#1
Drientje zei:Moet er een reden zijn?Sublimo zei:Winehouse zei:Diazepam en nog moet ik huilen
Waarom moet je huilen ?
Soms moet er gewoon gejankt worden.
Het was maar een vraag die voortkwam uit medeleven. Ik zie mensen niet graag verdrietig.
Drientje zei:Moet er een reden zijn?Sublimo zei:Winehouse zei:Diazepam en nog moet ik huilen
Waarom moet je huilen ?
Soms moet er gewoon gejankt worden.
Nu wordt het scary, of ben jij toevallig bij Winehouse?Sublimo zei:Het was maar een vraag die voortkwam uit medeleven. Ik zie mensen niet graag verdrietig.
ja denk straks thuis ook wel ff een buisjeW.F.L. zei:
Lekker!miss pepper zei:palmpje, 80 mg oxazepam en nicotine.
Hillbilly bastard zei:GHB in combinatie met coke!Ubervette combo!
Oom Klaas zei:Carlitos zei:Mathijs zei:20mg flunitrazepam net opgegeten en had al wat wijn op werk,
nu een joint een lekker slapen nmaaar voel me me nu al slaperig worden kijken of ik het bed nog haal![]()
Bedoel je niet 2 mg ?
Als hij hier morgen pas weer post dan weten we genoeg![]()


Nee, van melatonine val je in slaap, als je vecht tegen je slaap ga je hard...Sublimo zei:Oom Klaas zei:Winehouse zei:Melatonine van mijn mama, wow die kickt in man, nog nooit zo hard gegaan.
Zie je al dolfijnen over je bureau gaan?
ot: wiet![]()
Ga je van melatonine hallicuneren ?![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."