Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Β© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke drugs heb jij nu in huis?

Welke drugs heb jij nu in huis?

949 antwoorden
168 weergaven
18-5-2026
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#1
Arthur King zei:
Alleen koffie.
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy:
P
PammerLid
01-01-2024, 00:00
#2
een strip clozan bijgekomen :)
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#3
spacelord zei:
MDMA, lachgas, ketamine, wiet, alcohol
Klik om te vergroten...
ga je je er toch aan wagen :grin: ? apart of met acid :P ?
H
Hija de la luna 1Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Misschien gekke vraag . Ik heb al enkele jaren doos klevers Fentanyl in huis. Kwam van mijn moeder die palliatief is begeleid .Kan ik dat ooit nog zelf gebruiken bij hevige pijn of eens voor eenmalige trip ? Wat geeft het feitelijk ?
S
SpaceWhaleLid
01-01-2024, 00:00
#5
Zoals zoveel mensen alcohol, maar daarnaast op dit moment ook: ketamine, cocaïne, GBL, oxycodon, oxazepam en mijn persoonlijke favoriet; amfetamine ❀️.

En sildenafil (ook wel bekend als viagra/kamagra) als je die ook als drugs wil definiΓ«ren.
S
SpaceWhaleLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hija de la luna 1 zei:
Misschien gekke vraag . Ik heb al enkele jaren doos klevers Fentanyl in huis. Kwam van mijn moeder die palliatief is begeleid .Kan ik dat ooit nog zelf gebruiken bij hevige pijn of eens voor eenmalige trip ? Wat geeft het feitelijk ?
Klik om te vergroten...
Technisch gezien is het als verdovend middel te gebruiken. Fentanyl is een opiaat net als bijvoorbeeld heroΓ―ne. Het ding is echter dat fentanyl ongeveer 80 keer sterker dan morfine.

Je moet je vooral afvragen of je dit wel wil gebruiken in recreatieve setting. Mocht je dat toch besluiten te doen dan zou ik eerst buitengewoon goed onderzoek doen naar de potentiΓ«le risico's! Geloof me, fentanyl is echt geen kinderspeelgoed...
D
Drugshoofd2020Lid
01-01-2024, 00:00
#7
LSD, 2-CB, changa, XTC, MDMA-kristallen, pep, 3-MMC, 4-MMC, keta en niet te vergeten mijn lekkere jointjesvoorraad
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dirkjan zei:
Belachelijk dat je zoveel drugs koopt. Daar kan een stam in Afrika een heel weekend op feesten!
Klik om te vergroten...
We gaan schoenendozen sturen naar Afrika!
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#9
Niks behalve alcohol. En ik drink dan ook nog eens nooit. 😁

Volgende week ;
2cb-fly
3mmc
4mmc
6apb
1p lsd

En de bestelling was groot genoeg om toch tot Juli weg te kunnen. πŸ˜…
L
Lid 151997Lid
01-01-2024, 00:00
#10
De Apotheker zei:
Bekijk bijlage 15087
Klik om te vergroten...
:sunglasses: πŸ˜€:thumbsup:
L
Lid 151097Lid
01-01-2024, 00:00
#11
De Apotheker zei:
Bekijk bijlage 15087
Klik om te vergroten...
Hahahaaa hahaa
Mooie verdeling van compositie, goeie lichtinvalπŸ‘Œ lekker fotootje
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#12
De Apotheker zei:
Bekijk bijlage 15087
Klik om te vergroten...
Tssk tssk, ga je feestje bouwen ofzo πŸ˜›πŸ˜‚πŸ˜˜
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#13
Zeelanddude zei:
Tssk tssk, ga je feestje bouwen ofzo πŸ˜›πŸ˜‚πŸ˜˜
Klik om te vergroten...
tenor (1).gif
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#14
Xtc
6-apb
3-mmc
2-fa
3-fa*
4-ho-met
2-cb-fly
1-p-lsd
A-phip*
Coke
Ketamine
alcohol
Wiet
Thc-olie*
Tramadol
Oxycodon
Quetiapine
Clonazolam
Etizolam
Diazepam
Oxazepam

Ik heb weggedaan; O-pce, 3-meo-pcp/e, 2-fdck en" speed

Spul met asterixen heb ik nog niet eerder gedaan.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#15
De Apotheker zei:
Bekijk bijlage 15087
Klik om te vergroten...
Deze man.
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#16
2A36E347-DB76-4BCE-9221-8BCE49F3F390.jpeg
G
GoldenGrowLid
01-01-2024, 00:00
#17
Purplext zei:
Xtc
6-apb
3-mmc
2-fa
3-fa*
4-ho-met
2-cb-fly
1-p-lsd
A-phip*
Coke
Ketamine
alcohol
Wiet
Thc-olie*
Tramadol
Oxycodon
Quetiapine
Clonazolam
Etizolam
Diazepam
Oxazepam

Ik heb weggedaan; O-pce, 3-meo-pcp/e, 2-fdck en" speed

Spul met asterixen heb ik nog niet eerder gedaan.
Klik om te vergroten...
*mond valt open*
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#18
GoldenGrow zei:
*mond valt open*
Klik om te vergroten...
Wat, dat ik m'n speed heb weggedaan? Want dat is wel stom geweest
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#19
Wiet, hasj, wietolie, 3mmc, mdma, 2cb, coke en etizolam
J
Jesse PinkvrouwLid
01-01-2024, 00:00
#20
Speed en xtc

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1617181920...48
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."