#1
Ik had vanmiddag wel even tijd om de spamknop aan te tikken (met de banhamer uiteraard. Geen idee of ie nu kapot is..) maar lees deze conversatie nu pas. Goed van repliek gediend, ik ben trots op jullie!
Ban hoeft niet uitgelegd toch?
Ban hoeft niet uitgelegd toch?