Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke drugs heb jij nu in huis?

Welke drugs heb jij nu in huis?

949 antwoorden
161 weergaven
18-5-2026
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Niks 😇 en ja dat klinkt raar om te zeggen
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#2
Snuffelaar zei:
Collectie van @Zeelanddude, @geflipt, @Lisje en mij.

Bekijk bijlage 24587

Bekijk bijlage 24588

Bekijk bijlage 24589

Bekijk bijlage 24590
Klik om te vergroten...
Mijn OCD zou dit het liefst nog in regenboogverloop indeling zien

b54.gif
I
Indigo SeekerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Halve gram hasheesh, 2,5x180 mcg LSD.
m
maxime1982Lid
01-01-2024, 00:00
#4
3mmc altijd. Poeder
I
Indigo SeekerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Rond de twee gram coke schat ik. De zegeltjes heb ik nog niet aangeraakt.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#6
1P lsd.
3mmc
S
SheairaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Pep, xtc, flualprazolam en etizolam.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#8
XTC, 3-MMC, GHB, Clona, Eti, 2-CB fly, 1P LSD
S
SheairaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Sheaira zei:
Pep, xtc, flualprazolam en etizolam.
Klik om te vergroten...
Hoe kan ik wiet vergeten? Dat heb ik altijd. :')
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Niet veel.
Alleen wat heroïne dmt 2c-b tma-2 hash alcohol en vanaf volgende week ook 300mg bromazolam en 1g dck en o-pce
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#11
Zo, vandaag eindelijk het gros eens kunnen inventariseren en ordenen. Hieronder het resultaat!

20210812_224237.jpg

En zeker met een kind in huis, kun je natuurlijk niet voorzichtig genoeg zijn!

20210812_224613.jpg
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#12
Niet om flauw te zijn, Maar een hangslot icm een kunststof handvat??
Piece of cake lijkt me zo..
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Hardcore_frk zei:
Zo, vandaag eindelijk het gros eens kunnen inventariseren en ordenen. Hieronder het resultaat!

Bekijk bijlage 27752

En zeker met een kind in huis, kun je natuurlijk niet voorzichtig genoeg zijn!

Bekijk bijlage 27753
Klik om te vergroten...
Ik kan bij 2 zakjes aan de onderkant de vendor zien. Voordat je een ban krijgt ofzo, laat ik het maar zeggen.

maar holy shit. Ik vind dat nogal een
Stash :tongueout: wel netjes zo
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#14
De Zandman zei:
Niet om flauw te zijn, Maar een hangslot icm een kunststof handvat??
Piece of cake lijkt me zo..
Klik om te vergroten...
Achja, ze is nu 2,5 maand oud. En de kist krijgt ook een mooi plekje uit het zicht.

Als ze 16 jaar is en echt los wilt gaan, doet ze haar best maar met het openbreken van de kist, haha.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ah, dat duurt nog jaaaaaren...
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#16
skunkopaat zei:
Ik kan bij 2 zakjes aan de onderkant de vendor zien. Voordat je een ban krijgt ofzo, laat ik het maar zeggen.

maar holy shit. Ik vind dat nogal een
Stash :tongueout: wel netjes zo
Klik om te vergroten...
Thnx. Ik ga wel even photoshoppen op mijn telefoon, als dat lukt..
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#17
skunkopaat zei:
Ik kan bij 2 zakjes aan de onderkant de vendor zien. Voordat je een ban krijgt ofzo, laat ik het maar zeggen.

maar holy shit. Ik vind dat nogal een
Stash :tongueout: wel netjes zo
Klik om te vergroten...
Volgens mij zijn de vendornamen nu weg. Dank voor de attentie!
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Hardcore_frk zei:
Volgens mij zijn de vendornamen nu weg. Dank voor de attentie!
Klik om te vergroten...
Damn waar heb je zo goed leren photoshoppen?
d
djiegoLid
01-01-2024, 00:00
#19
Hardcore_frk zei:
Zo, vandaag eindelijk het gros eens kunnen inventariseren en ordenen. Hieronder het resultaat!

Bekijk bijlage 27754

En zeker met een kind in huis, kun je natuurlijk niet voorzichtig genoeg zijn!

Bekijk bijlage 27753
Klik om te vergroten...

Dat ziet eruit als een met liefde samengestelde collectie haha.. Ik moet aan mn videogame verzameling denken van weleer :P alles zorgvuldig gepresenteerd, tentoongesteld en gecategoriseerd.

Maar wel practisch zo'n doos.. bij mij zit het in envelopjes naar soort in de koelkast met wat losse zakjes hier en daar.. Maar niet zoveel verschillend als jij.

Een connaisseur, zoveel is duidelijk :grin:
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#20
djiego zei:
Dat ziet eruit als een met liefde samengestelde collectie haha.. Ik moet aan mn videogame verzameling denken van weleer :P alles zorgvuldig gepresenteerd, tentoongesteld en gecategoriseerd.

Maar wel practisch zo'n doos.. bij mij zit het in envelopjes naar soort in de koelkast met wat losse zakjes hier en daar.. Maar niet zoveel verschillend als jij.

Een connaisseur, zoveel is duidelijk :grin:
Klik om te vergroten...
Ik hou het op mijn liefde voor orde en overzicht. Ben ik nu een autist?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...2728293031...48
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."