Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo allemaal, Ik en een vriend van me (laten we hem even Piet noemen) hebben in het afgelopen jaar een beetje geexpirimenteert met smartdrugs, maar we wilden nu toch echt wel een het welbekende wiet proberen. Ik heb dus 4 gram wiet gekocht van een andere jongen die ik ken. Poosje later hebben we een jointje gerookt (puur, dus eigenlijk een "stickie') maar we voelden allebei niks. We inhaleerden wel. Dit hebben we een paar keer geprobeerd, en vanaf de 2e keer werd ik er alleen maar moe van dus ik vond er niet zo veel aan. Maar toen we het allerlaatste beetje wiet oprookten, begon Piet ineens een paar minuten na het inhaleren zijn benen niet meer te voelen en hij voelde tintelingen in zijn schouder. Ik had ergens wel eens gehoord dat de tintelingen wel eens voorkomen dus ik dacht dat bet gewoon normaal was. Toen ineens zei Piet dat zijn benen aanvoelden alsof ze als spaghetti slierten rondzwieberden als hij liep. Vondt dit wel een beetje apart maar goed, het werd erger. Hij zei dat de wolken vage kleuren hadden en dat de tintelingen ineens waren verandert in wat hij zei God die hem kietelde Hij had echt moeite met lopen en moest hem ook een beetje begeleiden dat hij niet ergens tegen aanliep. Als we een stoeprand opmoesten, waarschuwde ik hem ver vantevoren, maar hij hoorde dit blijkbaar niet, en schrok als de stoeprand kwam en zei "Zoo die is hoog" en maakte een overdreven grote stap erover heen. Ineens lag hij helemaal in een deuk omdat hij "een oude foto van zichzelf zag" en hij zag een leraar van hem steeds achter een boom staan. Toen deed hij ineens zijn handen bij elkaar alsof ze vastgebonden waren en zei "Ik ben in Skyrim, deze moeten echt vast" dus ik deed zijn handen uit elkaar duwen en toen was hij belachelijk verbaasd om wat ik deed. Kortom, het leek wel alsof hij keihard aan het trippen was ofzo, terwijl we alleenmaar wat wiet hebben gerookt. Is dit normaal? Je kon echt zien dat hij helemaal van de kaart was (niet reageren op wat ik zei, ineens heel hard lachen, veel moeite met lopen, en hij hallicuneerde echt heel serieus op één of andere manier...) Een halfuur nadat het een beetje uitgewerkt was, was hij alles vergeten en had het gevoel dat we pas 5 minuten wegwaren (wat makkelijk 2,5 uur was) en zweerde dat we het bos in zijn geweest terwijl we er alleenmaar langs liepen... Ik vind het nogsteeds vreemd dat dit is gebeurt, want ik wist echt niet dat wiet dit kon doen. Hij deed het ook niet nep, dat zag je echt aan hem. Dat was het wel zo'n beetje, hebben jullie ook weleens zoiets meegemaakt? En hoe kan het dat ik evenveel had gerookt en er helemaal niks van merkte? Groetjes, Mauro."
"Eik zei: Cannabis is echt wel een licht psychedelicum. Als je flink doorblowd en/of niet veel gewend bent kun je best wel wat psychedelische effecten krijgen van cannabis. Dat heb ik ook als ik voor mijn doen veel blow. Toch blijft het bij mij altijd een stuk milder dan de echte tripmiddelen. Inderdaad vreemd dat jij er niets van merkte. Weet je zeker dat je wel echt goed inhaleerde? Klik om te vergroten... Ja ik had zeker goed geïnhaleerd, meestal voelde ik me ook een beetje duf worden maar dit keer toen hij zo van de kaart was merkte ik juist niks. (Gelukkig maar, want het had niet goed gekomen als ik ook die effecten had net als hem )"
"Ik had eerder al iets gevraagd over de happycaps, maar nu is toch eindelijk het moment geweest dat ik ze heb geprobeerd. Dit was mijn aller eerste keer onder invloed van iets (nee, ik ben zelfs nog nooit dronken geweest) ~13:00 - Ik nam 2 capsules in op een lege maag. Het regende, dus ik en mijn maat wachtte nog even binnen tot het weer een beetje droog werd zodat we naar buiten konden. ~13:30 - Het klaarde een beetje op, dus besloten we naar het bos te lopen. (Best een stukje lopen). Onderweg merkte ik nog helemaal niks, maar later toen we eenmaal in het bos waren, voelde ik een soort beginnend-misselijk gevoel. Een soort druk op / onder mijn keel, je kent het gevoel wel. ~14:00 - We besloten maar weer terug te gaan, want het begon weer een beetje te regenen. Ik begin ondertussen steeds vlagen van misselijkheid te krijgen. Het was makkelijk in te houden, dus overgeven deed ik niet. ~14:30 - We kwamen aan bij mijn maat zijn huis. De misselijkheid was al bijna helemaal weg. We hadden ondertussen nog weinig vertrouwen erin omdat we eigenlijk verwacht hadden dat het na 45 minuten wel zou werken. ~15:00 - Ik voelde me ineens heel spacy, rustig en lekker in mijn vel. Ook waren mijn pupillen belachelijk groot. Het voelde net alsof mijn gezicht een soort van verdoofd was en alsof ik een lekkere, warme, tintelende deken over me heen had. ~16:00 - We gingen even naar de Albert Heijn. In de Albert Heijn begon ik ineens heel lacherig en wazig te worden. Het leek wel op een hele andere soort high dan dat van een uurtje geleden. Ik ben nog nooit high of dronken geweest, maar het voelde naar mijn idee alsof ik eerst een 'dronken' gevoel had en nu ineens een 'high van cannabis'. Althans, zo heb ik me altijd high of dronken zijn voorgesteld. Ik zag een beetje wazig en vondt alles helemaal grappig. ~17:00 - Ineens leek het wel alsof de high weer omsloeg. Ik voelde me ineens heel druk, en alert. Als ik stilzat, kreeg ik een soort jeuk gevoel dat aangaf dat ik moest bewegen. Dus ik zat alleenmaar met mijn benen te wiebelen en met mijn voet te tikken. Ik had echt zin om even druk te doen, heel moeilijk te omschrijven. Dit leek van wat ik heb gehoord wel op een soort XTC / MDMA effect. (Nogmaals, ik weet het niet zeker, maar zo stel ik het mij altijd voor.) ~? - Vanaf dit punt namen alle effecten heel langzaam en geleidelijk af. Ik heb de volgende ochtend totaal geen kater of iets dergelijks gehad. Dus, ik ging best wel lekker op die 2 capsules. Ik heb natuurlijk 0 ervaring met dit soort dingen, dus ik kan het moelijk vergelijken. Dit was dus mijn ervaring met de Space-E Happycaps, en ik zou het zeker weten nog een keer doen. Echt een aanrader!"
