Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat voor drugs heb je ooit gebruikt?

Wat voor drugs heb je ooit gebruikt?

3321 antwoorden
876 weergaven
18-5-2026
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Verdovend
Alcohol
GHB
Poppers
Etizolam

Psychedelisch
Wiet
Hasj
Paddo's
Truffels
2-CB
LSD

Dissociatieven
Lachgas
Ketamine
Methoxetamine

Stimulanten
Speed
Coke
MDMA
MDA
4-FA
4-FMC
Mephedrone
6-APB
Methylfenidaat
Ethylone
+ Ethylfenidaat
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nootropics
Modafinil
Adrafinil
Fladrafinil
Noopept

Stimulerend
Amfetamine
3-FA
Mephedrone
Dexamfetamine
Ethylfenidaat
2-FMA
4-FA
2-FA
Methylfenidaat
Cocaïne
3-MMC
Ephedra
Ephedrine
Synefrine
MDPV
2-AI
Methiopropamine
3-FPM
Caffeïne
Coca thee
Ethcathinone
Yohimbe
Nicotine

Entactogeen
MDMA
MDA
6-APB
Methylone
Ethylone
MDAI

Psychedelisch
DMT
Changa (DMT + Harmaline)
LSD
Paddo's
Truffels
2C-B
AL-LAD
Hawaiian baby woodrose (LSA)
5-MeO-MiPT
DOC
2C-C
2C-D
5-MeO-DALT
4-AcO-DALT

Dissociatief
Ketamine
Methoxetamine
+O-PCE
Lachgas
Salvia Divinorum
DXM
Deschloorketamine
2F-Ketamine
3-MeO-PCP
Methoxmetamine

Cannabinoïde
Hasj olie (BHO, CO2, Rosin)
Spacecake
Hasj
Wiet
5F-AKB48

Opioïde
Opium
Morfine
Fentanyl
U-47700
Oxycodon
Codeïne
O-Desmethyltramadol
Tramadol
Kratom

Sedatief
Temazepam
Diazepam
Flubromazepam
Etaqualon
Clonazepam
GHB
Zolpidem
Alcohol
Etizolam
Diclazepam
Clonazolam
Flubromazolam
Flunitrazepam
Nifoxipam
Pyrazolam
Metizolam
Flunitrazolam
Alprazolam
Phenibut
Deschlooretizolam
Kava
Ether
Poppers
Doxylamine

Antidepressivum
Kanna

Smartshop overig
Guarana
Kola
Paan (Betel blad + Areca noot)
Sida cordifolia
Droom kruid
Blauwe Lotus
Kattenkruid
+Damiana
Valeriaan
Wild Dagga
Maconha Brava
Passiebloem
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Langer en meer fucked up! Ik vond het veel spacender in m'n hoofd en het effect hield maar niet op :wink:
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#4
SkittlesAndMe zei:
Verdovend
Alcohol
GHB
Poppers
Etizolam

Psychedelisch
Wiet
Hasj
Paddo's
Truffels
2-CB
LSD

Dissociatieven
Lachgas
Ketamine
Methoxetamine

Stimulanten
Speed
Coke
MDMA
MDA
4-FA
4-FMC
Mephedrone
6-APB
Methylfenidaat
Ethylone
+ Ethylfenidaat
Klik om te vergroten...
Smartie?
Hoe is mket vergeleken met ket?
Y
YaizerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Caffeïne
Nicotine
Alcohol
Wiet / Hasj
Kanna
Lachgas
Truffels
Xtc
Mdma kristallen
Coke
Pep
2c-b
Ghb
4-fa
Oxycodon
Oxycontin
Oxynorm
Lorazepam
Diazepam
Oxazepam
Bromazepam
Temazepam
Mythylfenidaat
Ketamine
n,n dmt
s-ketamine
Happy Caps (E-Lounge)
Salvia

+Changa
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Nootropics
Modafinil
Adrafinil
Fladrafinil
Noopept

Stimulerend
Amfetamine
3-FA
Mephedrone
Dexamfetamine
+3-FMA
Ethylfenidaat
2-FMA
4-FA
2-FA
Methylfenidaat
Cocaïne
3-MMC
Ephedra
Ephedrine
Synefrine
MDPV
2-AI
Methiopropamine
3-FPM
Caffeïne
Coca thee
Ethcathinone
Yohimbe
Nicotine

