Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke drugs kijk jij naar op dit moment?

Welke drugs kijk jij naar op dit moment?

281 antwoorden
29 weergaven
18-5-2026
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mevrouw Pløp zei:
Vanaf de bank kijk ik uit op mijn wijnrek. Ligt netjes vol, met een paar flessen sterke drank en port ernaast. Het blijft ook bij kijken: in mei heb ik een paar keer een (half) glaasje gedronken en één avond wat meer. Die avond ging prima, maar die andere keren vielen helemaal niet zo lekker op de maag.

Sindsdien heb ik dus helemaal niets meer gedronken. Wietkweekje van dit jaar? Nog niet geproefd.

En wat vul je dan in op een vragenlijst over middelengebruik? Want ik ben niet gestopt. Ik heb er alleen toevallig al teringlang helemaal geen zin in.
Klik om te vergroten...
Alleen maar goed toch !
Ikzelf ook vaak wel die periodes gehad hoor. Wel van alles in huis maar nergens zin in hebben.
Behalve wiet dan tot 19maanden terug. Sindsdien wiet 1 a 2x per maand ongeveer al heb ik in oktober maar 1 avondje geblowd.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mezelf zei:
Alleen maar goed toch !
Ikzelf ook vaak wel die periodes gehad hoor. Wel van alles in huis maar nergens zin in hebben.
Behalve wiet dan tot 19maanden terug. Sindsdien wiet 1 a 2x per maand ongeveer al heb ik in oktober maar 1 avondje geblowd.
Klik om te vergroten...
Oh ja, geen problemen mee!

Maar ik moest dus een pre-op screening invullen voor een operatie die nog niet gepland staat. En wat nou als ik daarop invul dat ik niet drink en geen drugs gebruik en ik morgen wel zijn heb in een wijntje? Dat was een beetje mijn (non)issue 😂
M
MK-ULTRALid
01-01-2024, 00:00
#3
XMR zei:
Bekijk bijlage 67899
Ik zou het knap vinden als iemand dit kan raden (het is een bekend middel).

Is deze vorm van speculeren wel toegestaan?
Klik om te vergroten...
Jaloers, top spul zo in poedâh vorm!
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mevrouw Pløp zei:
Maar ik moest dus een pre-op screening invullen voor een operatie die nog niet gepland staat. En wat nou als ik daarop invul dat ik niet drink en geen drugs gebruik en ik morgen wel zijn heb in een wijntje? Dat was een beetje mijn (non)issue
Klik om te vergroten...

Kun je denk ik gewoon nee in vullen.
Je gaat denk ik toch niet 1 fles wijn meerdere keren per week per dag weg tikken gok ik :)
w
wnieuwenhzLid
01-01-2024, 00:00
#5
Monkey dust, speed, ghb, 2cb, dmt kristallen, wiet & als slaapmutsje norflurazepam en een zopiclon
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#6
Kordie zei:
Kun je denk ik gewoon nee in vullen.
Je gaat denk ik toch niet 1 fles wijn meerdere keren per week per dag weg tikken gok ik :)
Klik om te vergroten...
In elk geval niet steeds dezelfde nee 😂
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mevrouw Pløp zei:
Oh ja, geen problemen mee!

Maar ik moest dus een pre-op screening invullen voor een operatie die nog niet gepland staat. En wat nou als ik daarop invul dat ik niet drink en geen drugs gebruik en ik morgen wel zijn heb in een wijntje? Dat was een beetje mijn (non)issue 😂
Klik om te vergroten...
Ja dat is wel een zeer groot probleem inderdaad ja.... Heb het met je te doen... Zal ik dat wijntje maar drinken dan? Alleen maar om je te helpen want ik snap dat je hiermee nu diep in de shit zit. Sterkte 🙏 :wink:


XMR zei:
Bekijk bijlage 67899
Ik zou het knap vinden als iemand dit kan raden (het is een bekend middel).