"Maar de actieve stof is wel LSA, en ik heb wel gehoord dat dat toch wel echt een sterk psychoactief middeltje is. Volgens mij is Space e ook gewoon HBWR met een paar extra stoffen"
"Hallo, ik heb vandaag kanna extract x10 besteld, en vroeg me af hoeveel je hiervan moet snuiven om er iets van te merken. Weet iemand hier wat van? Ik zou het graag willen weten. Alvast bedankt!"
"Pante zei: Voor een gebruikelijke nasale dosis wordt tussen de 50mg en 200mg aangegeven dus gedeeld door 10 bij een 10x extract is dat tussen de 5 en 20mg. Zoals je ziet komt dit niet zo precies, en je kan ook prima bijnemen als je te weinig effect hebt. Hoe ik het deed was in het begin een klein beetje in het dopje doen en dat opbouwen tot je het gewenste effect hebt. Ter referentie: begin met een goede sleutelpunthoeveelheid en bouw het dan op als je meer effect wil (je kan het ook met een sleutel doen uiteraard; ik deed het op een festival van een week op de wat rustige dagen en daar had ik geen sleutel bij me). Te veel nemen is naar en bijnemen is makkelijk dus ik zou rustig beginnen en langzaam opbouwen. Klik om te vergroten... Erg bedankt, zal het even laten weten hoe het is gegaan als ik het gebruikt heb!"
"acht.zes zei: Ah Kanna, toevallig dit jaar eens geprobeerd. Ik was er zo van onder de indruk dat ik alweer vergeten ben dat ik het gebruikt heb. Niet dus lol Klik om te vergroten... Ben benieuwd"
"Stewie231 zei: hoi, het onderwerp zegt het al, welke drugs zou bij mij goed passen. Ik wil een keer heel graag kei hard trippen, dat ik echt gekke dingen ga zien, zoals vliegende auto's gekke dieren in de woonkamer ofzo. gewoon echt hele gekke hallucinaties, is lsd dan iets voor mij? Klik om te vergroten... In jou geval zou ik toch maar eens een beetje inlezen over Salvia Divinorum, het is een legale drug die je zelfs op internet kan bestellen of in de smartshop halen, en je kan er echt hard op trippen. Je rookt het, en bent echt even van de wereld af daarna. Ook is het gewoon een plant, en ik heb daar altijd een veiliger gevoel bij dan syntetische drugs. (Ik zeg niet dat het zo is, maar het stelt mij altijd wat gerust)"
"Fool zei: Stimulerend Cafeïne Nicotine 3,4-CTMP Ethylfenidaat Methylfenidaat Cocaïne 3-Fluoramfetamine 4-Fluoramfetamine Amfetamine Methamfetamine 3-Methylmethcathinone Mephedrone Kanna Verdovend Alcohol Wiet Hasj Spacecake AH-7921 Fentanyl Kratom Morfine Opium Oxycodon O-Desmethyltramadol Tramadol U-47700 Alprazolam Brotizolam Bromazepam Clonazepam Clorazepinezuur Deschloro-etizolam Diazepam Diclazepam Etizolam Flubromazepam Flubromazolam Lorazepam Meclonazepam Nordazepam Nifoxipam Oxazepam Pyrazolam Isopropylnitriet (Poppers) Zopiclone GHB Empathogeen MDMA 6-APB Methylone Psychedelica Truffels Paddo's 5-MeO-DALT 5-MeO-MiPT 2C-B 2C-C 2C-D 2C-T-7 25B-NBOMe 25C-NBOMe 25I-NBOMe LSD 1P-LSD ALD-52 Changa n,n-DMT +4-AcO-DMT Dissociatief Lachgas Salvia divinorum Diphenidine Methoxphenidine Methoxetamine Methoxmetamine Ketamine 3-MeO-PCP Klik om te vergroten... Zozo, echte benzo-fan zie ik! Heb je wel eens Oxazepam geprobeerd?"
"Ik ben erg benieuwd naar de werking van Space e happycaps, en vroeg me af of iemand hier ervaring mee heeft. Zo ja, hebben jullie dan misschien nog iets van tips of aan/afraders voor als ik het binnenkort ga gebruiken? En wat kan ik ongeveer verwachten? Alvast bedankt!"