Entactogeen
MDMA
MDA
6-APB
Methylone
Ethylone
MDAI

Psychedelisch
DMT
Changa (DMT + Harmaline)
LSD
Paddo's
Truffels
2C-B
AL-LAD
Hawaiian baby woodrose (LSA)
5-MeO-MiPT
DOC
2C-C
2C-D
5-MeO-DALT
4-AcO-DALT

Dissociatief
Ketamine
Methoxetamine
O-PCE
Lachgas
Salvia Divinorum
DXM
Deschloorketamine
2F-Ketamine
3-MeO-PCP
Methoxmetamine

Cannabinoïde
Hasj olie (BHO, CO2, Rosin)
Spacecake
Hasj
Wiet
5F-AKB48

Opioïde
Opium
Morfine
+Butyrfentanyl
Fentanyl
U-47700
Oxycodon
Codeïne
O-Desmethyltramadol
Tramadol
Kratom

Sedatief
Temazepam
Diazepam
Flubromazepam
Etaqualon
Clonazepam
GHB
Zolpidem
Alcohol
Etizolam
Diclazepam
Clonazolam
Flubromazolam
Flunitrazepam
Nifoxipam
Pyrazolam
Metizolam
Flunitrazolam
Alprazolam
Phenibut
Deschlooretizolam
Kava
Ether
Poppers
Doxylamine

Antidepressivum
Kanna

Smartshop overig
Guarana
Kola
Paan (Betel blad + Areca noot)
Sida cordifolia
Droom kruid
Blauwe Lotus
Kattenkruid
Damiana
Valeriaan
Wild Dagga
Maconha Brava
Passiebloem
-
-DONE-Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Nicotine
Caffeine
Ritalin
Dexamfetamine
Wiet
Hasj
XTC
Speed
Crystal Meth
G
GabbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Xtc, 2cb, 4fmp, wiet, hasj, alcohol, speed, Ketamine, truffels en een paar herbal drugs.

Wat ik nog wil doen:

Lsd, 2ce, paddo's en dmt
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Yaizer zei:
Oxycodon
Oxycontin
Oxynorm
Klik om te vergroten...
Deze zijn toch in principe allemaal hetzelfde. Wiet en hasj zijn in ieder geval meer verschillend van elkaar dan dat dit rijtje dat is.

Yaizer zei:
+Changa
Klik om te vergroten...
Hoe was het? Komt er een report?

HardstyleGabber zei:
haarbal drugs.
Klik om te vergroten...
Neem aan dat je herbal drugs bedoelt? :tearsofjoy:
Y
YaizerLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hoe het was, geweldig. Nooit verwacht echt niet.

Ik wilde eigenlijk voor een breakthrough gaan op Changa. Had dan rond de 150 mg in de bong moeten doen. Toen besefte ik dat ik de laatste keer dat ik psychedelica heb gedaan een bad trip was en ging dus gewoon normaal changa roken uit de bong. Dit heb ik paar keer gedaan en was dus ongeveer 2 á 3 uur onder invloed.

Heb oprecht met de grootste glimlach op m'n gezich gelopen. Heb alleen maar op het gras gelegen...lekker geknuffeld met de natuur. En wat een liefde. Tot de conclusie gekomen dat heel de wereld om liefde draait.

Ik had een moment dat ik uiteindelijk in mijn eentje in een donkere kamer zat en mijn ogen dicht deed en heel snel opeens een entiteit van "breakthrough" wereld naar me toe kwam en heel even een visual spectakel liet zijn van die wereld.

De entiteit liet mij zien hoe potent dit liefdevolle goedje was.

Ik heb soms echt in totale extase gelegen. Zo'n diepe liefde had ik voor mij zelf en de wereld. Echt heerlijk. Had sommige momenten dat ik echt zo veel meer gelukkig was als op mdma.

Het is iets prachtigs en vind het geweldig. Wel ben ik redelijk gesloopt.

Ik was de eerste helft in mijn eentje, wat eigenlijk wel het lekkerst was.

