Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke drugs heb jij nu in huis?

Welke drugs heb jij nu in huis?

949 antwoorden
127 weergaven
18-5-2026
I
InhaleLid
01-01-2024, 00:00
#1
Damien0124 zei:
Inhale zei:
Ik eis alle eer op voor dit topic!
Klik om te vergroten...

Krijg nou tieten! Ik heb je al credits gegeven, ik ben degene die bloed, zweet en tranen in het maken van deze thread heb gestoken. :angry:

*Gaat auteursrechten aanvragen op thread
Klik om te vergroten...

Mijn dank is groot! :grin:
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Inhale zei:
Damien0124 zei:
Inhale zei:
Ik eis alle eer op voor dit topic!
Klik om te vergroten...

Krijg nou tieten! Ik heb je al credits gegeven, ik ben degene die bloed, zweet en tranen in het maken van deze thread heb gestoken. :angry:

*Gaat auteursrechten aanvragen op thread
Klik om te vergroten...

Mijn dank is groot! :grin:
Klik om te vergroten...

Omdat je zo dankbaar ben krijgt je naam zelfs een kleurtje, speciaal voor jou! :grin:
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#3
speed, lsd, mdma, ketamine, wiet, dmt
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#4
azgaza zei:
In der tijd was het 'wat is je stash' topic ook weggehaald omdat het niet uit te sluiten is dat mensen daar wet technisch mee in de problemen kunnen komen, zou dit topic niet ook beter gesloten kunnen worden voor de veiligheid van de leden?

Lijkt me niet zo handig om online te posten wat je in huis hebt.
Klik om te vergroten...

Goed idee. :wink:
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#5
azgaza zei:
In der tijd was het 'wat is je stash' topic ook weggehaald omdat het niet uit te sluiten is dat mensen daar wet technisch mee in de problemen kunnen komen, zou dit topic niet ook beter gesloten kunnen worden voor de veiligheid van de leden?

Lijkt me niet zo handig om online te posten wat je in huis hebt.
Klik om te vergroten...

Als je bijvoorbeeld niet wilt dat mensen weten wat je in huis hebt, kan je toch gewoon niet posten hier?

En hoe bedoel je eigenlijk wet technisch? Omdat de meeste drugs verboten zijn?
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Damien0124 zei:
Omdat de meeste drugs verboten zijn?
Klik om te vergroten...

Zou het dat zijn? Ah nee toch he :P Dit wist ik helemaal niet :grin:
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#7
wiet ! en 2 blauwe kerstboompjes (XTC)
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#8
Wiet, bier, whisky, tabak en LSD.
:( Ochja, de nieuwe lading is al besteld. :smoke:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#9
Vodka en dr legt nog ergens een blow ofzeau
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#10
azgaza zei:
In der tijd was het 'wat is je stash' topic ook weggehaald omdat het niet uit te sluiten is dat mensen daar wet technisch mee in de problemen kunnen komen, zou dit topic niet ook beter gesloten kunnen worden voor de veiligheid van de leden?

Lijkt me niet zo handig om online te posten wat je in huis hebt.
Klik om te vergroten...
Nee. Toen is het gesloten omdat Marla het stoerdoenerij vond :sunglasses:

Damien0124 zei:
Als je bijvoorbeeld niet wilt dat mensen weten wat je in huis hebt, kan je toch gewoon niet posten hier?
Klik om te vergroten...
Dit.
f
fcb123456789Lid
01-01-2024, 00:00
#11
alcochol tabak en weed :d maar nog iets maar daarvoor zit ik met een probleem en ik vroeg het al op mijn eigen onderwerp maar er komt voorlopig geen reactie dus vraag ik het hier ook nog eens :d hoe kan ik het verschil tussen speed en coke zien ? een maat van mij zegt dat er een kleurverschil inzit maar klopt dit ofniet als het speed is zou ik het graag gebruiken maark heb er niet zoveel ervaring mee slechts 2 keer dus daarme :d iemand hoe herken ik dat het speed is en geen coke
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Puur op het uitzicht al niet..

Moest het echt hele goeie kwaliteit zijn wel ja, maar er wordt zoveel gerommeld met beiden + de fabricage verloopt ook niet altijd zoals het moet, zo heb ik ook al coke gehad dat net versneden leek met smack haha maar het was wel goede..

Speed heeft een scherpere en onaangenamere geur en smaak en coke verdooft plaatselijk. Gewoon een beetje proeven dus, als het een vage bittere smaak heeft en verdooft is het coke, als het alleen maar ranzig smaakt is het speed..? Ik weet niet bij wie jij gaat, maar speed is bij aanschaf meestal ook pasta en coke niet :P
P
PammerLid
01-01-2024, 00:00
#13
19 strips Lorazepam ; 2 Oxazepam en voor de rest paar antidepressiva
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#14
2 gram white widow, pakje peuken.
Gister was mijn huis wel één groot drugshol, tientallen grammen wiet, 20+ pillen, en paar gram sos. Alleen was dit allemaal niet van mij.
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#15
Niks. Dikke lol not .
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#16
DamienDope zei:
2 gram white widow, pakje peuken.
Gister was mijn huis wel één groot drugshol, tientallen grammen wiet, 20+ pillen, en paar gram sos. Alleen was dit allemaal niet van mij.
Klik om te vergroten...

:openmouth: Ik wil dat hol beroven!
c
clockcableLid
01-01-2024, 00:00
#17
Grammen speed
DXM
Ketamine
Mdma
Xtc
Wiet
Cocaine
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Milligrammen wiet, halve gram hasj, peuken.
T
TheupsetterLid
01-01-2024, 00:00
#19
Way to much weed.
En verders nog een beetje speed.
P
PollewopLid
01-01-2024, 00:00
#20
MDMA, een restje GHB en binnenkort nog wat 2c-b

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...48
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."