#1
Mofo, haha!Ik zeg Boliviaanse haha
Ik zat er nog aan te denken om die optie erbij te zetten, maar dat leek me allemaal wat te complex worden. Maar geen idee dus?
Mofo, haha!Ik zeg Boliviaanse haha
Nee geen idee zo maar het is zeker fleaksMofo, haha!
Ik zat er nog aan te denken om die optie erbij te zetten, maar dat leek me allemaal wat te complex worden. Maar geen idee dus?
Okee, dit zijn wel flakes dus. Ik haal al jaren bij dezelfde dealer, maar heb het nooit laten testen. Wel zelftestjes gedaan, daar kwam toen 'very high cocaine content' uit. Andere thuistest gaf een versnijding met fenacetine aan. Maar volgens mij ontkom je sowieso niet meer uit onder een versnijding met óf fenacetine óf levamisol. Na wat internetspeuren lijkt fenacetine mij toch wat fijner dan levamisol. Maar ik weet daar verder ook weinig van. Het is in ieder geval heerlijk spul!Nee geen idee zo maar het is zeker fleaks
ziet er uit als mooie kwaliteit
En hoe was het?Die van jou lijkt wel iets meer 'flaky'. Altijd mooi spul dat je hebt, hoor. Mag ook wel eens gezegd worden.
Ik neem nu nog een lijntje van mijn 'spul'!
Lekkaahh!!En hoe was het?![]()
Damn man , ik verschiet echt elke keer weer als ik zo een hoeveelheden zie.
Dat zakje heb het even voor je nagewogen en het zakje weegt 1.17 gram.Damn man , ik verschiet echt elke keer weer als ik zo een hoeveelheden zie.
Maar ziet er wel altijd mooi uit.
Geen fan van coke , maar het doet toch iets zo een zak zien liggen.
Wat weegt dat nou dat zakje ?.
Haha , ik heb zo weinig ervaring met coke.Dat zakje heb het even voor je nagewogen en het zakje weegt 1.17 gram.
Haha nee geintje de inhoud van zakje is maar 5 gr hoor en dan met 3 man gekocht dus als je het dan zo bekijkt valt het wel weer mee

Beter man, coke is eigenlijk ook rotzooi. Veel van mijn maten zijn daarvan naar de kkr gegaan. Maar als je van die goeie coke hebt..Haha , ik heb zo weinig ervaring met coke.
Zag er voor mij 20/30 gram uit 🤦♂️.
Ja eens je start met wat men is 5g Snel weg.
Gelukkig houd ik niet van coke.
Bekijk bijlage 23230
Deze oproken en slapen , Enjoy ✌️
Skilatten! lekker. Kan je weer een uurtje mee doorIk heb deze een tijdje terug genomen, geen strakke lijnen helaas en de live focus van mn S10 presteert iets beter op een grotere afstand, desalniettemin een mooie foto:
Bekijk bijlage 7369
juistem!!Niks minder dan een grammetje,
Bleérde het cocaïne lammetje.
Echt moeilijk te zeggen soms heb je die hele glanzige coke die kun je wel vaak zeggen dat Colo is dit is geen cryssie wel flakes het kan natuurlijk uit 3 of 4 landen komen ook Colombia heeft uiteraard flakes. Als je een betrouwbare bron hebt kun je het weten niet die dealer die een jaar draait meestal meestal zijn het mensen die al paar jaar achter de rug hebben die het weten. Maar ook ben ik erachter gekomen kijk beide foto's dat de glans ook door flits kan komen. Ik heb vele soorten voorbij zien komen en gekookt ik heb flakes mooi droog laagjes aanwezig ook 7.5 zien koken niks kan je zien blijkbaar zelfs na 20 jaar niet. Geur smaak overblijfsel na koken kan je over speculeren na 20 jaar. Beter een dealer die garantie geeft tot buiten de deur.
Als ik die foto's van mezelf kijk beide hetzelfde de 1 zou ik Colo cryssie zeggen andere zonder flits ziet wel mooi eruit.
Is dit peruaanse ? Of boli?![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."