#1
Ik ben echt zo benieuwd hoe je het gaat vinden.ja klopt. Daarom begin ik tzt ook mak aan er mee. Ook omdat ik het toch spannend vind!
Ik ben echt zo benieuwd hoe je het gaat vinden.ja klopt. Daarom begin ik tzt ook mak aan er mee. Ook omdat ik het toch spannend vind!
Ik ook!Ik ben echt zo benieuwd hoe je het gaat vinden.![]()
Ja heb ik vaker gelezen, mensen hebben er heel wisselende ervaringen mee. Mij viel 't dus erg mee, ik had behoorlijk euforische "waves", gek hè dat dat zo kan verschillen. Ik had een kort tripreportje aangemaakt: https://drugsforum.nl/threads/3-fea-korte-1e-indruk.69780/ . Ik ga het binnenkort nog 'ns uitproberen, wie weet ervaar ik het dan anders.Poeh van de +-90 verschillende drugs die ik heb geprobeerd staat 3-FEA verruit op nummer 1 qua slechste drugs ooit. Wat een waardeloze rommel vond ik dat. Een keer een sleutelpuntje gebruikt gevolgd door een capsule van 150mg als ik me niet vergis en had absoluut nul euforie of energie maar wel een extreem tweaky gevoel gepaard met een (veel te) hoge hartslag.
3 x alcohol 😂1 coke plus wiskey
2 3mmc
3 benzo met een biertje
4 alcohol
5 o pce met 4fma
1. 6-APB
2. LSD
3. 4-FA (spijtig niet meer in gebruik)
4. 3-MeO-pcp
5. 4-FMA
Het wordt echt een stuk spannender als je ook weet wat ze betekenen.ik word spontaan dislecties bij het zien van al deze warboel aan letters en cijfers.![]()
Dat neem ik vanzelfsprekend blindelings aan van jou.Het wordt echt een stuk spannender als je ook weet wat ze betekenen.
LSD is eigenlijk fout, het zou LZD (lyserginezuurdi-ethylamid) moeten heten maar Hoffman was een duitser, dus het komt van Lysergsaurediethylamid.Dat neem ik vanzelfsprekend blindelings aan van jou.
Adviseer je theoretische of ervaring-kennis?
LSD herkende ik in 't lijstje... Nadat ik twee keer keek.
Zal ik maar eens mijn huidige top 5 opnoemen? Eens zien.Kom maar door. Met molecuulstructuren erbij. De hele rambam. @Dirkjan
Laten we dat maar niet tegen Paul en Ringo zeggen.LSD is eigenlijk fout, het zou LZD (lyserginezuurdi-ethylamid) moeten heten maar Hoffman was een duitser, dus het komt van Lysergsaurediethylamid.
Dmt?Zal ik maar eens mijn huidige top 5 opnoemen? Eens zien.
1. LSD
Wat was 2?
Die heb ik nog niet geproefd. Maar ik durf eigenlijk niet.
niet? Een doorbraak is fucking awesome.Die heb ik nog niet geproefd. Maar ik durf eigenlijk niet.
Ik vind het prima om diep te trippen, maar ik hoef niet mentaal gefistfucked te worden.Waarom
niet? Een doorbraak is fucking awesome.
laatst ook al over salvia. Ben je sowieso bang om door de cosmos geschoten te worden in rap tempo?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."