Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Buprenorfine 0,2mg tabletjes onder de tong voor sneller in de bloedsomloop te komen. Zit op 1mg + 10mg diazepam. Deed niets aan pijn door Bechterew. ‘s morgens 100mg contramal + 10mg diazepam bij genomen. De kick kwam halverwege de auto rit en was er na 12 uur shift nog steeds."
"xSuus zei: Hoi allemaal, Ik ben Suus en ik ben een aantal maanden verslaafd geweest aan oxycodon. Sinds 1 januari ben ik cold turkey gestopt. Ik zat sommige dagen op 50 mg en sommige dagen op 100 mg. Nu vallen de lichamelijke afkickverschijnselen mee, omdat ik tijdelijk diazepam heb gekregen van de huisarts. Maar mentaal ga ik echt door een hel. Ik probeer zoveel mogelijk steun te zoeken bij mijn sociale netwerk, maar die kunnen er ook niet 24/7 voor me zijn. Heeft iemand tips hoe ik hier doorheen kan komen? En hoe lang dit ongeveer gaat duren? Want op sommige momenten ben ik gewoon bang voor mezelf door hoe slecht het gaat. Alvast enorm bedankt. Klik om te vergroten... Geen last van, jaren zware opïden gebruikt in combi met benzo’s. Nooit misbruikt enkel voor de pijn. Leuke was de relaxte roes na dagen zware pijn. Echter nooit een hunkering naar die relaxte roes gehad. Ik koppel pijnstillers en spierontspanners enkel voor pijn, niet voor genot."
"Tijdloos zei: Bekijk bijlage 67334 Waren alle strips maar dit formaat 😇 25stuks per stripje Klik om te vergroten... Rivotril, vind ik nu eens niks aan. Voel er geen zak van. Geef mij maar 10-15mg Diazepam met 100mg tramadol retard, 100mg tramadol dus samen 200mg. Met nog palexia 200mg."
"Tijdloos zei: Clonazepam is stuk potente als diazepam. 3mg is omgerekend 45mg diazepam maar dan werkt het korter alsnog een dag met dagelijks gebruik. Als ik de halfwaardetijd erbij reken. En ik gebruik zo'n 8mg dagelijks zou erg veel diazepam zijn. Heb diazepam dagelijks jaren gebruikt maar dit gaat via arts met oxycodon en laat dat voor nu zo. Ieder zijn eigen voorkeur 😉 Klik om te vergroten... Ben nu overgeschakeld naar Palladon 4x2,6mg IR en 2x4mg SR. eindelijk van de pijn verlost."
"Huis89 zei: Ik vraag mij dus af of je deze 2 kunt ?combineren na dat je aardig wat hebt gedronken Klik om te vergroten... Beste, Tramadol is een zwak werken opiaat tegen pijn, diazepam is een spierontspanner tegen stijve of verkrampte spieren. Door mijn bechterew neem ik deze al jaren in combinatie en soms drink ik hier ook op. Effect is dat de werking licht verhoogd van de medicatie. Echter opgelet voor gewenning, ik bouw dagen in van niets te nemen. Gevolg is pijn en stijfheid. Mijn gewrichten zijn ontstoken chronisch en vergroeiingen in de tussenwervels. Om deze middelen in hoge dosis te nemen is dus af te raden als je niets hebt. Opiaten en benzo’s blijven verslavende werking hebben in lage dosis als je het lang na elkaar blijft gebruiken. Ik merkte gewenning op door mijn die door kwam. Ik ondervind geen high of relaxt gevoel. Enkel pijn vrije tijden met deze middelen en dat ik kan functioneren en blijven werken. mensen die 150mg tramadol en 20mg diazepam combineren zijn gwn slecht bezig voor zichzelf en vertonen junkie gedrag als er geen medische redenen achter zit."
"Theinsecure zei: Hallo iedereen, Fijn om jullie berichten te lezen en jullie steun aan vele forum leden. Ik ben Cane ik slik sinds 2017 Antidepressiva 10mg en héél af en toe alprazolam 0,5mg. nu in 2020 had ik het gevoel dat de AD niet meer echt zijn werk deed, of toch wel zijn werk maar niet genoeg. Een kennis van Mij slikt al jaren Tramadol druppeltjes tegen depressie en angsten, hij pakte 150mg per dag dus zei ik laten wij het ook maar proberen, op Amerikaanse fora zweren de meeste om nooit meer van de tramadol af te gaan. ik heb 6 maand 100mg gebruikt retard. Maar plots enkele dagen achtereen voelde ik de werking niet meer en mijn lichaam snakte naar meer om het zorgeloos gevoel te krijgen, maar ik heb als persoon zeer veel schrik om verslavingen etc... ik ben vorige week naar mijn specialist geweest en mijn verhaal gedaan deze vertelde mij om bij het afkicken mijn Escitalopram te verhogen naar 20mg en dan daarnaast 0,5mg tot 1mg xanax retard tot de grootste afkick verschijnselen voorbij zijn en dan Gewoon verder gaan op de escitalopram. nu is mijn vraag: hoelang blijven deze afkickverschijnselen? Voornamelijk de psychische, ik zit de hele dag te piekeren over mijn toekomst en over mijn bedrijfje of ik wel verder wil etc... terwijl ik dit 2 weken geleden met volle passie doe, ik zit hele dag te huilen (stiekem) en ben zo depressief als iets. Dit is nu mijn derde dag, ik moet zeggen dat ik vandaag minder lusteloos wakker ben geworden als gisteren maar de