Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGewoon een mooie foto

Gewoon een mooie foto

614 antwoorden
102 weergaven
18-5-2026
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#1
Calliweed2.0 zei:
Ik zeg Boliviaanse haha
Klik om te vergroten...
Mofo, haha!

Ik zat er nog aan te denken om die optie erbij te zetten, maar dat leek me allemaal wat te complex worden. Maar geen idee dus?
C
Calliweed2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Hardcore_frk zei:
Mofo, haha!

Ik zat er nog aan te denken om die optie erbij te zetten, maar dat leek me allemaal wat te complex worden. Maar geen idee dus?
Klik om te vergroten...
Nee geen idee zo maar het is zeker fleaks

ziet er uit als mooie kwaliteit
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#3
Calliweed2.0 zei:
Nee geen idee zo maar het is zeker fleaks

ziet er uit als mooie kwaliteit
Klik om te vergroten...
Okee, dit zijn wel flakes dus. Ik haal al jaren bij dezelfde dealer, maar heb het nooit laten testen. Wel zelftestjes gedaan, daar kwam toen 'very high cocaine content' uit. Andere thuistest gaf een versnijding met fenacetine aan. Maar volgens mij ontkom je sowieso niet meer uit onder een versnijding met óf fenacetine óf levamisol. Na wat internetspeuren lijkt fenacetine mij toch wat fijner dan levamisol. Maar ik weet daar verder ook weinig van. Het is in ieder geval heerlijk spul!
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#4
Die van jou lijkt wel iets meer 'flaky'. Altijd mooi spul dat je hebt, hoor. Mag ook wel eens gezegd worden.

Ik neem nu nog een lijntje van mijn 'spul'!
C
Calliweed2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#5
B9FAEE28-AC42-4A9B-98D9-8C3D8D582AFB.jpeg
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hardcore_frk zei:
Die van jou lijkt wel iets meer 'flaky'. Altijd mooi spul dat je hebt, hoor. Mag ook wel eens gezegd worden.

Ik neem nu nog een lijntje van mijn 'spul'!
Klik om te vergroten...
En hoe was het? :grin:
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#7
Lemmy zei:
En hoe was het? :grin:
Klik om te vergroten...
Lekkaahh!!
h
heyolLid
01-01-2024, 00:00
#8
Calliweed2.0 zei:
Bekijk bijlage 22740
Klik om te vergroten...
Fix.
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#9
heyol zei:
Fix.
Klik om te vergroten...
:thinking::thinking::thinking:
C
Calliweed2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#10
9895CE37-6BD8-4BB3-86C0-315CAA719DB8.jpeg
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#11
Calliweed2.0 zei:
Bekijk bijlage 23228
Klik om te vergroten...
Damn man , ik verschiet echt elke keer weer als ik zo een hoeveelheden zie.

Maar ziet er wel altijd mooi uit.
Geen fan van coke , maar het doet toch iets zo een zak zien liggen.

Wat weegt dat nou dat zakje ?.
C
Calliweed2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#12
inner_search zei:
Damn man , ik verschiet echt elke keer weer als ik zo een hoeveelheden zie.

Maar ziet er wel altijd mooi uit.
Geen fan van coke , maar het doet toch iets zo een zak zien liggen.

Wat weegt dat nou dat zakje ?.
Klik om te vergroten...
Dat zakje heb het even voor je nagewogen en het zakje weegt 1.17 gram.
Haha nee geintje de inhoud van zakje is maar 5 gr hoor en dan met 3 man gekocht dus als je het dan zo bekijkt valt het wel weer mee
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#13
Calliweed2.0 zei:
Dat zakje heb het even voor je nagewogen en het zakje weegt 1.17 gram.
Haha nee geintje de inhoud van zakje is maar 5 gr hoor en dan met 3 man gekocht dus als je het dan zo bekijkt valt het wel weer mee
Klik om te vergroten...
Haha , ik heb zo weinig ervaring met coke.
Zag er voor mij 20/30 gram uit 🤦‍♂️.

Ja eens je start met wat men is 5g Snel weg.
Gelukkig houd ik niet van coke.

1622671252983481086686322185269.jpg
Deze oproken en slapen , Enjoy ✌️
T
ThunderdomeLid
01-01-2024, 00:00
#14
inner_search zei:
Haha , ik heb zo weinig ervaring met coke.
Zag er voor mij 20/30 gram uit 🤦‍♂️.

Ja eens je start met wat men is 5g Snel weg.
Gelukkig houd ik niet van coke.

Bekijk bijlage 23230
Deze oproken en slapen , Enjoy ✌️
Klik om te vergroten...
Beter man, coke is eigenlijk ook rotzooi. Veel van mijn maten zijn daarvan naar de kkr gegaan. Maar als je van die goeie coke hebt.. :hearteyes:

Ik kan het wel waarderen, maar neem zelf ook liever andere drugs.
W
WeAreThe99%Lid
01-01-2024, 00:00
#15
adieu zei:
Ik heb deze een tijdje terug genomen, geen strakke lijnen helaas en de live focus van mn S10 presteert iets beter op een grotere afstand, desalniettemin een mooie foto:
Bekijk bijlage 7369
Klik om te vergroten...
Skilatten! lekker. Kan je weer een uurtje mee door :grin:
C
Calliweed2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#16
A887FC7B-CF6E-4431-BE8F-60631D71ABFB.jpeg
l
lp1992Lid
01-01-2024, 00:00
#17
20210606_021841.jpgmoet zeggen dat ik deze kwaliteit al ff niet meer gehad heb✌
l
lp1992Lid
01-01-2024, 00:00
#18
CuriousExplorer zei:
Niks minder dan een grammetje,
Bleérde het cocaïne lammetje.
Klik om te vergroten...
juistem!!
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Stillfighting zei:
Echt moeilijk te zeggen soms heb je die hele glanzige coke die kun je wel vaak zeggen dat Colo is dit is geen cryssie wel flakes het kan natuurlijk uit 3 of 4 landen komen ook Colombia heeft uiteraard flakes. Als je een betrouwbare bron hebt kun je het weten niet die dealer die een jaar draait meestal meestal zijn het mensen die al paar jaar achter de rug hebben die het weten. Maar ook ben ik erachter gekomen kijk beide foto's dat de glans ook door flits kan komen. Ik heb vele soorten voorbij zien komen en gekookt ik heb flakes mooi droog laagjes aanwezig ook 7.5 zien koken niks kan je zien blijkbaar zelfs na 20 jaar niet. Geur smaak overblijfsel na koken kan je over speculeren na 20 jaar. Beter een dealer die garantie geeft tot buiten de deur.
Als ik die foto's van mezelf kijk beide hetzelfde de 1 zou ik Colo cryssie zeggen andere zonder flits ziet wel mooi eruit.
Klik om te vergroten...

Die foto's doen me bijna watertanden. :mouthzip:
D
Dior-laLid
01-01-2024, 00:00
#20
9 strepen zei:
Is dit peruaanse ? Of boli?
Klik om te vergroten...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...45678...31
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."