Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat voor drugs heb je ooit gebruikt?

Wat voor drugs heb je ooit gebruikt?

3321 antwoorden
857 weergaven
18-5-2026
K
KarhuLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb wel eens smaaktabak met 0,5 % nicotine... Daar word ik erg draaierig van en als ik teveel/snel rook ook erg misselijk... Maar het smaakt wel lekker!

Komt dat draaierige dan door de nicotine of door zuurstof gebrek?
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Fishhead0707 zei:
Al gedaan:

Alcohol
Nicotine
Cocaïne
Amfetamine
Dextro Amfetamine
MDMA: XTC & Kristallen.
GHB
LSD & Candyflipping.
R-Ketamine & S-Ketamine
MDAI
2C's: 2C-B, 2C-T-7, 2C-P, 2C-I
DMT (Lichte ervaring en geen breacktrough)
Benzodiazepines: Bromazepam, Diazepam, Midazolam, Oxazepam, Flunitrazepam, Temazepam, Alprazolam, Lorazepam.
Methylfenidaat(Ritalin)
Kratom
Salvia
N2O
Poppers
Truffels
LSA
DXM
Wiet & Hasj

Verlanglijstje om ooit nog is te doen:

2C's: 2C-C, 2C-D, 2C-E.
DPT
Mephedrone
Morfine
Mescaline
Paddo's
Ayahuasca
Klik om te vergroten...
I
IrezzLid
01-01-2024, 00:00
#3
Xeloc zei:
Ik heb wel eens smaaktabak met 0,5 % nicotine... Daar word ik erg draaierig van en als ik teveel/snel rook ook erg misselijk... Maar het smaakt wel lekker!

Komt dat draaierige dan door de nicotine of door zuurstof gebrek?
Klik om te vergroten...

Placebo denk ik. Of sfeer. Smaaktabak (fruittabak) in een waterpijp met vrienden buiten ofzo is gewoon super leuk, geeft wel 'n high sfeertje. En nuja, rook 's een sigaret op een halve minuut omdat je een inhaalexamen hebt dat begint vlak na de lessen, dan struikel je ook wel een keertje of twee over de trappen :grin:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik word er altijd super moe van, maar volgens mij is dat omdat ik die troep altijd dronken gaan roken ben
E
EinsteinLid
01-01-2024, 00:00
#5
Irezz zei:
Placebo denk ik. Of sfeer.
Klik om te vergroten...
Lijkt mij niet, ik word ook vaak behoorlijk misselijk van tabaksrook, zeker als ik zwaar spul rook (Aldi-sigaren, onmogelijk weg te paffen tenzij door te inhaleren), en ik kan me echt niet voorstellen dat dat door het placebo-effect komt. Zou iets te maken kunnen hebben met de hoeveelheid koolmonoxide die vrijkomt, anders zou ik het ook niet weten :smoke:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#6
Chris Pontius zei:
Wiet
Hasj
MDMA
Speed
Coke
2cb
LSD
Paddo's
DXM
Lachgas
Dex
GHB
Keta
Diazepam
Temazepam
Salvia
Klik om te vergroten...

+ Ritalin :tearsofjoy:
M
ManonnieLid
01-01-2024, 00:00
#7
Wiet
Hasj
Ritalin
Cocaïne
Mdma
Pep
Paddo's
Lsd
Ghb
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#8
Meth
Heroine
Butaangas
Crack
Benzine
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#9
tomz0r zei:
Meth
Crack
Klik om te vergroten...

:coke:
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#10
MDMA
wiet & hasj & spacecake
truffels
herbalzooi
oxazepam
temazepam

klein lijstje vergeleken met de rest hier :P
P
PatrickBatemanLid
01-01-2024, 00:00
#11
Alcohol
Wiet
Hasj
Nicotine
Cafeïne
Diazepam
Mephedrone
4-FMP
Speed
MDMA
Coke
Salvia
Truffels / paddo's
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Fishhead0707 zei:
Gedaan:

Alcohol
Nicotine
Cocaïne
Amfetamine
Dextro Amfetamine
MDMA: XTC & Kristallen.
GHB
LSD & Candyflipping.
R-Ketamine & S-Ketamine
MDAI
2C's: 2C-B, 2C-T-7, 2C-P, 2C-I.
DMT (Lichte ervaring en geen breacktrough)
DPT
Benzodiazepines: Bromazepam, Diazepam, Midazolam, Oxazepam, Flunitrazepam, Temazepam, Alprazolam, Lorazepam.
Methylfenidaat(Ritalin)
Kratom
Salvia
N2O
Poppers
Truffels
LSA
DXM
Wiet & Hasj
Klik om te vergroten...
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Voel me wel eencenorme noob bij al deze lijstjes..

