Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Bengozy zei: Beste DF'ers, Ik zie best vaak hier mensen met regelmaat dezelfde drugs consumeren. Hebben jullie dan vaak wat in huis? Of haal je dan altijd bij als je wat wilt halen? Ik heb expres nooit drugs in huis, want mocht er bij mij een aantal biertjes inzitten dan lijkt opeens een nakkie nemen een fantastisch idee en lig ik er 3 dagen later weer gesmolten bij. Hoe doen jullie dat? Discipline? Kleine hoeveelheden? Let me know! Klik om te vergroten... Hier ben ik ook benieuwd naar hoor"
"Ik persoonlijk haal iet als ik iets wil gebruiken. Ik kan spul hier niet laten liggen. Anders gaat het echt op. Jij wel dan?"
"Sinds enige tijd ben ik weer een beetje aan het experimenteren sinds ik weer alleen woon. Veilig thuis. Tenminste.. doe ik daar goed aan? Wat zijn de ervaringen hier? Ik hou van lekker chill wat gebruiken alleen, of is dat raar? Lekker muziekje aan, filmpjes kijken op m'n telefoon en bloed geil worden uiteraard Doet hier het iedereen enkel met meerdere of alleen?"
"lieveke249 zei: Hi allemaal, al jaren is cocaine mijn favoriete drug. Ik heb vanalles geprobeerd maar hier voel ik me echt heerlijk bij. De afgelopen maanden is er helaas wel iets ontstaan wat denk ik niet goed is. Ik kon mijn gebruik goed in toom houden, maar sinds ik een hele drukke nieuwe baan heb sinds een jaar gebruik ik het soms thuis in mijn eentje. Door de drukte van werk voel ik me vaak afgestompt en niet helemaal levend, ik trek me meer terug. Nu is het helaas zo dat ik me vooral pas weer levend voel als ik thuis een halve gram coke opmaak op een avond. Ik zit ook op een online dating app en alleen dan voel ik de energie om contact te zoeken met mijn matches daar. Op normale dagen zit mijn hoofd zo vol dat ik me er niet toe kan zetten daarop te zitten, terwijl ik wel graag wil daten. Ik heb het idee dat ik nu op een gevaarlijk punt zit qua het gebruik, denk ik. Alleen ik weet oprecht niet hoe ik me minder geleefd kan voelen buiten het gebruik, dus grijp er dan toch weer naar. Het is natuurlijk ook elke keer een dure grap. Herkent iemand deze “fase”/mijn gedachtes/gevoelens? Ik gebruik het nu zo eens in de twee weken.. alvast bedankt Klik om te vergroten... Exact hetzelfde hier. Misschien moeten we eens kletsen"