Is deze vorm van speculeren wel toegestaan?
Klik om te vergroten...
Maaruh ga je nog zeggen ofuuuh hoe zit dat?
Beetje ons in het ongewisse laten zitten... schande....
X
XMRLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mezelf zei:
Ja dat is wel een zeer groot probleem inderdaad ja.... Heb het met je te doen... Zal ik dat wijntje maar drinken dan? Alleen maar om je te helpen want ik snap dat je hiermee nu diep in de shit zit. Sterkte 🙏 :wink:



Maaruh ga je nog zeggen ofuuuh hoe zit dat?
Beetje ons in het ongewisse laten zitten... schande....
Klik om te vergroten...
Ik had het hierboven al in een reactie aan @_shikantaza laten weten. Het is 2c-b (hbr zout).
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#9
XMR zei:
Ik had het hierboven al in een reactie aan @_shikantaza laten weten. Het is 2c-b (hbr zout).
Klik om te vergroten...
Jaaah eeh niet naar mij dusuh dus... :wink:
Maaruh fijn om te zien dat dit dus nog gewoon is te bemachtigen. Ik heb denk ik zelf nog iets van 700mg hci en wat pilletjes 13mg nog dus kan nog wel even toe.
X
XMRLid
01-01-2024, 00:00
#10
1000055237.jpg
Peppie
C
CardboardLid
01-01-2024, 00:00
#11
Een klein kwartje pyrazolam (á 0,70mg) en een chardonnay-semillon
C
CardboardLid
01-01-2024, 00:00
#12
Cardboard zei:
Een klein kwartje pyrazolam (á 0,70mg) en een chardonnay-semillon
Klik om te vergroten...
Oeps, verkeerde topic 😅
X
XMRLid
01-01-2024, 00:00
#13
wnieuwenhz zei:
Monkey dust, speed, ghb, 2cb, dmt kristallen, wiet & als slaapmutsje norflurazepam en een zopiclon
Klik om te vergroten...
Bijzondere combinatie, hoe was het?
P
Piet ZahutLid
01-01-2024, 00:00
#14
wnieuwenhz zei:
Monkey dust, speed, ghb, 2cb, dmt kristallen, wiet & als slaapmutsje norflurazepam en een zopiclon
Klik om te vergroten...
Flinke cocktail, gaat het?
C
CardboardLid
01-01-2024, 00:00
#15
wnieuwenhz zei:
Monkey dust, speed, ghb, 2cb, dmt kristallen, wiet & als slaapmutsje norflurazepam en een zopiclon
Klik om te vergroten...
Klinkt nie heel gezond nie. Niks meer bij nemen is wel verstandig (en evt een sitter of hulpverlening inschakelen?). Sterkte!
B
BrieMetDeBrilLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ketamine.
Morgen langs de dealer voor pep en haal dan n kleine hoeveelheid keta.
Echt behoefte aan weer.
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#17
1000 mg paracetamol van een collega.

Deze heb ik met een slok bedrijfskoffie oraal ingenomen, want al drie dagen hoofdpijn.
C
Concrete LeatherLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik ben me de laatste tijd aan het verdiepen in de disso wereld en OPCe kan me wel bekoren tot op een zeker level.
Ik val graag direct met de deur in huis dus 2 pellets ingeslikt. Heb vrij veel ervaring met ketamine en pcp derivaten en dergelijke maar dit goedje heeft me even de OER vader der Welt doen wanen. Haha
Ik zat buiten op mijn gemak in mijn eentje een sigaretje te paffen toen ik de sappen van de Aarde door mijn aders voelde stromen. Ik was eindelijk bestemd voor iets groter in deze mierenest. De aders rond mijn schedel stonden strak van het bloed en ik wist niet of ik deze verantwoordelijkheid wel aankon en of ik dit wel zou overleven. OK dit gezegd zijnde was hetgeen hierna kwam veel minder. Ik voelde me zielig en hulpeloos met de occasionele bijna dood ervaring. Al bij al is het een ervaring die ik mooi mee neem voor de rest van mijn leven. Na DMT komt opce zeker op de tweede plaats
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#19
20251122_162706.jpg
P
Piet ZahutLid
01-01-2024, 00:00
#20
MyLittlePonyPack zei:
Bekijk bijlage 68142
Klik om te vergroten...
Maak daar maar geen truffel saus van voor bij de pasta.. dan weer ik het ook niet meer

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...910111213...15
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."