Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDrugs in huis

Drugs in huis

62 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik moet er niet aan denken zonder drugs te zitten. Dat is de afgelopen 30 jaar ook nooit gebeurd.

Bij mij is het een combinatie van voldoende discipline en genoeg voorraad aan verschillende middelen.
B
BengozyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Brakka Mang zei:
Hoezo , caffeine is ook drugs jonguh 😉
Klik om te vergroten...
Haha omdat dit niet het ''welke drugs heb je op dit moment'' topic is, daarom :wink:
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#3
Pinnacle zei:
Best wat psychedelica, als ik behoeft heb aan uppers ofzo kan je altijd wel iemand bellen, maar niet elk psychedelicum is even voorhanden dus ik heb er best wat van liggen voor het geval ik er niet meer aan kan komen. Daarnaast vooral restjes van festivals enzo, ket of X of whatever. Nooit echt de behoefte gehad om er aan te komen zonder gelegenheid ook. M'n koelkast ligt vol met speciaalbier ook, de hardste drug.
Klik om te vergroten...
Kan je gewoon in het bos halen bij Paulus de boskabouter
D
DoorLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik kreeg paar maanden geleden een pretpakket met vanalles erin. En ik ken mezelf: de drempel wordt steeds lager. Ik heb een vriend gevraagd of hij bereid is om dit voor me te bewaren (hij heeft er echt helemaal niets mee). En merk dat dit fijn werkt. Op is op. Zaterdag heb ik even een halfje X gehaald voor een feestje, het randje was fijn - en ergens was ik zelfs opgelucht toen ik in de trein terug zat en het begon te zakken om niet te rekken/bij te nemen (vooral die momenten kom ik in verleiding), maar dat het op was en ik een mooie avond had gehad, met fijne ontmoetingen.

Ben ernaast bezig met grenzen naar anderen, maar wieweet ook wel met innerlijke grenzen en wieweet lukt het over een tijdje wel om zelf voorraadje in huis te hebben.
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#5
Door zei:
Ik kreeg paar maanden geleden een pretpakket met vanalles erin. En ik ken mezelf: de drempel wordt steeds lager. Ik heb een vriend gevraagd of hij bereid is om dit voor me te bewaren (hij heeft er echt helemaal niets mee). En merk dat dit fijn werkt. Op is op. Zaterdag heb ik even een halfje X gehaald voor een feestje, het randje was fijn - en ergens was ik zelfs opgelucht toen ik in de trein terug zat en het begon te zakken om niet te rekken/bij te nemen (vooral die momenten kom ik in verleiding), maar dat het op was en ik een mooie avond had gehad, met fijne ontmoetingen.

Ben ernaast bezig met grenzen naar anderen, maar wieweet ook wel met innerlijke grenzen en wieweet lukt het over een tijdje wel om zelf voorraadje in huis te hebben.
Klik om te vergroten...
En dan kom je binnenkort een keer bij die vriend en die ineens 2 weken wakker 🤣 Ik heb het een keer meegemaakt, voel me er nog steeds schuldig over haha dat was echt het werk van Satan 😈
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik koop iedere maand een beetje ket en een bult 1234567890poes gelijk met mn loon.
Doordeweeks blijf ik eraf.
In het weekend ram ik door.
Werkt heel goed voor mij dat systeen alleen weet ik met vakanties nog geen raad.
P
Piet ZahutLid
01-01-2024, 00:00
#7
Bengozy zei:
Beste DF'ers,

Ik zie best vaak hier mensen met regelmaat dezelfde drugs consumeren.

Hebben jullie dan vaak wat in huis? Of haal je dan altijd bij als je wat wilt halen?

Ik heb expres nooit drugs in huis, want mocht er bij mij een aantal biertjes inzitten dan lijkt opeens een nakkie nemen een fantastisch idee en lig ik er 3 dagen later weer gesmolten bij.

Hoe doen jullie dat? Discipline? Kleine hoeveelheden?

Let me know!
Klik om te vergroten...
Ik haal meestal best wat xtc pillen (kan een jaren mee voorruit.)

Wiet rook ik ook met regelmaat, maar niet de hele dag door, 4 a 5 keer per week een paar goede trekjes.. ik haal meestal wat voorgedraaide jointjes en heb wat wiet in huis (ik rook geen sigaretten dus heb deze niet in huis, rook het soms met een pijpje)
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#8
Bengozy zei:
Beste DF'ers,

Ik zie best vaak hier mensen met regelmaat dezelfde drugs consumeren.

Hebben jullie dan vaak wat in huis? Of haal je dan altijd bij als je wat wilt halen?

Ik heb expres nooit drugs in huis, want mocht er bij mij een aantal biertjes inzitten dan lijkt opeens een nakkie nemen een fantastisch idee en lig ik er 3 dagen later weer gesmolten bij.

Hoe doen jullie dat? Discipline? Kleine hoeveelheden?

Let me know!
Klik om te vergroten...
Sommige mensen gebruiken daarom ook veel te veel en vaak drugs..
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik hou enkel de drugs waarvan ik weet dat ik er vanaf kan blijven bij thuis.
Pep, lsd, xtc, keta.
Allemaal geen problemen mee.


