschikbaar en sinds die tijd ben ik bij tientallen jongens geweest. En tot nu toe heb ik nergens goede kwaliteit schone coke gekregen. Ik koop meestal 10-20 per keer. Iedereen zegt dat is puur, de beste "broer" maar zit altijd rotzooi in. Iedere keer ga ik naar andere, dat is al fucking irritant. Is nog goede echte, echte te krijgen in Brabant? Wat is jullie ervaring? Ik was in Eindhoven, Tilburg, den Bosch, Helmond, België geweest overal maken ze zelfde schiet. Klik om te vergroten... Helloww Ik ken een verkoper en hij heeft me ook vertelld dat bijna alle leveranciers rotzooi geven en dat was vrij snell duidelijk. Bij zijn thuis belde een Bron Waar hij altijd van haalde en hij zij tege hem, ik heb nieuwe sos 70% Niemand merkt dat er zitten stofjes in die het effect nog versterken dus veel winst en mensen gaan snell opnieuw kopen. Puure coke is eigenlijk niet Meer te krijgen of toch all niet in belgië hoe ver ik weet in Nederland ook vrijwel niet. Hoeveel % ze er aff kunnen Halen maakt een Groot verschill voor hun winst ze maken vaak all een 15 euro extra per gram door je eigenlijk inpv 1 gram coke te geven geven ze je mss 0.7 coke en 0.3 troep ."
"caninus zei: dus het komt erop neer dat jij genaaid wordt, puur doordat jouw leverancier genaaid wordt? ik acht zelfs de kans heel groot, dat de persoon waar de leverancier van jouw dealer ook gewoon genaaid wordt. En nou kan niemand er iets aan doen dat jullie allemaal met rommel zitten te kijken? Waarschijnlijk is er 1 iemand die zich uiteindelijk de lul uit zijn broek lacht met klanten zoals jullie 🤣 Klik om te vergroten... Nee ik gebruikt zelf geen coke ik weet gewoon hoe het op dit moment gaat in die Industrie Als je Echt denkt puure coke te krijgen Zou ik het mss eens laten testen. er is nooit iemand genaaid geweest hij werd gebeld door hem heb nooit gezegd dat hij het ook gekocht heeft mss eerst Beter lezen voor je met comentaat komt."
"Casrus zei: Ben je nu nuchter? Klik om te vergroten..."
"Ik Ga gewoon eerlijk zijn ik heb mijn laatste 3m net genomen en slapen gaat en nog niet Worden. Iemand met hetzelfde probleem?"
"henkdebats zei: Tja als je het net nog neemt roep je het toch echt wel op je zelf af Klik om te vergroten... Tuurlijk dat was de bedoeling zoek gewoon gezellschap 🙃"
"Neusje zei: Volkomen logisch dat je niet kan slapen na 3-MMC. Uppers zijn er nou eenmaal niet om je in slaap te brengen. Het beste is 4-6 uur (afhankelijk van hoe moe je überhaupt al was/bent) voor je gaat slapen niks meer te nemen. Klik om te vergroten... Inderdaad maar ik blow nu gewoon eentje en dan Moet dat slapen well lukken toch bedankt."
"Het is niet Echt gelukt 😂"
"Goede avond allemaal! Had even een korte vraag voor de mensen die all eens 3mmc hebben gebruikt. Wat is de hoogste dosering die je kunt nemen of die iemand all heeft genomen Ben vrij benieuwd of ik nu zelf gewoon veel te ver Ga of niet. Ik hoor graag jullie verhalen over jullie ervaring met Hoge doseringen en hoe hoog ze waren en of er ook iets is fout gelopen want vind het zelf maar raar bevoorbeeld, Als ik snuif Kan ik blijven door gaan zonder problemen maar Al's ik bommetjes doe Moet ik all snell overgeven. Avast bedankt!"