#1
Maar nicotine? Want dat is moeilijk/ onmogelijk om niet dagelijks te doen..
Nee alleen nicotine rook ik niet, heb nog nooit van mijn leven gewoon alleen nicotine gerookt😱😂
Altijd alleen met wiet of hasj

Maar nicotine? Want dat is moeilijk/ onmogelijk om niet dagelijks te doen..

Dat doe je niet slim, want nicotine is echt veel te sterk als verslavend middel om controle mogelijk te maken. Of je gaat puur blowen of je gaat binnenkort echt dagelijks je shots nodig hebben zonder mogelijkheid er iets aan te doen!Nee alleen nicotine rook ik niet, heb nog nooit van mijn leven gewoon alleen nicotine gerookt😱😂
Altijd alleen met wiet of hasj![]()
Dat doe je niet slim, want nicotine is echt veel te sterk als verslavend middel om controle mogelijk te maken. Of je gaat puur blowen of je gaat binnenkort echt dagelijks je shots nodig hebben zonder mogelijkheid er iets aan te doen!
Is mijn gedachtegang (en persoonlijke ervaring), maar gelukkig niet voor iedereen zo gelukkig.
Ja. Volgens mij is de belangrijkste reden, dat het alle delen van de hersenen activeert, in ieder geval meer dan willekeurig ander middel.Ik weet het niet zeker maar er zal een reden zijn waarom mensen zo snel hooked zijn aan nicotine.

Rivotril, vind ik nu eens niks aan. Voel er geen zak van. Geef mij maar 10-15mg Diazepam met 100mg tramadol retard, 100mg tramadol dus samen 200mg. Met nog palexia 200mg.
Clonazepam is stuk potente als diazepam. 3mg is omgerekend 45mg diazepam maar dan werkt het korter alsnog een dag met dagelijks gebruik. Als ik de halfwaardetijd erbij reken. En ik gebruik zo'n 8mg dagelijks zou erg veel diazepam zijn. Heb diazepam dagelijks jaren gebruikt maar dit gaat via arts met oxycodon en laat dat voor nu zo.Rivotril, vind ik nu eens niks aan. Voel er geen zak van. Geef mij maar 10-15mg Diazepam met 100mg tramadol retard, 100mg tramadol dus samen 200mg. Met nog palexia 200mg.

Er zat nou weer 2.5 maand tussen dus het is nu weer de hel en "ziekgemeld" thuis op de bank met een kruik😫
Mijn Implanon moet volgende maand vervangen worden en menstruatie is laatste 1.5 jaar heel onregelmatig😓 Hopelijk dat ik er na het zetten van de nieuwe net zoals bij deze de eerste 1.5 jaar geen menstruatie🙏 en dus totaal geen last van heb, dat was echt fijn🥰
Bekijk bijlage 67606
Beterschap.
En laten we eens lachen: ik denk dat je vriend nu een andere weekplanning voor komende week heeft moeten maken![]()
En dan werken?![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."