Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke drugs heb jij nu in huis?

Welke drugs heb jij nu in huis?

949 antwoorden
143 weergaven
18-5-2026
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#1
skunkopaat zei:
Ik kan bij 2 zakjes aan de onderkant de vendor zien. Voordat je een ban krijgt ofzo, laat ik het maar zeggen.

maar holy shit. Ik vind dat nogal een
Stash :tongueout: wel netjes zo
Klik om te vergroten...
Thnx. Ik ga wel even photoshoppen op mijn telefoon, als dat lukt..
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#2
skunkopaat zei:
Ik kan bij 2 zakjes aan de onderkant de vendor zien. Voordat je een ban krijgt ofzo, laat ik het maar zeggen.

maar holy shit. Ik vind dat nogal een
Stash :tongueout: wel netjes zo
Klik om te vergroten...
Volgens mij zijn de vendornamen nu weg. Dank voor de attentie!
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hardcore_frk zei:
Volgens mij zijn de vendornamen nu weg. Dank voor de attentie!
Klik om te vergroten...
Damn waar heb je zo goed leren photoshoppen?
d
djiegoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hardcore_frk zei:
Zo, vandaag eindelijk het gros eens kunnen inventariseren en ordenen. Hieronder het resultaat!

Bekijk bijlage 27754

En zeker met een kind in huis, kun je natuurlijk niet voorzichtig genoeg zijn!

Bekijk bijlage 27753
Klik om te vergroten...

Dat ziet eruit als een met liefde samengestelde collectie haha.. Ik moet aan mn videogame verzameling denken van weleer :P alles zorgvuldig gepresenteerd, tentoongesteld en gecategoriseerd.

Maar wel practisch zo'n doos.. bij mij zit het in envelopjes naar soort in de koelkast met wat losse zakjes hier en daar.. Maar niet zoveel verschillend als jij.

Een connaisseur, zoveel is duidelijk :grin:
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#5
djiego zei:
Dat ziet eruit als een met liefde samengestelde collectie haha.. Ik moet aan mn videogame verzameling denken van weleer :P alles zorgvuldig gepresenteerd, tentoongesteld en gecategoriseerd.

Maar wel practisch zo'n doos.. bij mij zit het in envelopjes naar soort in de koelkast met wat losse zakjes hier en daar.. Maar niet zoveel verschillend als jij.

Een connaisseur, zoveel is duidelijk :grin:
Klik om te vergroten...
Ik hou het op mijn liefde voor orde en overzicht. Ben ik nu een autist?
d
djiegoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hardcore_frk zei:
Ik hou het op mijn liefde voor orde en overzicht. Ben ik nu een autist?
Klik om te vergroten...

and if so, so what

een georganiseerde autist in ieder geval :tongueout:
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hardcore_frk zei:
Ik hou het op mijn liefde voor orde en overzicht. Ben ik nu een autist?
Klik om te vergroten...
Ja
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#8
skunkopaat zei:
Ja
Klik om te vergroten...
Maar ik wil niet nóg meer drugs. Mijn kist zit al overvol. Sommige dingen zijn er niet eens in terecht gekomen door een tekort aan vakjes..
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hardcore_frk zei:
Maar ik wil niet nóg meer drugs. Mijn kist zit al overvol. Sommige dingen zijn er niet eens in terecht gekomen door een tekort aan vakjes..
Klik om te vergroten...
Nou dan moet het maar op hè. Een echte autist laat niks buiten die kist
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#10
skunkopaat zei:
Nou dan moet het maar op hè. Een echte autist laat niks buiten die kist
Klik om te vergroten...
My momma always said life was like a box of drugs. You never know what you gonna get.
d
djiegoLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hardcore_frk zei:
My momma always said life was like a box of drugs. You never know what you gonna get.
Klik om te vergroten...
Is wel een mooie box for trick or treat tijdens halloween in die context wat dat betreft..
N
NietingebruikkLid
01-01-2024, 00:00
#12
3mmc
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#13
darkvampiregirl zei:
3mmc
Klik om te vergroten...
That's it?
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#14
Hardcore_frk zei:
Zo, vandaag eindelijk het gros eens kunnen inventariseren en ordenen. Hieronder het resultaat!

Bekijk bijlage 27754

En zeker met een kind in huis, kun je natuurlijk niet voorzichtig genoeg zijn!

Bekijk bijlage 27753
Klik om te vergroten...
Vanwaar zoveel verschillende vendors? Is de eene in het bepaald stof beter dan de ander of nieuwschierigheid?

Het lijkt me dat als je een legit vendor hebt die je van kwaliteit voorziet dat je het bij die eene houdt.
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#15
Blauweaap zei:
Vanwaar zoveel verschillende vendors? Is de eene in het bepaald stof beter dan de ander of nieuwschierigheid?

Het lijkt me dat als je een legit vendor hebt die je van kwaliteit voorziet dat je het bij die eene houdt.
Klik om te vergroten...
In al die jaren heb ik ze bijna allemaal een kans gegeven. Inmiddels weet ik precies wat ik waar wél en waar níet moet aanschaffen.
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#16
Hardcore_frk zei:
In al die jaren heb ik ze bijna allemaal een kans gegeven. Inmiddels weet ik precies wat ik waar wél en waar níet moet aanschaffen.
Klik om te vergroten...
zo te zien aan de druk van de (drugsjes/doosjes) haal je bij bepaalde vendors toch meer dan bij anderen. Maar waar ik meerdere drukken van zie betekend in mijn oren ook meer/beter. Ik bestel nooit disgner drugs omdat ik skeptish ben op 1x na dan 1p-lsd. Maar dit geeft mij wel wat meer duidelijkheid 😉
J
JanBertLid
01-01-2024, 00:00
#17
Tabak, Armodafinil, 4f-mph (die nog weggegooid moet worden ivbm het hebben van psychose en het om die reden niet verstandig is om te gebruiken :grin:)
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#18
Blauweaap zei:
zo te zien aan de druk van de (drugsjes/doosjes) haal je bij bepaalde vendors toch meer dan bij anderen. Maar waar ik meerdere drukken van zie betekend in mijn oren ook meer/beter. Ik bestel nooit disgner drugs omdat ik skeptish ben op 1x na dan 1p-lsd. Maar dit geeft mij wel wat meer duidelijkheid 😉
Klik om te vergroten...
Ik ben slechts enkele malen teleurgesteld geweest, bij alle vier a vijf vendors waar ik de afgelopen jaren RC's gehaald heb. En ik heb ook nog nooit een verwisseling van stoffen o.i.d. meegemaakt. Dus eigenlijk altijd tevreden en de keren dat er bijvoorbeeld iets verkeerd geleverd was, altijd vriendelijke klantenservice gehad.
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#19
Kroepoek

07DE5A12-1453-4198-A988-C5BC7205CF66.jpeg
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#20
Hardcore_frk zei:
My ...... You never know what you gonna get.⁸
Klik om te vergroten...
Klopt. Van het concert des levens krijgt niemand een program...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...4041424344...48
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."