Heb nog over dus zal eens komende dagen ook nog een beetje roken.
G
GabbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Psychedelibee zei:
Deze zijn toch in principe allemaal hetzelfde. Wiet en hasj zijn in ieder geval meer verschillend van elkaar dan dat dit rijtje dat is.


Hoe was het? Komt er een report?


Neem aan dat je herbal drugs bedoelt? :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Psychedelibee zei:
Nootropics
Modafinil
Adrafinil
Fladrafinil
Noopept

Stimulerend
Amfetamine
3-FA
Mephedrone
Dexamfetamine
+3-FMA
Ethylfenidaat
2-FMA
4-FA
2-FA
Methylfenidaat
Cocaïne
3-MMC
Ephedra
Ephedrine
Synefrine
MDPV
2-AI
Methiopropamine
3-FPM
Caffeïne
Coca thee
Ethcathinone
Yohimbe
Nicotine

Entactogeen
MDMA
MDA
6-APB
Methylone
Ethylone
MDAI

Psychedelisch
DMT
Changa (DMT + Harmaline)
LSD
Paddo's
Truffels
2C-B
AL-LAD
Hawaiian baby woodrose (LSA)
5-MeO-MiPT
DOC
2C-C
2C-D
5-MeO-DALT
4-AcO-DALT

Dissociatief
Ketamine
Methoxetamine
O-PCE
Lachgas
Salvia Divinorum
DXM
Deschloorketamine
2F-Ketamine
3-MeO-PCP
Methoxmetamine

Cannabinoïde
Hasj olie (BHO, CO2, Rosin)
Spacecake
Hasj
Wiet
5F-AKB48

Opioïde
Opium
Morfine
+Butyrfentanyl
Fentanyl
U-47700
Oxycodon
Codeïne
O-Desmethyltramadol
Tramadol
Kratom

Sedatief
Temazepam
Diazepam
Flubromazepam
Etaqualon
Clonazepam
GHB
Zolpidem
Alcohol
Etizolam
Diclazepam
Clonazolam
Flubromazolam
Flunitrazepam
Nifoxipam
Pyrazolam
Metizolam
Flunitrazolam
Alprazolam
Phenibut
Deschlooretizolam
Kava
Ether
Poppers
Doxylamine

Antidepressivum
Kanna

Smartshop overig
Guarana
Kola
Paan (Betel blad + Areca noot)
Sida cordifolia
Droom kruid
Blauwe Lotus
Kattenkruid
Damiana
Valeriaan
Wild Dagga
Maconha Brava
Passiebloem
Klik om te vergroten...

Je hebt er echt heel veel verschillende gebruikt. Dus nu vraag ik me af: wat is jou top 3 en Waarom?
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Yaizer zei:
Hoe het was, geweldig. Nooit verwacht echt niet.
Klik om te vergroten...
Klinkt goed man!

HardstyleGabber zei:
Je hebt er echt heel veel verschillende gebruikt. Dus nu vraag ik me af: wat is jou top 3 en Waarom?
Klik om te vergroten...
Lastige, maar denk toch DMT, LSD en psilo. Waarom? Blijft lastig maar met deze middelen heb ik toch wel meest bijzondere en diepe ervaringen gehad, die ook nog het meeste een positieve impact op mijn leven hebben gehad.
Y
YaizerLid
01-01-2024, 00:00
#13
Psychedelibee zei:
Klinkt goed man!


Lastige, maar denk toch DMT, LSD en psilo. Waarom? Blijft lastig maar met deze middelen heb ik toch wel meest bijzondere en diepe ervaringen gehad, die ook nog het meeste een positieve impact op mijn leven hebben gehad?
Klik om te vergroten...

Naja na een hit te nemen ging ik even in een kamer liggen waar het heel donker was (met een heerlijk bed). Toen deed ik mijn ogen dicht deed zag ik meteen heel snel een entiteit op mij afkomen en stond recht voor mij. Ik dacht: "shit wat, gaat het gebeuren? Dit was eigenlijk niet nu de bedoeling" Na een seconde of 5 verdween hij en zag ik allemaal rare figuren en structuren. Echt van andere werelden leek het wel. Ja was het eigenlijk ook gewoon. Alle liefde was ook meteen weg omdat ik best wel schrok van de entiteit die opeens voor mij was maar ik was anders....emotieloos...spiritueel...heel raar. Ik had een hele mooie 5 minuten van dingen zien etc. Ik wist dat het niet het moment was maar die entiteit liet mij wel even zien van: Hé dit stofje is niet zomaar iets, bedenk goed of je er klaar voor bent om het mee te maken".