negatieve/emotionele gedachten zijn er nog wel. En nog een vraag ik weet niet of iemand hier ervaring in heeft, en het al dan niet hier thuis hoort, bij anti depressieva is bekend dat het eerst 4 weken nodig heeft om echt zijn werk te kunnen doen, is dit ook het geval als je jaren een lagere dosis slikt en deze nu gewoon opkrikt zit men dan ook met een laadfase? bedankt alvast beste leden. Klik om te vergroten... Hey Maatje, Hoe is het ondertussen met je? Tramadol geeft idd snel een gewenning op het psychische maar blijft op de pijn werken. Depressie moet je niet opnemen met pillen maar met goede mensen rond je heen te brengen. Je zegt een bedrijfje te hebben? Daar zie je toch andere bestuurders ook die succesvol zijn? Omring je met zulke mensen inplaats van depressieve junkies. Ga je veel beter in leven staan. Geloof me vrij, en laat je ook nooit in de put slaan. Tramadol is chemische opiaat, neem dat een week niet en je bent er af. Ik neem het af en toe voor de pijn gwn. Ben ook zelf bedrijfseigenaren dus blijven gaan eh 👍"
"sameshitdiffday zei: Hallo, Om met de deur in huis te vallen, Na een 7 jarig gebruik van tramadol op een te hoge tolerantie gekomen die niet meer verantwoord is. Nu van de pijn specialist oxycodon voor geschreven gekregen 10mg. Dit helpt redelijk tegen de pijn maar heb soms meer nodig en voel me dan enorm kut, ziek misselijk etc. De alprazolam werkt bij mij ook goed om door de pijn heen te komen terwijl dit geen pijnstillers is.. is dit raar? Gemiddeld neem ik 2mg alprazolam en heb dan geen slaap of pijn problemen. Vandaar de vraag wat is schadelijker? De rest van je leven oxycodon of alprazolam? Klik om te vergroten... Momenteel 1mg hydromorfine + 10mg diazepam. Gaan slapen na 2 uur. ‘Smorgens rug pijn en stijf door Bechterew. ‘Smorgens 100mg tramadol + 10mg diazepam. Eens op de baan begon de klop te komend moeite met wegvallen tijdens de rit. Op het werk tijdens meetings weg vallen. Na 12 uur shift terug in de wagen en voel het nog."
"Hey allen, Mijn berichtje is de eerste op het forum en dit niet voor misbruik maar om mensen te helpen. Ik zelf heb Pouchtis en de ziekte van Bechterew. Pouch al jaren ontstoken en alle studie medicatie al gehad. Maandag word ik terug op Stellara gezet en is Leuven met J&J aan het onderhandelen om de dosis te mogen verhogen. Tijdelijk voor mijn bechterew naar pillen gezet inplaats van mijn vertrouwde biologische Humira injectie. Ik neem dus een combi van Tramadol EG 50mg (pijn) + diazepam 5mg (stijfheid) + Arcoxia 90mg (ontstekingsremmer) dit werkt voorlopig goed. Vocht op mijn linker heup maakt het moeilijk. Heb bij mijn 1 baxter remicade anti stoffen aangemaakt en kreeg ik van Leuven Alprazolam EG 0,5mg (tegen angst en paniek) verkeerde diagnose toen gesteld. Blijf van Alprazolam als je kunt want dit wist delen van je korte termijn geheugen. Zelf merk je het niet maar mijn vriendin wel heel erg. Dat effect heb ik niet met de combi in de titel en dat fixt me top. Hierdoor slaap je ook als een Engeltje. 👍"
"Ja was positief op HLAB27: Nieuwe update nu is dat de tramadol naar 100mg retard en 50mg gwn + 10mg diazepam mij wakker houd ‘s nachts. In leuven wilde ze mij terug naar 50mg retard zetten maar dit doet niets aan de pijn en stijfheid in het bekken. huisarts start nu Palladon op, hij is tegen ocycodon. Themgesic werkte niet echt… Ben eens benieuwd wat die Palladon gaat doen. Heb jaren 40mg Humira Gespoten en bij opstoot tramadol 50mg en 5mg diazepam gestaan zonder problemen. nu 80mg Humira omdat het lichaam de Humira al begon af te breken."
"Maatje90 zei: Ik ben gestopt na een half jaar met fentanyl 4x100 ug en Ik weet van hier dat mensen op fentanyl pleisters kauwen, Dus dacht vraag het hier hoe nu verder en hoe zit dat eigenlijk met buprenorfine ? Is dat ook zo idioot verslavend 😵💫 zijn er mensen die ervaring hebben met buprenorfine ? hoeveel mcg pleisters plakt u ? Ik zag dat er pleisters zijn die 3/4 dagen werken maar ook 7 dagen, Maar werken ze ook echt 7 dagen ? En merk je er iets van ? Tabletten heb je ook maar wat werkt beter ? + Krijg je een roes/high zoals met andere opiaten, of juist niet ? De bedoeling is om hier mee omlaag tegaan tot ik weer normaal door het leven kan ! Aangezien hier mensen zijn die fentanyl pleisters in hun mond doen hoop ik ook dat er mensen zijn die er vanaf zijn gekomen en misschien tips hebben ? Klik om te vergroten... Buprenorfine heeft een plafond werking en heeft geen high. Het is een half agonist dus blokkeert tapendol en tramadol. Zelf combi met diazepam geen high. Echter slaagt het op in de vetlaag zoals diazepam. Volgende ochtend 100mg contramal en 10 diazepam gaf mij 12 urige relax."