Wiet
Hasj
Alcohol
Nicotine (10jr gerookt, 2jr gestopt)
XTC / MDMA Kristallen
Coke
Truffels
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#14
THC Producten:
Wiet
Hasj
Spacecake
Vaporizen
Bhang
Hasjolie

Dissociatieven:
Ketamine
N2O
Poppers

Planten
Paddo's
Iboga
Ayahuasca
LSA
Salvia
Kratom

Tripperts:
DMT
LSD
2C-B
2C-C
2C-E
2C-I
HOT-7
Bromo Dragonfly

Downers:
Alcohol
GHB
Opium
Diazepam

Empathogenen
MDMA
bk-MDMA/Methylone
Ethylone

Uppers
Amfetamine
Cocaine
Ephedra
Kanna

Denk dat ik vast nog wel iets vergeet maar zoiets inmiddels hehe
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#15
2C-B
4-FMP (4-fluoramfetamine)
4-MMC (Mephedrone)

5-MeO-DMT
Alcohol
Alprazolam (Xanax)

Amfetamine
Amylnitriet (Poppers)
Basecoke (Crack)
BZP
Cafeïne

Cocaïne
Codeïne
Chloroform
Dexamfetamine
Diazepam (Valium)
DMT
(breakthrough)
Ethylmorfine (Codethyline)

Flunitrazepam
GHB/GBL
Heroïne
Ketamine (Racemisch/S [IM/K-Hole])
LSD
MDMA/XTC

MDMC (Methylone)
Methamfetamine
Methcathinone (MCAT/Ephedrone)
Midazolam (Dormicum)
Methylfenidaat (Ritalin)
Morfine
N2O

Opium
Paddo's
Tramadol
Wiet/Hasj


Did. To do.

Misschien nog Mescaline en Fentanyl aan de to-do list toevoegen, maarja zo blijf ik bezig :(

W.F.L. zei:
Ik zat een tijd te twijfelen, maar DIT ^ plus de roofies, de meth en de verhalen die ik hoor van ex-gebruikers heb ik nu echt besloten om het niet te doen. Klinkt absoluut niet goed :grin:
Klik om te vergroten...

Haha, zo zie je maar weer hoe betrouwbaar ik ben. Not. Maar goed, ben al de hele dag kotsmisselijk van die troep. Flash had ik niet, heb enkel gesnoven. Was aanvankelijk nog wel chill maar het nodden slaat helemaal nergens op dus was absoluut geen positieve ervaring. Met het laatste stukje had ik dan wel weer gelijk :grin: En dat opiaatgevoel dat er achteraankomt plus die misselijkheid, ja daag :P Nee doe mij maar coke dan :grin:

Voelde eigenlijk als een soort nep gelukkigheid. Zoals morfine, maar dan met tintelingen en wat fijner. Maar ben van beide zo ziek geweest dat ik er voor bedank :P Allemaal troep.
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#16
^ Huh? Waar heb je t nou over, meth of een of andere opiaat??
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Adrenochroom zei:
^ Huh? Waar heb je t nou over, meth of een of andere opiaat??
Klik om te vergroten...

Heroïne :P
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#18
Sublimo zei:
LSD
Paddestoelen
Truffels
Amanita Muscaria
DMT
2c-i
MDMA
Ketamine
Mephedrone
Methylone
4-fmp
5-MeO-Mipt
Chloroform
Lachgas
Wiet
Hasj
Diazepam
Tetrazepam
Alprazolam
GHB
Nicotine
Alcohol
Speed
AMT
Efedrine
Mescaline
Poppers
Crystal Meth
2c-b
Flunitrazepam
Oxazepam
+ Lormetazepam
Klik om te vergroten...
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#19
HolyAyahuasca zei:
Cafeine
Tabak
Alcohol
Weed
Hasj
Truffels
Shrooms
Klik om te vergroten...

Met zo'n naam zou je verwachten dat je wel goed aan de Aya hebt gezeten :P
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Handig als je zelf adrenochroom heet :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...6364656667...167
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."