#1
Geen van beide keuzes
Dankje! Precies wat ik graag wilde weten🖖Geen van beide keuzes
Bedankt voor die tong op gehemelte tip! Hier heb ik vaak last van, als dit werk wordt je super bedankt!!ik snuif sws met alle 2 mn neusgaten, heb helaas wel een 3e gat in mn neus.
maar heb wel een paar tips:
probeer je tong op je gehemelte te houden als je een lijn snuift, dan schiet ie niet gelijk je keel in.
stop de snuifbuis diep je neus in zodat de snuif geen schade kan maken aan de zijkante 👍
de kristalen goed vermalen en de lijnen niet te snel snuiven, anders schiet het je keel in
Als dit sarcastisch is, waarom zo'n vraag stellen?Dankje! Precies wat ik graag wilde weten🖖
Als jij veilig van a naar b wil komen zegt de rijinstructeur toch ook niet van ja dan moet je maar geen auto rijden?Als dit sarcastisch is, waarom zo'n vraag stellen?
Dit is een harm reduction forum.
Geen van beide keuzes
Dankje! Precies wat ik graag wilde weten🖖
😂😂😂Als jij veilig van a naar b wil komen zegt de rijinstructeur toch ook niet van ja dan moet je maar geen auto rijden?
Maar tis wel gewoon een beetje een gekke vraag en Bries sarcastische antwoord ook een beetje de waarheid… je kan de schade gewoon niet echt beperken als je wil snuiven. You win sum you lose sum. Je kan het hoogstens íets comfortabeler voor jezelf maken.Als ik schade/loopneuzen wil voorkomen
Dankje, dit is wat ik wou horen, ik snap natuurlijk ook wel dat shade niet 100% te voorkomen is😂😂😂
Maar tis wel gewoon een beetje een gekke vraag en Bries sarcastische antwoord ook een beetje de waarheid… je kan de schade gewoon niet echt beperken als je wil snuiven. You win sum you lose sum. Je kan het hoogstens íets comfortabeler voor jezelf maken.
Toch zou ik voor optie A gaan en goed uitspoelen voor je gaat slapen👌🏻
Is er een reden waarom je 60/40 doet en geen 50/50? 😄🤔Optie D
Neem 3/5e van je dosis oraal en 25 minuten later 2/5e van je dosis rectaal.
Dat is wat ik altijd deed in elk geval. Werkt vele malen intenser dan snuiven.
Is er een reden waarom je 60/40 doet en geen 50/50? 😄🤔
Harm reduction is toch niet 'doe het niet', harm reduction is toch 'mensen gaan het doen, dus dan zo veilig mogelijk'? en dan geef je advies op basis daarvan?Als dit sarcastisch is, waarom zo'n vraag stellen?
Dit is een harm reduction forum.
Als je lichaam al signalen geeft dat het genoeg is en misschien wel te veel is, is het juiste advies voor harm reduction dus niet meer te doen. Het kan snel wegtrekken en dan zou je e.v.t weer kunnen nemen.Harm reduction is toch niet 'doe het niet', harm reduction is toch 'mensen gaan het doen, dus dan zo veilig mogelijk'? en dan geef je advies op basis daarvan?
Of zijn we een stel streng gereformeerden die willen dat alle lol de wereld uit is. Kunnen ook wel bij elke post in het 'welke drugs gebruik je nu' topic gaan zeggen 'WOW SLECHT IDEE ZOU HET NIET DOEN'
Wat mij betreft is dit de crux in de hele discussie.elke 2 uur
Ik kies E boofen ! BY FAR !!!Beste Forumleden!
Als ik schade/loopneuzen wil voorkomen, en elke 2 uur 100mg 3mmc snuif. Kan ik dan beter:
A- 100mg in linkerneusgat, 2 uur later 100mg in rechterneusgat enz.
of
B- 100mg verdeeld over beide neusgaten, en 2 uur later weer verdelen.
Bij optie A krijgt mijn neusgat meer tijd om te herstellen, en bij optie B is de klap kleiner.
Bedankt voor alle tips en info!
Wat mij betreft ligt het voornamelijk aan de woordkeuze van TS. Schade voorkomen = niet doen (zeker met recreatieve dosissen stims). Schade beperken = andere ROA of minder nemen.Harm reduction is toch niet 'doe het niet', harm reduction is toch 'mensen gaan het doen, dus dan zo veilig mogelijk'? en dan geef je advies op basis daarvan?
Of zijn we een stel streng gereformeerden die willen dat alle lol de wereld uit is. Kunnen ook wel bij elke post in het 'welke drugs gebruik je nu' topic gaan zeggen 'WOW SLECHT IDEE ZOU HET NIET DOEN'
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."