#1
nog na-roes van dxm, alcohol, 10mg oxazepam + nicotine.
gNuxx zei:net terug van werk in theather restaurant, nu een extra welverdiend coronatje met een jointje.
ziek verhaal op de terugweg beleeft namelijk,
collega bracht me thuis, wou achteruit onze oprit opdraaien maar nam de bocht te ruim en belande kantelend op het rantje boven een 3 meter diepe sloot. Mijn vader aan komen snellen met de auto, en heeft hem eruit getrokken. pfieeeuwww
eind goed, al goed!
daarom ook extra-welverdiend
good night![]()
Oom Klaas zei:gNuxx zei:net terug van werk in theather restaurant, nu een extra welverdiend coronatje met een jointje.
ziek verhaal op de terugweg beleeft namelijk,
collega bracht me thuis, wou achteruit onze oprit opdraaien maar nam de bocht te ruim en belande kantelend op het rantje boven een 3 meter diepe sloot. Mijn vader aan komen snellen met de auto, en heeft hem eruit getrokken. pfieeeuwww
eind goed, al goed!
daarom ook extra-welverdiend
good night![]()
![]()
Nog net niet zo'n vliegje dat op je auto land en 'm laat vallen!
bier zei:20mg oxazepam

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."