#1
Er zijn uiteraard voor alles wel grenzen, maar het meeste zou ik wel eens willen proberen. Als ik ergens aan kan komen zal ik het ook snel wel eens proberen. Maar het is niet perse een doel opzich ofzo.SirErick zei:Bedoel je dat letterlijk als het om drugs gaat en zo ja, waarom zou je dat willen?Psychedelibee zei:ik leef een beetje onder het motto dat je alles in een keer in het leven geprobeerd moet hebben.