#1
Wat is dat voor spul, d o m 5 ug?
Een psychedelische amfetamine die qua effecten wat overeenkomsten zou moeten hebben met LSD, maar toch echt wel verschillend zou moeten zijn qua ervaring. Ik kan het nog niet goed voor je omschrijven omdat ik nog niet gedurfd heb om het te proberen (momenteel ook helemaal geen tijd en interesse).Wat is dat voor spul, d o m 5 ug?
www.changingperspective.info
Lol is van de apotheek op recept. 100% werkzaamDit is namaak vrees ik.
Ben voorzichtig.
Lol is van de apotheek op recept. 100% werkzaam
Ligt er aan.Sow, dan krijg je flinke strips van de apotheek
Ik dacht dit is uit een krottenwijk apotheek ergens hier ver van vandaan ivm de hoeveelheid.
Inderdaad 60 van deze en 30 van 2mg. Is omgerekend circa 45mg diazepam met mijn vaste dosering van 3mg. Met soms wat extra vooral in de winter. Ze gaven het in een belachelijk grote doosjes mee lol.Sow, dan krijg je flinke strips van de apotheek
Ik dacht dit is uit een krottenwijk apotheek ergens hier ver van vandaan ivm de hoeveelheid.
met los oxycodon doosje ernaast ter vergelijking..
Gaaf, hoeveel doe je ongeveer in zo een potje? Zo te zien licht er behoorlijk wat in totaal. Leuke verzameling.Ook hier maar eens mijn verzameling showen.
Sinds 2021 spaar ik wiet 🤭 overal waar ik kom koop ik kruiden en als ik dan weer thuis ben stop ik het in een glazen potje en wat dan over is rook ik op.
Aan mijn verzameling kom ik eigenlijk nooit als alleen soms met Kerstmis enof oud en nieuw om dan iets anders te roken.
(Maar meestal heb ik 30/12 een shop tour 🤣)
Nu Inmiddels 7 weken niet gerookt (wel wiet gekocht, die moeten nog in een potje)
Bekijk bijlage 67351
Thanks 🙏🏻Gaaf, hoeveel doe je ongeveer in zo een potje? Zo te zien licht er behoorlijk wat in totaal. Leuke verzameling.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."