#1
Mwa, in de zin dat het beiden stimulanten zijn misschien wel, en het feit dat 4-FA wat meer euforisch is. Ik vind het alleen wel een groot verschil dat je bij 4-FA meer mellow/wazig-euforisch wordt, waar je bij meth juist érg scherp bent.
jam zei:Toevallig nog een idee welke happycaps je geprobeerd hebt?
En kan je uit zo'n hele lijst nog steeds je absolute favoriet halen Tekzor?
Mindless zei:Misschien dan maar eens een candyflip.![]()
Mindless zei:Verstandig. En sowieso valt er denk ik al enorm veel te ontdekken met lsd alleen.
En voor wanneer het er dan van komt een tip: neem in verhouding veel lsd en weinig mdma. Tijdens mijn (enige) poging had ik te weinig lsd genomen en domineerde de mdma even helemaal. Helaas dus geen geslaagde poging. Ik had volgens mij een halve zegel van al zwakke lsd en een halfje van een sterke xtc pil (zo'n 100mg had ik binnen denk ik). Een hele zegel of meer was vast beter geweest. Tenminste dat denk ik. Er was namelijk niet echt een synergie. Ik wil het ook nog eens over doen.
Yaizer zei:Ook is Happy Caps gedaan, weet niet of ik dit écht kan mee rekenen maarja![]()
Yaizer zei:Caffeïne
Nicotine
Alcohol
Wiet / Hasj
Kanna
Lachgas
Truffels
Xtc
Mdma kristallen
Coke
Pep
2c-b
Ghb
4-fa
Oxycodon
Oxycontin
Oxynorm
Lorazepam
Diazepam
Oxazepam
Bromazepam
Mythylfenidaat
Ketamine
n,n dmt
s-ketamine
Happy Caps
+ Salvia
Nog te doen:
lsd
changa
2c-e / 2c-i / 2c-p
Larocca1971 zei:Vermits ik nieuw ben, kort even voorstellen, 45j., vrouw, 18jaar ervaring. De laatste tijd wat aan het experimenteren met voor mij nieuwe stoffen, omdat ik de komende tijd wat vrije tijd heb. Zodoende ook hier terecht gekomen. Daar ik al veel gelezen heb, wil ik ook zelf iets bijdragen de komende tijd. Groetjes, Larrocca1971
Ooit gebruikt al:
LSD, 4FA, XTC, MDMA, 2C-B, 2C-T-2, 2C-T-7,
S-Ketamine, Cocaïne, Amphetamine, Cannabis, Hasj, Kratom, Salvia, Truffels
Larocca1971 zei:Vermits ik nieuw ben, kort even voorstellen, 45j., vrouw, 18jaar ervaring. De laatste tijd wat aan het experimenteren met voor mij nieuwe stoffen, omdat ik de komende tijd wat vrije tijd heb. Zodoende ook hier terecht gekomen. Daar ik al veel gelezen heb, wil ik ook zelf iets bijdragen de komende tijd. Groetjes, Larrocca1971
Ooit gebruikt al:
LSD, 4FA, XTC, MDMA, 2C-B, 2C-T-2, 2C-T-7,
S-Ketamine, Cocaïne, Amphetamine, Cannabis, Hasj, Kratom, Salvia, Truffels
SmartieAndMe zei:Leuk! Welkom!
Yaizer zei:Hee welkom op het forum!
Leuk dat je meerdere 2c-x varianten hebt geprobeerd. Welke van de 3 die je hebt uigeprobeerd bevalt je het meest?
Zelf nog alleen 2c-b uitgeprobeerd, ik ga binnenkort één of twee andere varianten uitproberen.
UmbraVitae zei:Alcohol
LSD
GHB
MDMA
XTC
2cb
4-fmp
Salvia divinorum
Coke
Wiet
Shit
Lachgas
Paddo's
Magic Truffels
Cafeïne
Codeïne
Keta
Kratom
Nicotine
Benzodiazepine
Efedrine
Waarvan nicotine het enige is wat ik al jaren niet meer tot mij neem en LSD, XTC, 4FMP, GHB en 2cb mijn favo's zijn.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."