Ik denk wel dat ik er klaar voor ben. Ik heb nog zo'n 150 / 180 mg over en dat ga ik misschien eens deze dagen doen. Het is 30% dmt dus een breakthrough kan er in zitten. Hij zal wel een half uur duren in plaats van 10 minuten maar ze zullen gevoelsmatig toch het zelfde aanvoelen.

Zenuwachtig? Minder als eerst. Changa heeft mij goed ontvangen wat ik enorm waardeer. Het heeft mij laten inzien dat alles om liefde draait en hoe het is om één met de natuur te zijn. Hoe lekker de natuur is. Natuur is leven en alles draait om liefde. Één middag changa heeft mij zo veel laten leren. Spannend blijf ik er voor.
l
lysergic binkLid
01-01-2024, 00:00
#14
SanneBanne zei:
e kan je laatste lijstje gewoon kopiëren en plakken, aanvullen en opnieuw posten. Zo doen de meeste het in ieder geval. :grinning:
Klik om te vergroten...
Ja , dat kon ik doen, maar door de rijke toevoeging de laatste maanden van middelen, zou mijn lijstje tot ergernis toe her en her de revue passeren voor de forumleden en anonieme lezers.
Een ander frustreren is nooit fijn uiteraard.
B
BasvanHovenLid
01-01-2024, 00:00
#15
lysergic bink zei:
Ja , dat kon ik doen, maar door de rijke toevoeging de laatste maanden van middelen, zou mijn lijstje tot ergernis toe her en her de revue passeren voor de forumleden en anonieme lezers.
Een ander frustreren is nooit fijn uiteraard.
Klik om te vergroten...

Misschien een idee een profieloptie in te stellen met de gebruikte drugs van die gebruiker?
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#16
lysergic bink zei:
Ja , dat kon ik doen, maar door de rijke toevoeging de laatste maanden van middelen, zou mijn lijstje tot ergernis toe her en her de revue passeren voor de forumleden en anonieme lezers.
Een ander frustreren is nooit fijn uiteraard.
Klik om te vergroten...
Ik ging er eigenlijk vanuit dat je de toevoegingen de vorige keer vergeten was. Het is namelijk wel gebruikelijk om je lijst hier gewoon opnieuw te plaatsen als je iets nieuws hebt gebruikt. Waarbij je je nieuwe drug met een plusje ervoor zet, zodat mensen ook zien wat er nieuw is bijgekomen.

In periodes waarin ik veel nieuwe drugs probeerde spaarde ik het altijd op, zodat ik hier niet om de week weer mijn lijst hoefde te plaatsen. Dat scheelt inderdaad frustratie van anderen en dan neem je niet direct het hele topic over.
l
lysergic binkLid
01-01-2024, 00:00
#17
Psychedelibee zei:
Ik heb het inmiddels net al aangepast voor @lysergic bink

Maar in het vervolg kan het inderdaad gewoon opnieuw gepost worden.
Klik om te vergroten...

Psychedelibee zei:
Ik ging er eigenlijk vanuit dat je de toevoegingen de vorige keer vergeten was. Het is namelijk wel gebruikelijk om je lijst hier gewoon opnieuw te plaatsen als je iets nieuws hebt gebruikt. Waarbij je je nieuwe drug met een plusje ervoor zet, zodat mensen ook zien wat er nieuw is bijgekomen.

In periodes waarin ik veel nieuwe drugs probeerde spaarde ik het altijd op, zodat ik hier niet om de week weer mijn lijst hoefde te plaatsen. Dat scheelt inderdaad frustratie van anderen en dan neem je niet direct het hele topic over.
Klik om te vergroten...

Ja , dat lijkt me een goede manier om het een beetje in beheersing te houden.Ga nu per 3 a 5 nieuwe soortjes , de update zelf copy pasten ,voorzien van de geaccentueerde plusjes .

