Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumscoke is passé

coke is passé

81 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#1

Cocaine is OVER!

Subforum kan dicht jongens 👍
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#2
Tegenwoordig versnijden dealers hun bakpoeder met coke.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#3
Er is nog nooit zo veel coke ingevoerd in Nederland en België als tegenwoordig. Kiloprijs staat aardig laag.
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nederland en vooral onze stad word overspoeld met coke ,ging net om 2 pakjes lange vloei naar de benzine station.
Staan er 4 dikke auto's met dealers elkaar half af te maken ,ik pakte me vloei en rende naar buiten naar me brommer.
Kreeg een knipoog van een van de dealers dus ik wist wat me te doen stond.
Wegwezen voor ik moet gaan getuigen...
r
rockbitchLid
01-01-2024, 00:00
#5
Beste ik denk dat coke aant afnemen is.
Ik ben van belgisch limburg en je moet wel zoeken naar coke. En meestal is er niks dus denk ik dat er iets andersnop de markt is
Is er iets anders op de markt ofzo?
Of is coke passé
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#6
_shikantaza zei:
Het probleem met stimulanten is dat het energie op de pof is. En dat ik er absoluutniet mee om kan gaan. Voorlopig gebruik ik helemaal niks, maar ik sluit niet uit dat ik ooit een cactus of paddestoeltje nuttig.
Klik om te vergroten...
Precies ja.

Je koopt plezier nu en betaalt terug in pijn later.

_shikantaza zei:
En tsja dat ik dat 10 jaar heb gebruikt. Niet te begrijpen. Het enige dat ik zocht was het gevoel van de eerste (paar) keer. En dat lukte nooit, maar toch ging k door.
Klik om te vergroten...
Ergens begrijp ik het goed. Zelf ook gedaan en als je niet weet dat dat gevoel dat je zoekt in jezelf is te vinden in oneindige hoeveelheid zonder bijwerkingen, maar het toch tijdelijk hebt ervaren door drugs omdat de drugs tijdelijk een opening geven naar dat wat in jezelf ligt (het is niet zozeer het gevoel zelf denk ik, maar de totale afwezigheid van verlangen, al dan niet tijdelijk), dan denk je dat het nemen van die drug cruciaal is om dat weer te ervaren. En laten we wel wezen: zonder verlangen zijn ís wat je wilt, ís wat je zoekt. Het gaat verder dan een fijn gevoel ervaren. Verlangenloos zijn is je kern-zelf. Het is je eigen zelf ervaren. Dus, als je het gevoel hebt dat je jezelf weer hebt verloren, doe je álles om weer terug te komen naar jezelf, inclusief bewust je lichaam en geest kapot maken met drugs.

Het is heel logisch, want je gelooft op dat moment dat er geen andere weg is.

_shikantaza zei:
Maaaar, eind goed al goed :)
Klik om te vergroten...
Gelukkig maar.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#7
rockbitch zei:
Beste ik denk dat coke aant afnemen is.
Ik ben van belgisch limburg en je moet wel zoeken naar coke. En meestal is er niks dus denk ik dat er iets andersnop de markt is
Is er iets anders op de markt ofzo?
Of is coke passé
Klik om te vergroten...
Ik zie het hier nog bij vrienden/ kennissen nog gewoon het gebruiken. Maar is mij te duur. Al is het aanbod zover ik weet in NL onveranderd en makkelijk te vinden.
Vind het zelf zonde van de euro wat je ermee kunt kopen voor hetzelfde geld.
Merk wel dat minder vrienden en bekenden het gebruiken (gelukkig voor hun en familieleden)
Hopelijk heb je hier wat aan.

Geniet met mate !
j
je moederLid
01-01-2024, 00:00
#8
De groothandels prijs is gehalveerd omdat er zoveel aanbod is.
Dan zou je verwachten dat je er makkelijker aan kunt komen toch?
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#9
Bij mij in de stad schijnt het nog helemaal in te zijn om jezelf kapot te maken met coke. Groot probleem hier.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#10
rockbitch zei:
Beste ik denk dat coke aant afnemen is.
Ik ben van belgisch limburg en je moet wel zoeken naar coke. En meestal is er niks dus denk ik dat er iets andersnop de markt is
Is er iets anders op de markt ofzo?
Of is coke passé
Klik om te vergroten...
Klopt, omdat jij geen coke kan vinden is het passé.

Meanwhile is er nog nooit zo veel coke ingevoerd in Europa als nu.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Overpriced troep. Lekker laten liggen 👍
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#12
_shikantaza zei:
Overpriced troep. Lekker laten liggen 👍
Klik om te vergroten...
Zelf nooit gehad maar verschrikkelijk om met eigen ogen te zien wat het met jonge jeugd doet. Absurd om jongeren verschrikkelijk snel te zien verouderen en aftakelen. Maar die zullen dan ook echt veel nemen denk ik.
S
SnookyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Mindless zei:
Zelf nooit gehad maar verschrikkelijk om met eigen ogen te zien wat het met jonge jeugd doet. Absurd om jongeren verschrikkelijk snel te zien verouderen en aftakelen. Maar die zullen dan ook echt veel nemen denk ik.
Klik om te vergroten...

