- wiet, hasj en veel te veel niet volledig gerookte jointjes die ik toch niet van plan ben op te smoken
- LSA (wat ik echt teringzooi vind, dus die liggen nu eigenlijk al anderhalf jaar maar voor de sier in m'n kist)
- 2C-B
- XTC/MDMA
- cocaïne
- ketamine
- een paar sneue korreltjes DMT
- mirtazepine en dexamfetamine, maar die gebruik ik niet recreatief (weet ook überhaupt niet waar mijn mirtazepine gebleven is eigenlijk)
- een paar random allergiepillen die ik bij elkaar gesprokkeld had toen ik een hele heftige allergische reactie kreeg van kratom
- 4-HO-MET en LSD, maar die zijn helaas niet van mij
- een paar reepjes paracetamol (call the police) en anticonceptie van verschillende merken!
Aan deze prachtverzameling worden volgende week 3-MeO-PCP en MXE toegevoegd.
![:innocent:]()