Maar vond deze twee wel noemenswaardig, zeker codeine .. wat mijn eerste opiaat ervaring was, en me flink lucide heeft doen dromen, topspul !Waarschijnlijk volgt oxycodon binnenkort . Verder zie ik dit jaar vooral nog de klassiekers eens op het menu staan. Maar telkens met een mooie intervalperiode ertussen om de ''lessen '' te interpreteren en plaatsen.

Het kan nooit de bedoeling zijn hier er topsport van te maken onder leden wie de meeste exotische zinsbegoochelende zooi achterover gooid puur voor de kick en zonder de ''leraars'' onder de stoffen hun lessen te laten bezinken.

Drugs puur voor de roes nemen lijkt me niks, alle respect voor degenen die het wel zo doen... maar er moet iets uit te halen zijn.informatie aanboren in het bewustzijn, je perspectief veranderen over iets..of het herbeleven van een ervaring met een dieper gelaagde waarheid dan je voorheen vermoede.Kortom je blik verruimen.

daarom zie ik deze ''wat voor drugs heb je ooit gebruikt'' topic Eerder als een zinvolle bron aan informatie, voor leden die kunnen zien wie waar ervaren mee is en op die manier om advies , raad enz te vragen.
We zijn hier om elkaar te helpen, zeker niet om elkaar te bestrijden.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#18
lysergic bink zei:
et kan nooit de bedoeling zijn hier er topsport van te maken onder leden wie de meeste exotische zinsbegoochelende zooi achterover gooid puur voor de kick en zonder de ''leraars'' onder de stoffen hun lessen te laten bezinken.
Klik om te vergroten...
Niet?! Ik deed nog wel zo mijn best op psychedelibee in te halen. :(
l
lysergic binkLid
01-01-2024, 00:00
#19
Fool zei:
Niet?! Ik deed nog wel zo mijn best op psychedelibee in te halen. :(
Klik om te vergroten...
Ik heb psychedelicbee er juist altijd van verdacht , zijn lijstje af te zwakken tov de realiteit van zen stoffeninname, om jou met geen gevoel van uitzichtloosheid op te zadelen ... je had nu net nlichtpuntje om naar toe te werken.
Empatisch dat wel, nuja dat wordt in de wandelgangen gefluisterd.
Zijn de mythes hier rond de forumleden buitenproportioneel meer opgeblazen dan in werkelijkheid of zijn we juist allemaal legendarischer dan de internetimago's... om dat we bescheiden voor de dag willen komen.En we niet willen gezien worden als de groezelige tandeloze junks die we zijn in onze caravan .We liggen met zen allen in de goot maar sommigen van ons kijken naar de sterren.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#20
lysergic bink zei:
Drugs puur voor de roes nemen lijkt me niks, alle respect voor degenen die het wel zo doen... maar er moet iets uit te halen zijn.informatie aanboren in het bewustzijn, je perspectief veranderen over iets..of het herbeleven van een ervaring met een dieper gelaagde waarheid dan je voorheen vermoede.Kortom je blik verruimen.
Klik om te vergroten...
Allemaal leuk en aardig, maar je kan mij niet wijs maken dat je drugs zoals codeïne (of elke andere opiaat) en amfetamine (of elke andere stimulant) neemt voor andere doeleinden dan de roes. Als je wel oprecht denkt dat dit zo is, dan ben je denk ik niet eerlijk naar jezelf toe. Zeker als ik zie in welke hoeveelheden en frequentie jij amfetamine gebruikt de laatste tijd, dat kan toch weinig met geestverruiming te maken hebben.

Overigens geen verwijt ofzo, want als je mijn lijst bekijkt zie je dat ik vrijwel alles wel gebruikt hebt. Maar enkel bij de psychedelica en dissociativen gebruik ik die om mijzelf te verruimen. Alle anderen gebruik ik puur uit nieuwsgierigheid of voor de roes. Waarbij ik inmiddels ook wel op het punt sta dat ik voor alles wat niet geestverruimend is wel zo'n beetje uitgeexperimenteerd ben, maar dat is in mijn geval dan ook niet zo gek want de meest gebruikelijke dingen heb ik wel gehad.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...9394959697...167
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."