#1
Niks 😇 en ja dat klinkt raar om te zeggen
Hoe kan ik wiet vergeten? Dat heb ik altijd. :')Pep, xtc, flualprazolam en etizolam.
Ik kan bij 2 zakjes aan de onderkant de vendor zien. Voordat je een ban krijgt ofzo, laat ik het maar zeggen.Zo, vandaag eindelijk het gros eens kunnen inventariseren en ordenen. Hieronder het resultaat!
Bekijk bijlage 27752
En zeker met een kind in huis, kun je natuurlijk niet voorzichtig genoeg zijn!
Bekijk bijlage 27753
Achja, ze is nu 2,5 maand oud. En de kist krijgt ook een mooi plekje uit het zicht.Niet om flauw te zijn, Maar een hangslot icm een kunststof handvat??
Piece of cake lijkt me zo..
Thnx. Ik ga wel even photoshoppen op mijn telefoon, als dat lukt..Ik kan bij 2 zakjes aan de onderkant de vendor zien. Voordat je een ban krijgt ofzo, laat ik het maar zeggen.
maar holy shit. Ik vind dat nogal een
Stashwel netjes zo
Volgens mij zijn de vendornamen nu weg. Dank voor de attentie!Ik kan bij 2 zakjes aan de onderkant de vendor zien. Voordat je een ban krijgt ofzo, laat ik het maar zeggen.
maar holy shit. Ik vind dat nogal een
Stashwel netjes zo
Damn waar heb je zo goed leren photoshoppen?Volgens mij zijn de vendornamen nu weg. Dank voor de attentie!
Zo, vandaag eindelijk het gros eens kunnen inventariseren en ordenen. Hieronder het resultaat!
Bekijk bijlage 27754
En zeker met een kind in huis, kun je natuurlijk niet voorzichtig genoeg zijn!
Bekijk bijlage 27753
Ik hou het op mijn liefde voor orde en overzicht. Ben ik nu een autist?Dat ziet eruit als een met liefde samengestelde collectie haha.. Ik moet aan mn videogame verzameling denken van weleer :P alles zorgvuldig gepresenteerd, tentoongesteld en gecategoriseerd.
Maar wel practisch zo'n doos.. bij mij zit het in envelopjes naar soort in de koelkast met wat losse zakjes hier en daar.. Maar niet zoveel verschillend als jij.
Een connaisseur, zoveel is duidelijk![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."