Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat voor drugs heb je ooit gebruikt?

Wat voor drugs heb je ooit gebruikt?

3321 antwoorden
775 weergaven
18-5-2026
l
lolnoobLid
01-01-2024, 00:00
#1
Alcohol
Wiet
Nicotine (<- snap echt niet wat mensen daar nou fijn aan vinden)
Paddo's & truffels

Ik ben echt een noobje :P

Maar ik zou ook niet weten hoe ik aan al die andere shit zou kunnen komen. Zou wel een keertje LSD en MDMA willen proberen maar verder hoef ik denk ik nu nog niet te gaan.


Eerste 5x nicotine was trouwens icm met wiet :P Daarna pas mijn eerste normale sigaret maar dat vind ik veel minder lekker dan een fijn jointje dus dat ga ik niet meer doen.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#2
lolnoob zei:
Ik ben echt een noobje :P
Klik om te vergroten...

Iedereen is dat geweest, je moet ergens beginnen. :wink:
K
KarhuLid
01-01-2024, 00:00
#3
lolnoob zei:
Ik ben echt een noobje :P
Klik om te vergroten...

Ja ik ook hoor, maar mijn lijst hoeft ook echt niet zo uitgebreid te zijn als sommige hier hebben :tearsofjoy: !
I
IrezzLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb niet eens de moed om aan zo'n lijst te beginnen O.o;; De usuals kan ik over meespreken, en ik begeer honestly geen enkele andere. Het klinkt silly, maar ik vind de naam gewoon niet mooi. Mephedrone wil ik ooit misschien wel nog'ns gebruiken, omdat het wel mooi klinkt op zich. :sunglasses:




Alcohol
Alprazolam (Xanax)
Amfetamine
Amylnitriet (Poppers)
Cafeïne
Cocaïne
Codeïne (in dafalgan dan, telt dit? :tearsofjoy: )
Dexamfetamine
GHB/GBL
Ketamine (Racemisch/S [IM/K-Hole])
LSD
MDMA/XTC
Methylfenidaat (Ritalin)
N2O
Paddo's
Wiet/Hasj

^ Eigenlijk heb ik nog wel 'n indrukwekkende lijst yo! :openmouth: *of zo leek het toch, voor ik ''bevestig'' klikte. :(
I
IrezzLid
01-01-2024, 00:00
#5
lolnoob zei:
Alcohol
Wiet
Nicotine (<- snap echt niet wat mensen daar nou fijn aan vinden)
Paddo's & truffels

Ik ben echt een noobje :P

Maar ik zou ook niet weten hoe ik aan al die andere shit zou kunnen komen. Zou wel een keertje LSD en MDMA willen proberen maar verder hoef ik denk ik nu nog niet te gaan.


Eerste 5x nicotine was trouwens icm met wiet :P Daarna pas mijn eerste normale sigaret maar dat vind ik veel minder lekker dan een fijn jointje dus dat ga ik niet meer doen.
Klik om te vergroten...

Wacht maar tot je aan de nicotine craving drugs begint. Ik zweer het je, als je pep wil proberen, doe het voor je nood hebt om te roken. Ik rook mezelf árm op uppers. en downers. 'n gigglers 'n smilers 'n everything really. Sigaretten niet snappen na 3 keer is heel normaal. Geef het 'n maandje, en het begrip is er. Geef het een bankrekeningstand of 2 later en je snapt waarom iedereen massaal wil stoppen. Maar tsjah, op dat punt is het al lang niet easy meer.

Als je nu blijft roken ben je in mijn ogen dom op dat vlak lolnoob :) roken is geen meerwaarde tot eender wat, en ondanks dat hebje ze écht nodig zijn ze sinds ik begin ongeveer verdubbeld qua prijs. En nog verdubbelen zullen ze. :rolleyes:
l
lolnoobLid
01-01-2024, 00:00
#6
Uh ik zeg toch dat ik niet ga roken?

Ga ik ook nooit aan beginnen, maar een keertje proberen moet natuurlijk wel en dat heb ik gedaan maar ik vond er geen zak aan (ik merkte totaal geen verschil)
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#7
lolnoob zei:
Uh ik zeg toch dat ik niet ga roken?

Ga ik ook nooit aan beginnen, maar een keertje proberen moet natuurlijk wel en dat heb ik gedaan maar ik vond er geen zak aan (ik merkte totaal geen verschil)
Klik om te vergroten...

lol noob omfg
K
KarhuLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik heb wel eens smaaktabak met 0,5 % nicotine... Daar word ik erg draaierig van en als ik teveel/snel rook ook erg misselijk... Maar het smaakt wel lekker!

