#1
Heel veel plezier4-Ho-MET*
Heel veel plezier4-Ho-MET*
Stomme vraag misschien maar blijft dat allemaal zo lang goed dan? Ik neem aan dat je dit niet allemaal binnen afzienbare tijd op krijgt. Zeker de zegels zullen toch wel vrij gauw vervallen denk ik zo? Indrukwekkende collectie trouwens. Zie er een aantal leuke dingen tussen staan. Maar ook wel een aantal akelige dingen zoals oxycodon.3-MMC aan mijn lijstje toegevoegd
Ik heb in huis:
- 2c-b pillen 13mg
- 3-MMC *
- 4-AcO-DMT
- 4F-MPH
- 4-HO-MET
- 6-APB
- 25i-NBOMe
- Alcohol (Whisky, Rum)
- AL-LAD
- Amfetamine
- Baclofen
- Cocaine
- Diazepam
- DOC
- DPT
- DMT
- Etizolam
- Hasj
- Kanna
- Ketamine
- Kratom
- Lachgas
- LSA, (Hawaian Baby Woodrose zaden)
- LSD-25
- MDMA kristallen
- Morfine (vloeibaar)
- Oxazepam
- Oxycodon
- Paddo's gedroogd
- Truffels
- Poppers
- Salvia divinorum 15x extract
- Temazepam
- THC olie
- Tramadol
- Wiet
- Wiet olie
Drugs blijft doorgaans langer goed dan dat jij goed blijft. Alleen LSD is redelijk onstabiel, wanneer je het goed verpakt kan dat ook jaren mee tho.Stomme vraag misschien maar blijft dat allemaal zo lang goed dan? Ik neem aan dat je dit niet allemaal binnen afzienbare tijd op krijgt. Zeker de zegels zullen toch wel vrij gauw vervallen denk ik zo? Indrukwekkende collectie trouwens. Zie er een aantal leuke dingen tussen staan. Maar ook wel een aantal akelige dingen zoals oxycodon.
Later,
Fiets
Zoals al gezegd blijven vele stofjes erg lang goed. Ik heb zelfs nog 4-AcO-DMT van bijna 10 jaar oud en dat is nog net zo potent als toen ik het kocht voor mij gevoel. De akelige dingen zijn ook meer voor de heb en ook al rond de zogenaamde houdbaarheidsdatum. Maar ik ga er van uit dat die nog vele jaren goed zijn.Stomme vraag misschien maar blijft dat allemaal zo lang goed dan? Ik neem aan dat je dit niet allemaal binnen afzienbare tijd op krijgt. Zeker de zegels zullen toch wel vrij gauw vervallen denk ik zo? Indrukwekkende collectie trouwens. Zie er een aantal leuke dingen tussen staan. Maar ook wel een aantal akelige dingen zoals oxycodon.
Later,
Fiets
Waarom heb je zoveel in huis?Mijn medicijnen doosje..
Had sinds vorig jaar nooit een medicijn in huis..
Bekijk bijlage 4713
Heb nog:
Pep
Mdma
Coke
Ghb
wiet
Maar ben al 2 dagen op de diazepam en wiet!
Helemaal onder de pannen 2 downers zo stoned als een garnaal..
Waarom heb je zoveel in huis?
Wie?!
Waarom heb je het in huis?Nou dat is toch bijna niks. Kijk naar @Mezelf dat is veel. Ik heb bescheiden aantallen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."