Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumscoke is passé

coke is passé

81 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
S
StraffeNeelLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mindless zei:
omdat het er gewoon bij hoort,
Klik om te vergroten...
Dat is hier ook en drank wordt wel algemeen geaccepteerd en (andere) drugs in z'n algemeen niet. Coke is dan veilig: wel tot de "stoere" mannen horen, maar dat wel stiekem met het eigen kringetje en gaat er een keer eentje over de rooie kunnen ze dat voor leken nog steken op sterke drank... en dat is dan wel "gewoon".
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#2
StraffeNeel zei:
Ook wel een paar weken gedaan toen ik veel sportte en moest pieken, maar dan ga je echt wel wat terug in je opbouw.
Klik om te vergroten...
Ja dat geloof ik wel ja. Hoeveel gebruikte je toen dit je opviel? was dat al bij bijvoorbeeld 1x per een gr dat je dan al achteruitgang merkte?
S
StraffeNeelLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mezelf zei:
Ja dat geloof ik wel ja. Hoeveel gebruikte je toen dit je opviel? was dat al bij bijvoorbeeld 1x per een gr dat je dan al achteruitgang merkte?
Klik om te vergroten...
Ja, was toen na enkele maanden zomaar èèn keer een gram ofzo. Tenminste ik geloof niet dat ik meer had gekocht. .. en dat was ongeveer 2,5 week voor het pieken. Baalde toen echt wel, maar gelukkig na anderhalve week ongeveer conditie wel weer terug. Gooide eigenlijk m'n schema best in de war en als ik dichter bij dat pieken had gezeten, dan misschien wel niet gehaald.
V
VJ_LSD72Lid
01-01-2024, 00:00
#4
SoulAssassins zei:
De peperkoek snelle jelle is ook erg in trek, nu een vernieuwd recept en heet het straks Meth Jelle
Klik om te vergroten...
Er zit meer suiker dan peper in de snelle jelle. Waarom noemen we dat spul nog steeds peperkoek dan?
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#5
VJ_LSD72 zei:
Waarom noemen we dat spul nog steeds peperkoek dan?
Klik om te vergroten...
Oud Hollands ,oorsprong Friesland
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#6
VJ_LSD72 zei:
Er zit meer suiker dan peper in de snelle jelle. Waarom noemen we dat spul nog steeds peperkoek dan?
Klik om te vergroten...
Versneden Jelle?
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#7
_shikantaza zei:
Versneden Jelle?
Klik om te vergroten...

Van Vondelmolen dan? :grimacing:
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Lemmy zei:
Van Vondelmolen dan? :grimacing:
Klik om te vergroten...
Ik weet niet, maar die dealers mogen wel oppassen als de suikertax ingevoerd gaat worden!
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#9
_shikantaza zei:
Ik weet niet, maar die dealers mogen wel oppassen als de suikertax ingevoerd gaat worden!
Klik om te vergroten...

Het zou misschien wel het einde voor de kleine dealertjes kunnen betekenen... :pensive:
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#10

Cocaine is OVER!

Subforum kan dicht jongens 👍
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#11
Tegenwoordig versnijden dealers hun bakpoeder met coke.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#12
Mezelf zei:
Gast.... als ik zeg dat ik en mijn maten daar totaal geen last van hadden dan is dat zo..... Nogmaals dit hangt volledig af van hoelang, hoeveel en hoevaak er is genomen. Dan nog niet gesproken over de individuele verschillen. Ga me hierna ook niet nog een keer herhalen want spijt me voor jou dat IK en me maten er geen last van hadden. . Dan laat ik zelfs die dag dat ik me erna juist lekkerder voelde er maar buiten. Ook die andere keren hadden wij er geeeeeeen last van. PUNT
Klik om te vergroten...
Dat je het niet merkt betekent niet dat je lichaam geen kater heeft. Dat jij en je maten dat niet door hebben gehad kan prima maar is ook puur anekdotisch. Nogal een een vreemde uitspraak voor een moderator hier. Net als deze:
Mezelf zei:
Niet met 1 koppie nee.... neem een kilo suiker en dan neem ik liever een gr coke als we het over gezondheid hebben :wink:
Klik om te vergroten...
Echt een non-argument. Wie neemt er nou een kilo suiker? Zo ken ik er een nog wel een paar.