Komt dat draaierige dan door de nicotine of door zuurstof gebrek?
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Fishhead0707 zei:
Al gedaan:

Alcohol
Nicotine
Cocaïne
Amfetamine
Dextro Amfetamine
MDMA: XTC & Kristallen.
GHB
LSD & Candyflipping.
R-Ketamine & S-Ketamine
MDAI
2C's: 2C-B, 2C-T-7, 2C-P, 2C-I
DMT (Lichte ervaring en geen breacktrough)
Benzodiazepines: Bromazepam, Diazepam, Midazolam, Oxazepam, Flunitrazepam, Temazepam, Alprazolam, Lorazepam.
Methylfenidaat(Ritalin)
Kratom
Salvia
N2O
Poppers
Truffels
LSA
DXM
Wiet & Hasj

Verlanglijstje om ooit nog is te doen:

2C's: 2C-C, 2C-D, 2C-E.
DPT
Mephedrone
Morfine
Mescaline
Paddo's
Ayahuasca
Klik om te vergroten...
I
IrezzLid
01-01-2024, 00:00
#10
Xeloc zei:
Ik heb wel eens smaaktabak met 0,5 % nicotine... Daar word ik erg draaierig van en als ik teveel/snel rook ook erg misselijk... Maar het smaakt wel lekker!

Komt dat draaierige dan door de nicotine of door zuurstof gebrek?
Klik om te vergroten...

Placebo denk ik. Of sfeer. Smaaktabak (fruittabak) in een waterpijp met vrienden buiten ofzo is gewoon super leuk, geeft wel 'n high sfeertje. En nuja, rook 's een sigaret op een halve minuut omdat je een inhaalexamen hebt dat begint vlak na de lessen, dan struikel je ook wel een keertje of twee over de trappen :grin:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik word er altijd super moe van, maar volgens mij is dat omdat ik die troep altijd dronken gaan roken ben
E
EinsteinLid
01-01-2024, 00:00
#12
Irezz zei:
Placebo denk ik. Of sfeer.
Klik om te vergroten...
Lijkt mij niet, ik word ook vaak behoorlijk misselijk van tabaksrook, zeker als ik zwaar spul rook (Aldi-sigaren, onmogelijk weg te paffen tenzij door te inhaleren), en ik kan me echt niet voorstellen dat dat door het placebo-effect komt. Zou iets te maken kunnen hebben met de hoeveelheid koolmonoxide die vrijkomt, anders zou ik het ook niet weten :smoke:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#13
Chris Pontius zei:
Wiet
Hasj
MDMA
Speed
Coke
2cb
LSD
Paddo's
DXM
Lachgas
Dex
GHB
Keta
Diazepam
Temazepam
Salvia
Klik om te vergroten...

+ Ritalin :tearsofjoy:
M
ManonnieLid
01-01-2024, 00:00
#14
Wiet
Hasj
Ritalin
Cocaïne
Mdma
Pep
Paddo's
Lsd
Ghb
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#15
Meth
Heroine
Butaangas
Crack
Benzine
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#16
tomz0r zei:
Meth
Crack
Klik om te vergroten...

:coke:
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#17
MDMA
wiet & hasj & spacecake
truffels
herbalzooi
oxazepam
temazepam

klein lijstje vergeleken met de rest hier :P
P
PatrickBatemanLid
01-01-2024, 00:00
#18
Alcohol
Wiet
Hasj
Nicotine
Cafeïne
Diazepam
Mephedrone
4-FMP
Speed
MDMA
Coke
Salvia
Truffels / paddo's
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Fishhead0707 zei:
Gedaan:

Alcohol
Nicotine
Cocaïne
Amfetamine
Dextro Amfetamine
MDMA: XTC & Kristallen.
GHB
LSD & Candyflipping.
R-Ketamine & S-Ketamine
MDAI
2C's: 2C-B, 2C-T-7, 2C-P, 2C-I.
DMT (Lichte ervaring en geen breacktrough)
DPT
Benzodiazepines: Bromazepam, Diazepam, Midazolam, Oxazepam, Flunitrazepam, Temazepam, Alprazolam, Lorazepam.
Methylfenidaat(Ritalin)
Kratom
Salvia
N2O
Poppers
Truffels
LSA
DXM
Wiet & Hasj
Klik om te vergroten...
F
Freaky highLid
01-01-2024, 00:00
#20
alcohol
tabak
wiet
paddos

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...2223242526...167
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."