Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke drugs gebruik jij op dit moment?

Welke drugs gebruik jij op dit moment?

19999 antwoorden
209 weergaven
18-5-2026
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb net een lekker grolsje open getrokken, na een lange werkdag te hebben gehad is dit wel een lekkere ontspanning
M
Mr_CocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Clean, en dat blijft nog even zo ook :rolleyes:
D
De MosselmanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Same here Carlitos.. alleen mijn dexpep is nog niet helemaal uitgewerkt.. Maar denk zowiezo dat slapen vanavond makkelijker wordt..
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nog niks, maar dat word zometeen alcohol gok ik
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#5
misanthrophy zei:
Same here Carlitos.. alleen mijn dexpep is nog niet helemaal uitgewerkt.. Maar denk zowiezo dat slapen vanavond makkelijker wordt..
Klik om te vergroten...

Ik hoop het, nog een nachtje door heb ik niet zo'n zin in :tongueout:
p
plopkoekLid
01-01-2024, 00:00
#6
wat dacht je van some ALCHOLE ? :P
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#7
gamerboy007 zei:
wat dacht je van some ALCHOLE ? :P
Klik om te vergroten...

Wat is dat? Wil je het met me delen?
a
afraidtechLid
01-01-2024, 00:00
#8
mijn laatste 100mg mephedrone, zo dadelijk 100mg 4-fmp en daarna 2 bommetjes maken van 100mg en die gaan mee naar de kroeg :grin:
K
KetnoniesmanLid
01-01-2024, 00:00
#9
Momenteel nog geen, maar van zodra ik iets tegen kom
SHAKKKKKKKAAAAAAAAA, bek binnen! :P
a
afraidtechLid
01-01-2024, 00:00
#10
net 100mg 4-fmp naar binnen gedropt :P als voorlopper op een mooie nacht in de kroeg :P
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
10 mg Kanna.
Schijnt euforie te weeg te brengen maar tot nu toe nog nooit aan toe gekomen het te proberen alhoewel ik het zakje al heel lang in mijn bezit heb.
Toch maar eens uitproberen of het inderdaad euforisch is.
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#12
Drientje zei:
10 mg Kanna.
Schijnt euforie te weeg te brengen maar tot nu toe nog nooit aan toe gekomen het te proberen alhoewel ik het zakje al heel lang in mijn bezit heb.
Toch maar eens uitproberen of het inderdaad euforisch is.
Klik om te vergroten...
Je moet er behoorlijk wat voor nemen om wat effect te hebben. Ik doe altijd alles wat in het buisje zit in een capsule, en dan heb je best een fijn effect.

OT: Alchohol + 10mg diazepam.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik heb geen buisje maar een zakje en er zit echt een heleboel in.

Volgende keer neem ik meer.
a
afraidtechLid
01-01-2024, 00:00
#14
350mg 4-fmp nu lekker een pure joint.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#15
Een dikke, vrij pure joint van buitenwiet gedraaid in een soort gedroogt blad van de smartshop, met een glaasje wietchocomel. Skaffa :stoned:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#16
Beetje voor beetje verdwijnt die pep in mijn neus..
Nog even tandjes op elkaar.
S
SadpandaLid
01-01-2024, 00:00
#17
dexamfetamine + 2cb. :)

tevens ook m'n eerste keer 2cb.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Kanna.

En zometeen nog veel meer. Maar dat is voor vannacht, als de klanken van de acid mij weer naar hogere sferen gaan leiden.
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#19
Zit in een lekkere speed afterglow, met een golf thc d'r overheen

Maar OT toch vooral Grolsch, en mn (gister aangeschafte) pak shag wordt ook met de seconde leger
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Zo nuchter als een tiet.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...96979899100...1000
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."