Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke drugs heb jij nu in huis?

Welke drugs heb jij nu in huis?

949 antwoorden
148 weergaven
18-5-2026
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb in huis:
- 2c-b
- 4-AcO-DMT
- 4F-MPH
- 4-Ho-Met
- 6-APB
- Alcohol
- AL-LAD
- Amfetamine
- Baclofen
- Diazepam
- DMT
- Kanna
- Keta
- Kratom
- LSA, Hawaian Baby Woodrose zaden
- LSD-25
- MDMA kristallen
- Oxazepam
- Oxycontin
- Paddo's gedroogd
- Salvia divinorum
- Temazepam
- THC olie
- Tramadol
- Wiet
- Wiet olie

Ik wil nog:
5-MEO-DMT
DOC
DPT
en alle 25x-nbome of nboh maar moeilijk aan te komen

Mis vast nog wel wat maar dat zal ik te zijner tijd wel aanvullen.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#2
@MDMAZING
Zeer interessant voor de ervaren psychonaut hoor. Maar als jij wil gaan trippen zou ik eerst eens wat kortwerkends in een niet al te hoge dosering proberen, als je op DOC een bad trip krijgt dan zit je er zo 14 uur aan vast lol!

@Mezelf
Mooi lijstje ook. 'echte DMT' staat bij mij nog op de verlanglijst, en ik moet toch ook weer eens wat Salvia halen.
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mezelf zei:
Temazepam
Klik om te vergroten...
Dat spul is leip met wiet... mijne is net opgegaan..
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#4
Stonologie zei:
Dat spul is leip met wiet... mijne is net opgegaan..
Klik om te vergroten...
Ik gebruik het alleen als ik een paar nachten slecht heb geslapen. Niet voor recreatieve doeleinden. Soms heb ik wel eens dat ik een paar nachten slecht slaap en dat doorbreek ik dan met 1 a 2 nachtjes een temazepam 10mg te nemen. Heb er ook nog een paar van 20mg maar 10mg werkt goed genoeg voor slaap.
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#5
NiandraLades zei:
Even kijken.

1P-LSD
2C-B
25I-NBOMe
4-HO-MET
5-MeO-MiPT
DMT
DPT
Methallylescaline
Truffels (gedroogd)
LSD-25
Salvia Divinorum extract

En dan nog de medicijnen maar die horen eigenlijk niet in het rijtje vind ik.
Buprenorfine
Diazepam
Fentanyl
Lormetazepam
Morfine
Oxazepam
Oxycodon
Temazepam
THC olie
Tramadol
Klik om te vergroten...
Veel medicijnen heb jij in huis zeg.. Allemaal op doktersrecept?
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#6
acht.zes zei:
@MDMAZING
Zeer interessant voor de ervaren psychonaut hoor. Maar als jij wil gaan trippen zou ik eerst eens wat kortwerkends in een niet al te hoge dosering proberen, als je op DOC een bad trip krijgt dan zit je er zo 14 uur aan vast lol!

@Mezelf
Mooi lijstje ook. 'echte DMT' staat bij mij nog op de verlanglijst, en ik moet toch ook weer eens wat Salvia halen.
Klik om te vergroten...
DMT gewoon lekker zelf maken jo.. Veel makkelijker dan de meeste denken.
Salvia (extract) is echt de meest bizarre tripmiddel dat ik ken. Zeker niet de leukste maar wel het meest vage.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#7
@Stonologie
Ik weet er nog zo goed als niets van. Ook google levert me niks op.

8-PB6-VDW heet het goedje. Ik neem het morgen mee naar de meeting, maar geen idee of ik er nog iets mee ga doen want er staan andere zaken op het menu.

3MeO-PCE is ongeveer gelijk aan 3MeO-PCP maar dan met een serotoninerandje er aan.
N
NiandraLadesLid
01-01-2024, 00:00
#8
Allemaal op recept gehad ja in de zoektocht naar wat het beste hielp ter pijnbestrijding (en slapeloosheid door pijn). Op dit moment krijg ik er enkel nog 2 op recept die ik ook gebruik. De rest heb ik gewoon nog over van toen ik ze nog op recept kreeg maar bij een pijnaanval kan ik ze ter aanvulling gebruiken.
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#9
Portobello zei:
Dat is een best lijstje!

Ik heb:

Etizolam, 1P-LSD, nog wat truffels die inmiddels niet meer te vreten zijn en as usual sigaretten / vaper en tramadol omdat ik tatoeage moet laten laseren en dat godsgruwelijk pijn doet.

Waar gebruik jij de THC en wietolie voor? Merk je effecten op je gezondheid of is het gewoon om te relaxen of vapespul van te maken?

Edit: ook mirtazapine in huis, gebruik ik elke avond 7.5mg van om te slapen. Al jaren. Helaas wel constant honger van, maar dat is beter dan niet slapen.
Klik om te vergroten...
Die wiet olie ooit eens gekocht om te testen maar gebruik het verder eigenlijk nooit. Vind het effect ook lang niet zo lekker als bij gewoon een jointje.
P
PortobelloLid
01-01-2024, 00:00
#10
acht.zes zei:
Zojuist wat nieuwe druggies in mijn brievenbus gevonden dus tijd voor een update:

- 1P-LSD
- 25c-NBOMe
- 25e-NBOH *
- 25i-NBOMe
- 2c-b
- 3Ho-PcP
- 3MeO-PcP
- 4AcO-DMT
- 4F-MPH
- 4Ho-Met
- 5MeO-DMT *
- 5MeO-MiPT
- Alcohol
- AL-LAD
- Amfetaminepasta
- Amfetamine neusspray
- Baclofen
- CBD-olie **
- Dexamfetamine
- DOC
- DPT *
- Flualprazolam *
- Honingmaroc
- Kratom
- LSA, Hawaian Baby Woodrose zaden
- LSD
- MDMA kristallen
- MDMA pillen
- Methallylescaline *
- Mirtezapine
- Oxycontin
- Quetiapine
- THC olie
- Wiet

* = nieuw
** = krijg ik donderdag
Klik om te vergroten...
Die Mirtazapine en Quinogwat krijg je die op doktersrecept? Een echte bedoel ik dan, met licentie enzo :wink:

Kan me niet voorstellen namelijk dat iemand dat recreatief zou gebruiken, maar alles is mogelijk. Ik ging zwaar hallucineren van de Quetiapine toen ik dat ooit had en de verkeerde, véél hogere dosis van de apotheek had meegekregen. Ik kreeg van een nogal graag voorschrijvende specialist echt álles om mijn slaapproblematiek tegen te gaan (achteraf was dat door de benzoverslaving, die ik ook van hem kreeg overigens). Zolpidem, Quetiapine, Mirtazapine, Xanax, alle andere benzo's, Haldol, barbituraten, antihistamineshit, en als ik moest studeren Captagon en Ritalin.

Die man was knettergek overigens en zei dat hij ooit iemand heeft vermoord en had tips om daar ongezien mee weg te komen.

Soms ontmoet je sociopaten in witte jassen en denk je weer: meh, Achmed op z'n scootertje is tóch veiliger.
P
PortobelloLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mezelf zei:
Die wiet olie ooit eens gekocht om te testen maar gebruik het verder eigenlijk nooit. Vind het effect ook lang niet zo lekker als bij gewoon een jointje.
Klik om te vergroten...
En de THC? Ik zoek eigenlijk meer CBD, kan niet echt tegen THC. Maar ik vind de kosten erg hoog en het lijkt me eerlijk gezegd niet zo effectief om te slapen als Mirtazapine. Weet wel dat mijn inmiddels al lang overleden grootmoeder medicinale wiet kreeg in pilvorm (ongeneeslijke kanker) want die kon niet tegen opiaten.*

*dit heb ik niet geërfd LOL
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#12
Wat bedoel met "en de THC" ? In wietolie zou meestal THC én meerdere soorten CBD's in moeten zitten zoals in wiet.
CBD alleen doet bij mij nagenoeg niks of in ieder geval niet bewust.
P
PortobelloLid
01-01-2024, 00:00
#13
Mezelf zei:
Wat bedoel met "en de THC" ? In wietolie zou meestal THC én meerdere soorten CBD's in moeten zitten zoals in wiet.
CBD alleen doet bij mij nagenoeg niks of in ieder geval niet bewust.
Klik om te vergroten...
Oh, omdat je THC-olie apart erbij zette, vandaar. Is THC-olie niet gewoon enkel THC dan? Ik ben daar een leek in hoor :wink:
k
klappie76Lid
01-01-2024, 00:00
#14
morfinesulfaat,oxycodon,codeine,tramal,ritalin en baclofen(loresal) ,
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#15
Portobello zei:
Oh, omdat je THC-olie apart erbij zette, vandaar. Is THC-olie niet gewoon enkel THC dan? Ik ben daar een leek in hoor :wink:
Klik om te vergroten...
o ja haha sorry je hebt gelijk.. die moet uit mijn lijstje. THC olie zou in principe alleen thc moeten bevatten maar vaak zit daar ook wel wat cannabiolen zoals CBD in.
Ik heb het lijstje van @acht.zes gebruikt en die aangepast. Scheelde me een hoop werk
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#16
@Portobello
Die Mirtazapine en Quinogwat krijg je die op doktersrecept? Een echte bedoel ik dan, met licentie enzo
Klik om te vergroten...
De Mirtezapine heb ik dit jaar van iemand een paar gehad, ik heb er nog geen info naar gedaan dus ik weet er nog niet zo veel over lol.
De quetapine heb ik ooit een tijd voorgeschreven gehad, en ik heb nog wat liggen. Ik ben een van de weinigen die er geen enkele bijwerking van krijgt, en kan er als een roos op slapen als het moet, en hij gaat bij mij dwars door eventuele uppers heen lol. Dus toch wel handig nog om te hebben liggen, maar mijn nieuwe Flualprazolam moet die taak gaan overnemen.

Soms ontmoet je sociopaten in witte jassen en denk je weer: meh, Achmed op z'n scootertje is tóch veiliger.
Klik om te vergroten...
Lol, ik zit me kapot te lachen om je laatste zin! :tearsofjoy:
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik ben Bupropion vergeten, mijn (nogal a-typische) vaste ADD-medicatie, dat is een soort SSRI in de cathinone-klasse.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#18
acht.zes zei:
Ik ben Bupropion vergeten, mijn (nogal a-typische) vaste ADD-medicatie, dat is een soort SSRI in de cathinone-klasse.
Klik om te vergroten...
Het is geen "soort" ssri lol.
Heeft leterlijk niks met serotonine te maken...
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Alleen nicotine en caffeine momenteel!
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#20
@Benzoboss
Het is een veel te brede drug om van een SSRI te spreken maar heeft wel degelijk effect op de heropname van serotonine, maar dus ook op dopamine en noradrenaline en nog meer receptoren (o.a. roken)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...3839404142...48
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."