Ik neem ook liever een kilo crack dan 20000 kuub suiker 😂😂😂😂😂
P
PielemuisLid
01-01-2024, 00:00
#13
Helemaal mee eens.
Ik woon in Utrecht en vroeger had ik 5 nummers die ik kon bellen bewijze van spreken, tegenwoordig is het lastig om ze te vinden, dus ja mee eens!
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#14
Mezelf zei:
Spijt me maar heb er toen de volgende dag echt niks van gemerkt en de twee maatjes met wie ik dat toen deed ook niet. In ieder geval niet bewust... Trouwens sterker nog.... bij 1 keer kan ik me nog goed herinneren dat ik me de volgende dag mega goed voelde. Daarmee zeg ik niet dat dit door de crack kwam... Maar nee geen kater gehad... zou ik wel gehad hebben als ik het die hele nacht had gebruikt ja maar precies zoals je zei gebeurd dit ook met 24uur wakker blijven zonder drugs
Klik om te vergroten...
Je dopaminesysteem krijgt een flinke optater dus een kater is onvermijdelijk, inclusie bijbehorende schade.
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#15
FerdFatoehaus zei:
Je dopaminesysteem krijgt een flinke optater dus een kater is onvermijdelijk, inclusie bijbehorende schade.
Klik om te vergroten...
Gast.... als ik zeg dat ik en mijn maten daar totaal geen last van hadden dan is dat zo..... Nogmaals dit hangt volledig af van hoelang, hoeveel en hoevaak er is genomen. Dan nog niet gesproken over de individuele verschillen. Ga me hierna ook niet nog een keer herhalen want spijt me voor jou dat IK en me maten er geen last van hadden. . Dan laat ik zelfs die dag dat ik me erna juist lekkerder voelde er maar buiten. Ook die andere keren hadden wij er geeeeeeen last van. PUNT
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#16
Mezelf zei:
Hangt wel een beetje af wat je allemaal onder de kop drugs zet..... Meeste medicijnen van de dokter is in principe ook gewoon drugs.
Psychedelica noemen ze ook drugs maar die doet vaker goed dan fout. Nee niet altijd nee maar schadelijk? Tot nu toe in ieder geval niet bewezen want tot nu toe vinden ze alleen maar "gezonde" effecten.. my 2 cents.

Maar wat zat er in die capsules Angeldust? De naam Angeldust is onderhand al voor zoveel poedertje gebruikt. Ben wel nieuwsgierig....
Klik om te vergroten...
Drugs is voor mij Coke ,Bruin ,speed ,xtc ect ,dus geen pilletjes van de dokter.
Puur drugs die als drugs geclassificeerd word.

Angeldust PCP of ook wel eens Cyanide ,beide bij 1 beet dodelijk
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#17
Mezelf zei:
Gast.... als ik zeg dat ik en mijn maten daar totaal geen last van hadden dan is dat zo.....
Klik om te vergroten...
Ik ga hier in mee ,goede coke maar ook goede verzorging zorgt voor een betere comedown.
De hoofdpijn wat men dan kater noemt is te weinig vocht ,voor de rest ben ik in mijn geval gewoon beetje moe meer niet
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Mezelf zei:
Spijt me maar heb er toen de volgende dag echt niks van gemerkt en de twee maatjes met wie ik dat toen deed ook niet. In ieder geval niet bewust... Trouwens sterker nog.... bij 1 keer kan ik me nog goed herinneren dat ik me de volgende dag mega goed voelde. Daarmee zeg ik niet dat dit door de crack kwam... Maar nee geen kater gehad... zou ik wel gehad hebben als ik het die hele nacht had gebruikt ja maar precies zoals je zei gebeurd dit ook met 24uur wakker blijven zonder drugs
Klik om te vergroten...
Dit herken ik wel uit de begin van mijn (snuif) gebruik. Een afterglow in plaats van een kater. Maar die komen vanzelf bij toenemend gebruik. Daarnaast is het feit dat je je goed voelt niet per sé een indicatie dat er niets aan de hand is. Hoe je het ook wendt of keert je lichaam krijgt een klap(je).
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#19
_shikantaza zei:
Hoe je het ook wendt of keert je lichaam krijgt een klap(je)
Klik om te vergroten...
Dit is een eigenschap die elke drug wel heb , dan tel ik psychofarmaca ook maar mee als grootste veroorzaker van ellende.
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#20
FerdFatoehaus zei:
Ik neem ook liever een kilo crack dan 20000 kuub suiker 😂😂😂😂😂
Klik om te vergroten...
De Crack pijp kan deze keer opgestoken worden hahaha

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."