#1
Cocaine is OVER!
Subforum kan dicht jongens 👍
Precies ja.Het probleem met stimulanten is dat het energie op de pof is. En dat ik er absoluutniet mee om kan gaan. Voorlopig gebruik ik helemaal niks, maar ik sluit niet uit dat ik ooit een cactus of paddestoeltje nuttig.
Ergens begrijp ik het goed. Zelf ook gedaan en als je niet weet dat dat gevoel dat je zoekt in jezelf is te vinden in oneindige hoeveelheid zonder bijwerkingen, maar het toch tijdelijk hebt ervaren door drugs omdat de drugs tijdelijk een opening geven naar dat wat in jezelf ligt (het is niet zozeer het gevoel zelf denk ik, maar de totale afwezigheid van verlangen, al dan niet tijdelijk), dan denk je dat het nemen van die drug cruciaal is om dat weer te ervaren. En laten we wel wezen: zonder verlangen zijn ís wat je wilt, ís wat je zoekt. Het gaat verder dan een fijn gevoel ervaren. Verlangenloos zijn is je kern-zelf. Het is je eigen zelf ervaren. Dus, als je het gevoel hebt dat je jezelf weer hebt verloren, doe je álles om weer terug te komen naar jezelf, inclusief bewust je lichaam en geest kapot maken met drugs.En tsja dat ik dat 10 jaar heb gebruikt. Niet te begrijpen. Het enige dat ik zocht was het gevoel van de eerste (paar) keer. En dat lukte nooit, maar toch ging k door.
Gelukkig maar.Maaaar, eind goed al goed![]()
Ik zie het hier nog bij vrienden/ kennissen nog gewoon het gebruiken. Maar is mij te duur. Al is het aanbod zover ik weet in NL onveranderd en makkelijk te vinden.Beste ik denk dat coke aant afnemen is.
Ik ben van belgisch limburg en je moet wel zoeken naar coke. En meestal is er niks dus denk ik dat er iets andersnop de markt is
Is er iets anders op de markt ofzo?
Of is coke passé
Klopt, omdat jij geen coke kan vinden is het passé.Beste ik denk dat coke aant afnemen is.
Ik ben van belgisch limburg en je moet wel zoeken naar coke. En meestal is er niks dus denk ik dat er iets andersnop de markt is
Is er iets anders op de markt ofzo?
Of is coke passé
Zelf nooit gehad maar verschrikkelijk om met eigen ogen te zien wat het met jonge jeugd doet. Absurd om jongeren verschrikkelijk snel te zien verouderen en aftakelen. Maar die zullen dan ook echt veel nemen denk ik.Overpriced troep. Lekker laten liggen 👍
Zelf nooit gehad maar verschrikkelijk om met eigen ogen te zien wat het met jonge jeugd doet. Absurd om jongeren verschrikkelijk snel te zien verouderen en aftakelen. Maar die zullen dan ook echt veel nemen denk ik.
Niet alle drugs is troep in dezelfde mate.Alle drugs is toch troep?
Zie nu meer problemen met 3mmc en alle varianten dan met coke, zeker bij de jeugd. 3 nachten bingen is niet ongebruikelijk met die zooi. Dat doe je toch niet zo snel op coke.
OT: Coke is in ons dorp nog net zo makkelijk te krijgen als chips in de supermarkt… 🙈
Wat is mefi?
Niet alle drugs is troep in dezelfde mate.
We zien hier veel mensen hard achteruit gaan met coke (icm alcohol). Het veroudert sommige verschrikkelijk hard en slecht.
Wat is mefi?Herkenbaar. Iemand die enkele weken na elkaar of enkel weekends gebruikt zie je verouderen met de dag.
Maar als je dan jongeren ziet lopen die al het hele weekend in een binge van "mefi" hangen waarvan ze niet weten welke substantie ze snuiven. Lijkt zo of er enkele zombie personages uit "28 days later" geplukt zijn.
Drugs is troep als de gebruiker er niet mee kan omgaan..
Bedoelen ze 4-mmc mee (mephedrone, miauw miauw), maar kan vanalles zijn omdat de cathinonen markt nogal instabiel is geweest de laatste jaren.Wat is mefi?
Amen 🙏Precies ja.
Je koopt plezier nu en betaalt terug in pijn later.
Ergens begrijp ik het goed. Zelf ook gedaan en als je niet weet dat dat gevoel dat je zoekt in jezelf is te vinden in oneindige hoeveelheid zonder bijwerkingen, maar het toch tijdelijk hebt ervaren door drugs omdat de drugs tijdelijk een opening geven naar dat wat in jezelf ligt (het is niet zozeer het gevoel zelf denk ik, maar de totale afwezigheid van verlangen, al dan niet tijdelijk), dan denk je dat het nemen van die drug cruciaal is om dat weer te ervaren. En laten we wel wezen: zonder verlangen zijn ís wat je wilt, ís wat je zoekt. Het gaat verder dan een fijn gevoel ervaren. Verlangenloos zijn is je kern-zelf. Het is je eigen zelf ervaren. Dus, als je het gevoel hebt dat je jezelf weer hebt verloren, doe je álles om weer terug te komen naar jezelf, inclusief bewust je lichaam en geest kapot maken met drugs.
Het is heel logisch, want je gelooft op dat moment dat er geen andere weg is.
Gelukkig maar.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."