#1
- Speed
- LSD
- DMT
- Pillûh
- Plofje,of n lijntje keta (maar alleen omdat t r 5 moesten zijn...),
Nu toch wel benieuwd naar waarom MDMA dan zoveel hoger dan 6-APB?1. MDMA
2. 1-P LSD
3. 2-fdck
4. 3-mmc
5. 6-apb
6. Speed
7. 4-fma
Mochten er maar 5? Boeie!
Tja er kan niets op tegen MDMA.Nu toch wel benieuwd naar waarom MDMA dan zoveel hoger dan 6-APB?
Ah, dus er hangt ook emotionele waarde aan, dat kan ik wel begrijpen.Tja er kan niets op tegen MDMA.
Ontdekte het pas op m’n 50e en het veranderde m’n leven en m’n relatie volledig in goede zin ❤️
Daar is niets mee te vergelijken.
Middelen als 1-p lsd, 2-fdck en 3-mmc zijn allemaal op zichzelf zo anders en bijzonder.
Het blijft een momentopname, maar MDMA op 1 blijft ❤️❤️
Klopt, onvergetelijk moment in m’n leven.Ah, dus er hangt ook emotionele waarde aan, dat kan ik wel begrijpen.
Vroeg me alleen af, waarom 6-APB dan zoveel lager. Omdat het zoveel hetzelfde gevoel is als MDMA.
Jaa mooi spul MDMA, 6-APB en 1P-LSD!Klopt, onvergetelijk moment in m’n leven.
Juist omdat ik die andere middelen daarna ontdekt heb en juist de werking van 1-p lsd, 2-fdck en 3-mmc ieder op hun manier ook enorm waardeer.
In april 10 uur set van Charlotte de Witte in Gent bijgewoond en daar was 6-apb perfect voor!
6-Apb blijft super bijzonder voor me en zou ik graag met 1-p lsd willen nemen als candyflip.
Maar eerst moet m’n vrouw 1-p lsd alleen nog proberen voordat we gaan combineren.
Hangt er wel vanaf hoe je het bekijkt trouwens. MDMA is natuurlijk veel leuker dan een beetje wiet. Maar MDMA kun je eigenlijk maar een X aantal keer per jaar verantwoord gebruiken. Terwijl je wel elke dag kan genieten van een lekker wietje en daar geen kater aan overhoudt. Daarom staat wiet bij mij op 1. Kijk je echt alleen puur naar de ervaring zelf dan komt wiet denk ik op plaats 5.1 Wiet
2 MDMA
3 LSD
4 Speed
5 Coke
Als je de 2/3 maanden regel bij wiet aan zou houden, is de wiet ervaring veeeel beter (ook weer niet zo goed als MDMA, natuurlijk). Maar in de regel werkt dat gewoon niet en zit je er de volgende dag weer aan.Hangt er wel vanaf hoe je het bekijkt trouwens. MDMA is natuurlijk veel leuker dan een beetje wiet. Maar MDMA kun je eigenlijk maar een X aantal keer per jaar verantwoord gebruiken. Terwijl je wel elke dag kan genieten van een lekker wietje en daar geen kater aan overhoudt. Daarom staat wiet bij mij op 1. Kijk je echt alleen puur naar de ervaring zelf dan komt wiet denk ik op plaats 5.
2-fdck noem ik legale ketamine. Een disso. Korte werkingsduur maar goed stapelbaar qua dosering waardoor je steeds dieper naar binnen gaat. Visuals en in je eigen wereld. Echt voor jezelf, niet voor in gezelschap.2-FDCK en 3-MMC geen ervaring mee, maar die zou je ook in dat rijtje scharen?
Hmm... Ik heb nooit iets uit die categorie drugs genomen (dissociatieven). Ja, oké lachgas...2-fdck noem ik legale ketamine. Een disso. Korte werkingsduur maar goed stapelbaar qua dosering waardoor je steeds dieper naar binnen gaat. Visuals en in je eigen wereld. Echt voor jezelf, niet voor in gezelschap.
Echt een aanrader voor een paar uur mooie ervaring. Goed slapen en geen kater.
Ik snuif niks, dus ik neem 50mg pellets.
Enigszins vergelijkbaar met speed? Wat je omschrijft ervaar ik allemaal met speed, alleen duurt dat langer.3-mmc weer heel anders…
Een gevoel van onder invloed, toch heel scherp en vooral onwijs ontspannen.
Open minded, mooie gesprekken, muziek is fantastisch, led-lampen magisch.
Korte duur, waardoor je na 2 uur wilt bijpakken.
Nee totaal niet! Op speed ligt nadruk op activiteit en bij 3-mmc is meer ontspannen en meer onder invloed gevoel.Enigszins vergelijkbaar met speed? Wat je omschrijft ervaar ik allemaal met speed, alleen duurt dat langer.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."