#1
Ik heb al wel een slordig rapportje uitgetikt omtrend RTI-111, ik zal even een RTI-111 thread aanmaken en posten in de research chemicals sectie.Psychedelibee zei:Hoe was het? Ben er wel nieuwsgierig naar, maar er zijn nog amper ervaringen te vinden online.Jmths zei:RTI-111
maar samengevat, was er niet heel erg over de kop van. Voornaamste probleem is dat het echt belachelijk hard en vervelend in de neus brand. Verder komt het wel heel hard en snel op (5-10min voor vol effect zo'n beetje) net als cocaïne, de effecten voelen verder op zich wel prettig (helder/clean) zolang je de pijn in je neus kan negeren maar in tegenstelling tot cocaïne is er relatief weinig euforie gaande.
Doordat het zo hard op komt had ik ook wel het idee dat het cardiovasculair aardig belastend is, mijn hartslag was op relatief lage dosering al wel aanwezig.
Ik denk niet dat RTI-111 veel faam zal verwerven al moet ik zeggen dat het qua effecten wel het dichtst bij cocaine komt tot nu toe. Andere online reviews over RTI-111 lijken ook niet heel erg enthousiast.
Moet zeggen dat ik het slechts eenmaal een beetje fatsoenlijk getest heb en misschien iets te vroeg voor conclusies maar het lijkt er niet op dat dit een blijvertje is.
1P-LSD was naar mijn ervaring vrijwel identiek aan LSD maar deze heeft verder niet zozeer een meerwaarde, dat was de reden dat ik hem niet als favoriet had aangeduid maar wellicht moet ik dit alsnog doen.Mindless zei:1p-lsd minder leuk dan lsd en al-lad Jmths?
AL-LAD vind ik qua effecten nog wel anders en vrij uniek vergeleken met LSD, het feit dat deze op hogere doseringen beter verteerbaar is dan LSD geeft deze nog wel extra potentieel. Een favoriet om soortgelijke reden waarom 2C-B een favoriet is, intenser en chaotischer betekend voor mij niet perse dat een psychedelica meer wenselijk is.
