Ik heb het inmiddels net al aangepast voor
@lysergic bink
Maar in het vervolg kan het inderdaad gewoon opnieuw gepost worden.
Ik ging er eigenlijk vanuit dat je de toevoegingen de vorige keer vergeten was. Het is namelijk wel gebruikelijk om je lijst hier gewoon opnieuw te plaatsen als je iets nieuws hebt gebruikt. Waarbij je je nieuwe drug met een plusje ervoor zet, zodat mensen ook zien wat er nieuw is bijgekomen.
In periodes waarin ik veel nieuwe drugs probeerde spaarde ik het altijd op, zodat ik hier niet om de week weer mijn lijst hoefde te plaatsen. Dat scheelt inderdaad frustratie van anderen en dan neem je niet direct het hele topic over.
Ja , dat lijkt me een goede manier om het een beetje in beheersing te houden.Ga nu per 3 a 5 nieuwe soortjes , de update zelf copy pasten ,voorzien van de geaccentueerde plusjes .
Maar vond deze twee wel noemenswaardig, zeker codeine .. wat mijn eerste opiaat ervaring was, en me flink lucide heeft doen dromen, topspul !Waarschijnlijk volgt oxycodon binnenkort . Verder zie ik dit jaar vooral nog de klassiekers eens op het menu staan. Maar telkens met een mooie intervalperiode ertussen om de ''lessen '' te interpreteren en plaatsen.
Het kan nooit de bedoeling zijn hier er topsport van te maken onder leden wie de meeste exotische zinsbegoochelende zooi achterover gooid puur voor de kick en zonder de ''leraars'' onder de stoffen hun lessen te laten bezinken.
Drugs puur voor de roes nemen lijkt me niks, alle respect voor degenen die het wel zo doen... maar er moet iets uit te halen zijn.informatie aanboren in het bewustzijn, je perspectief veranderen over iets..of het herbeleven van een ervaring met een dieper gelaagde waarheid dan je voorheen vermoede.Kortom je blik verruimen.
daarom zie ik deze ''wat voor drugs heb je ooit gebruikt'' topic Eerder als een zinvolle bron aan informatie, voor leden die kunnen zien wie waar ervaren mee is en op die manier om advies , raad enz te vragen.
We zijn hier om elkaar te helpen, zeker niet om elkaar te bestrijden.