Alle drugs is toch troep?
Zie nu meer problemen met 3mmc en alle varianten dan met coke, zeker bij de jeugd. 3 nachten bingen is niet ongebruikelijk met die zooi. Dat doe je toch niet zo snel op coke.

OT: Coke is in ons dorp nog net zo makkelijk te krijgen als chips in de supermarkt… 🙈
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#14
Snooky zei:
Alle drugs is toch troep?
Zie nu meer problemen met 3mmc en alle varianten dan met coke, zeker bij de jeugd. 3 nachten bingen is niet ongebruikelijk met die zooi. Dat doe je toch niet zo snel op coke.

OT: Coke is in ons dorp nog net zo makkelijk te krijgen als chips in de supermarkt… 🙈
Klik om te vergroten...
Niet alle drugs is troep in dezelfde mate.

We zien hier veel mensen hard achteruit gaan met coke (icm alcohol). Het veroudert sommige verschrikkelijk hard en slecht.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mindless zei:
Wat is mefi?
Klik om te vergroten...

Net als miauw een verzamelnaam voor cathinones. Kan 4,3,2 mmc/cmc of ook iets helemaal anders zijn.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#16
Mindless zei:
Niet alle drugs is troep in dezelfde mate.

We zien hier veel mensen hard achteruit gaan met coke (icm alcohol). Het veroudert sommige verschrikkelijk hard en slecht.
Klik om te vergroten...

Herkenbaar. Iemand die enkele weken na elkaar of enkel weekends gebruikt zie je verouderen met de dag.

Maar als je dan jongeren ziet lopen die al het hele weekend in een binge van "mefi" hangen waarvan ze niet weten welke substantie ze snuiven. Lijkt zo of er enkele zombie personages uit "28 days later" geplukt zijn.

Drugs is troep als de gebruiker er niet mee kan omgaan..
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#17
Moestuinier zei:
Herkenbaar. Iemand die enkele weken na elkaar of enkel weekends gebruikt zie je verouderen met de dag.

Maar als je dan jongeren ziet lopen die al het hele weekend in een binge van "mefi" hangen waarvan ze niet weten welke substantie ze snuiven. Lijkt zo of er enkele zombie personages uit "28 days later" geplukt zijn.

Drugs is troep als de gebruiker er niet mee kan omgaan..
Klik om te vergroten...
Wat is mefi?

Het is verschrikkelijk. Heb je jeugd, gooi je het allemaal weg voor wat troep. Zie je jezelf in de spiegel en wil je waarschijnlijk meer drugs doen om te ontsnappen aan die realiteit.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Het probleem met stimulanten is dat het energie op de pof is. En dat ik er absoluutniet mee om kan gaan. Voorlopig gebruik ik helemaal niks, maar ik sluit niet uit dat ik ooit een cactus of paddestoeltje nuttig.

En tsja dat ik dat 10 jaar heb gebruikt. Niet te begrijpen. Het enige dat ik zocht was het gevoel van de eerste (paar) keer. En dat lukte nooit, maar toch ging k door.

Maaaar, eind goed al goed :)
X
XMRLid
01-01-2024, 00:00
#19
Mindless zei:
Wat is mefi?
Klik om te vergroten...
Bedoelen ze 4-mmc mee (mephedrone, miauw miauw), maar kan vanalles zijn omdat de cathinonen markt nogal instabiel is geweest de laatste jaren.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#20
Mindless zei:
Precies ja.

Je koopt plezier nu en betaalt terug in pijn later.


Ergens begrijp ik het goed. Zelf ook gedaan en als je niet weet dat dat gevoel dat je zoekt in jezelf is te vinden in oneindige hoeveelheid zonder bijwerkingen, maar het toch tijdelijk hebt ervaren door drugs omdat de drugs tijdelijk een opening geven naar dat wat in jezelf ligt (het is niet zozeer het gevoel zelf denk ik, maar de totale afwezigheid van verlangen, al dan niet tijdelijk), dan denk je dat het nemen van die drug cruciaal is om dat weer te ervaren. En laten we wel wezen: zonder verlangen zijn ís wat je wilt, ís wat je zoekt. Het gaat verder dan een fijn gevoel ervaren. Verlangenloos zijn is je kern-zelf. Het is je eigen zelf ervaren. Dus, als je het gevoel hebt dat je jezelf weer hebt verloren, doe je álles om weer terug te komen naar jezelf, inclusief bewust je lichaam en geest kapot maken met drugs.

Het is heel logisch, want je gelooft op dat moment dat er geen andere weg is.


Gelukkig maar.
Klik om te vergroten...
Amen 🙏

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."