#1
Alleen maar goed toch !Vanaf de bank kijk ik uit op mijn wijnrek. Ligt netjes vol, met een paar flessen sterke drank en port ernaast. Het blijft ook bij kijken: in mei heb ik een paar keer een (half) glaasje gedronken en één avond wat meer. Die avond ging prima, maar die andere keren vielen helemaal niet zo lekker op de maag.
Sindsdien heb ik dus helemaal niets meer gedronken. Wietkweekje van dit jaar? Nog niet geproefd.
En wat vul je dan in op een vragenlijst over middelengebruik? Want ik ben niet gestopt. Ik heb er alleen toevallig al teringlang helemaal geen zin in.
Ikzelf ook vaak wel die periodes gehad hoor. Wel van alles in huis maar nergens zin in hebben.
Behalve wiet dan tot 19maanden terug. Sindsdien wiet 1 a 2x per maand ongeveer al heb ik in oktober maar 1 avondje geblowd.