Maar x-mmc. Ramp. 🙃🙃
D
DamiusLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ging lang goed om een voorraad te hebben. In coronatijd toch te makkelijk in de weekenden een nak pep genomen omdat het toch al in de vriezer lag. Dat was voor mij wel te drempelverlagend. Eigenlijk kon ik daarna niets meer in huis hebben.
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik heb al me bulk bij me vriendin omdat ik er zelf niet van af kan blijven en om een andere rede >.<
T
Tino73Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Bengozy zei:
Beste DF'ers,

Ik zie best vaak hier mensen met regelmaat dezelfde drugs consumeren.

Hebben jullie dan vaak wat in huis? Of haal je dan altijd bij als je wat wilt halen?

Ik heb expres nooit drugs in huis, want mocht er bij mij een aantal biertjes inzitten dan lijkt opeens een nakkie nemen een fantastisch idee en lig ik er 3 dagen later weer gesmolten bij.

Hoe doen jullie dat? Discipline? Kleine hoeveelheden?

Let me know!
Klik om te vergroten...
Ik bestel per keer. Anders zou ik te lang aan een stuk gebruiken, wanneer ik grotere hoeveelheden zou bestellen. Wat ik in huis heb, “moet” in een ruk weg..
B
BengozyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Tino73 zei:
Ik bestel per keer. Anders zou ik te lang aan een stuk gebruiken, wanneer ik grotere hoeveelheden zou bestellen. Wat ik in huis heb, “moet” in een ruk weg..
Klik om te vergroten...
insgelijks. Ik heb hetzelfde. Als er een paar biertjes inzitten is mijn ruggengraat gemaakt van papier mache.
m
milesLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik heb eigenlijk veel meer in huis dan ik ooit nog opmaken ga, coke is het enige wat ik niet is huis kan hebben omdat ik denk dat ik er niet van af kan blijven, alle anderen heb ik een kluis vol van terwijl ik maar zelden wat neem
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mezelf zei:
tja misschien ben ik wat naief maar toen ik deal maakte me om deze dingen eigenlijk amper zorgen.. Tot kilo's aan toe had ik thuis en in de auto ... 🤷‍♀️
Klik om te vergroten...
Ken dat. Ik ben geen dealer geweest maar heb wel een keer ondoordacht toen ik uitgenodigd was door vrienden op vakantie in België met 16 xtc pillen en 5 gram wiet de grens over gegaan.
0,0 nagedacht over risico. Heb een VGB en VOG nodig voor werk....
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#16
Brakka Mang zei:
Potjes in de grond in de steden waar we bezig waren. Alles ging de grond in. Zullen er hier en daar nog wel een paar in de grond zitten denk ik 🤣
Klik om te vergroten...

Ik zweer het! Nu weet ik dat ik vorig jaar per ongeluk de "stash" heb gevonden van een dealer tijdens mijn werk.
Vond een lege pot van oploskoffie (zonder koffie) met ik weet niet welke pillen en poeders maar gok wel een ons aan zooi. Ik was niet alleen dus "braaf" de politie gebeld.

Was ik uit zicht en alleen had ik die pot "koffie" wel stiekem meegenomen 🤣🤣
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#17
De Dunne zei:
Ik zweer het! Nu weet ik dat ik vorig jaar per ongeluk de "stash" heb gevonden van een dealer tijdens mijn werk.
Vond een lege pot van oploskoffie (zonder koffie) met ik weet niet welke pillen en poeders maar gok wel een ons aan zooi. Ik was niet alleen dus "braaf" de politie gebeld.

Was ik uit zicht en alleen had ik die pot "koffie" wel stiekem meegenomen 🤣🤣
Klik om te vergroten...
Pfff ook al was ik niet alleen geweest ik had echt een Einstein level smoes verzonnen en die shit linea recta naar de 'medicijnen container van de apotheek' gebracht. Al was de koning erbij geweest 🤣
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#18
Brakka Mang zei:
Pfff ook al was ik niet alleen geweest ik had echt een Einstein level smoes verzonnen en die shit linea recta naar de 'medicijnen container van de apotheek' gebracht. Al was de koning erbij geweest 🤣
Klik om te vergroten...

Met mijn functie gaat dat niet heheh. Zeker niet met collega’s er bij.
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#19
De Dunne zei:
Met mijn functie gaat dat niet heheh. Zeker niet met collega’s er bij.
Klik om te vergroten...
Ik vindt dit het treurigste bericht van 2026 tot op heden. 🤣

Die dealert zal wel een kutdag hebben gehad. Als dat ze enigste stash plek was .... Misschien was het nog niet betaald, misschien was het een loper voor iemand anders .... en dan moet je aankomen bij je commandant met het verhaal, ' iemand heeft het gevonden'.. die heb vast een paar platte handen hebben gehad op zn minst🤣
T
Tinus_IIILid
01-01-2024, 00:00
#20
Bengozy zei:
Beste DF'ers,

Ik zie best vaak hier mensen met regelmaat dezelfde drugs consumeren.

Hebben jullie dan vaak wat in huis? Of haal je dan altijd bij als je wat wilt halen?

Ik heb expres nooit drugs in huis, want mocht er bij mij een aantal biertjes inzitten dan lijkt opeens een nakkie nemen een fantastisch idee en lig ik er 3 dagen later weer gesmolten bij.

Hoe doen jullie dat? Discipline? Kleine hoeveelheden?

Let me know!
Klik om te vergroten...
Hier ben ik ook benieuwd naar hoor

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."