#1
precies, ik hou er van om alles wat een langere tijd meegaat fatsoenlijk te labelen, zo hoef ik nooit te gokken wat iets is.Duidelijk zo.
Kun je niet snel verkeerd grijpen.
Ik dacht ff dat misschien de dealer het had gedaan![]()
voor neussprays en zo vind ik het leuk om een wat chiquer etiket te maken


een simpele labelprinter is echt een aanrader
wat dealers erop zetten is vaak een soort kruisje of een krul op een sealtje, niet echt veel zeggend
